دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توجه توجه بدن دریافت وام بانکی کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید

  • آرش احمدی
  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

قصد داریم در این مقاله شما را با روشهای شگفت انگیزی آشناکنیم که بتوانید از طریق آن به اهداف بزرگ دست یابید و برای این اهداف نیازی به دریافت وام و قرض نداشته باشید از این رو می توانید با ما همراه باشید تا این مشاغل را در حوزه انواع چمدان های زیبا مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

چمدان دلسی

امروزه در بسیاری از مراکز خریدهای معتبر چمدان دلسی مسافرتی در سایزهای مختلفی همچون کوچک، بزرگ و متوسط به فروش می رسد که متناسب با سایزهایی که دارد دارای لیست قیمت است که قیمت گذاری شده.

چمدان دلسی سایز متوسط بسیار مناسب مسافرت ۴ و ۵ روزه بوده است و همچنین مناسب دو نفر برای مسافرتهای دو روزه می باشد و لازم به ذکر است که ارتفاع این چمدان بین ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر می باشد.

کیف و چمدان دلسی با سایز متوسط یکی از متداول ترین و پرفروش ترین چمدان می باشد که اگر لوازم و لباسهای شما در مدت زمان کوتاه و یا دراز مدت کم باشد گزینه بسیار خوبی است و همچنین دارای یک سایزی است که فضای کمی از مکان مورد نظر شما را می گیرد.

 

توجه توجه بدن دریافت وام بانکی کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید

چمدان

این چمدان از جنس پلی استر بوده است و تراکم بسیار مناسبی دارد و مقاومت چمدان بسیار عالی بوده و همچنین در برابر آب مقاوم بوده و مانع از ورود آب به داخل چمدان می شود.

یک قسمت از چمدان دلسی با سایز متوسط دارای زیپی است که در صورت داشتن لباسهای بیشتر می توانید این زیپ را باز کنید تا فضای چمدان بیشتر شود که به این زیپ، زیپ افزایش وزن می گویند.

درون این چمدان دارای یک آستر می باشد که در برابر لکه و کثیفی مقاوم بوده و این آستر مانع از ورود رطوبت و آب به درون چمدان شده است پس در هنگام زدن باران نگران لباس داخل چمدان نباشید.

توجه توجه بدن دریافت وام بانکی کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید

چمدان خلبانی

یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین چمدان خلبانی در بازار و فروشگاه ها چمدان دلسی و کوله پشتی مسافرتی با سایز متوسط می باشد که به دلیل کاربرد و ویژگی بسیار خوبی که دارد بسیار مردم را جذب خود کرده است.

چمدان دلسی دارای قسمتهای مختلفی می باشد که یکی از آن قسمت دسته بوده که باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد.

تا در مواقع بلند کردن چمدان پاره و یا نشکند که یکی از بهترین دسته برای چمدان، ترولی و تلسکوپی می باشد. یک ویژگی خوب این محصول این بوده است که دارای چهار تا چرخ می باشد و این چرخها دوام بسیار بالایی دارند و بی صدا می باشند.

توجه توجه بدن دریافت وام بانکی کسب و کاری جدید را راه اندازی کنید

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *