دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بستر اینترنت را برای رسیدن به درآمد بالا جدی بگیرید

  • آرش احمدی
  • ۲ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

بارها و بارها خیلی از افراد این موضوع برایشان گفته شده است که چگونه باید از طریق اینترنت درآمد زایی بالایی را داشته باشند به همین خاطر به صورت مجدد ما نیز در این مقاله شما را همراهی خواهیم کرده در حوزه تجارت انواع مواد غذایی پس با ما تا انتها همراه باشید.

خوراک بادمجان

غذاهایی که در آنها از بادمجان استفاده می شود، بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار دارد.  یکی از این غذاها خوراک بادمجان کبابی می باشد که سرشار از فیبر می باشد و از بروز مشکلات یبوستی جلوگیری می کند.

خوراک بادمجان به دلیل استفاده از مواد گیاهی در پخت آن، یکی از غذاهای سالم رژیمی بوده و از جمله غذاهایی می باشد که برای جلوگیری از سرطان توسط پزشکان به آن توصیه می شود.

آش یکی از مهمترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی می باشد که دارای تنوع بالا و خواص ویژه ای می باشد. یکی از این آشهای معروف که باب میل تمام گروه های سنی می باشد، آش بادمجان بوده که ارزش غذایی بسیار بالایی به واسطه استفاده از گوشت را دارد.

بستر اینترنت را برای رسیدن به درآمد بالا جدی بگیرید

خوراک تن ماهی

در این عصر و با اهمیت زمان گاهی اوقات به غذاهایی نیاز داریم که سریع آماده شود که خوراک تن ماهی یکی از آنها می باشد.

یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین انواع غذاها کنسرو بادمجان با تن ماهی می باشد که مورد استقبال افراد زیادی واقع شده است.

فرایند کنسرو سازی به این صورت است که محیطی را برای غذا ایجاد می کنند که از ورود هوا به آن جلوگیری می شود که این امر باعث می شود بتوانیم آن را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنیم. دیر زمانی است که بشر به فکر راهی برای جلوگیری از فاسد شدن غذاها و استفاده آن در شرایط مختلف بود که این مسئله به روشهای گوناگونی مانند خشک کردن یا نگهداری در زیر زمین و ایجاد یه محیط سرد انجام می شد.

تا اینکه با شروع جنگ جهانی و نیاز سربازان به غذا فردی به نام نیکولا به فکر تولید کنسرو افتاد تا غذا را پس از پخت بتوان در هر شرایطی به دور از خراب شدن نگهداری کرد و بدین ترتیب در سال ۱۸۰۴ اولین کنسروها در فرانسه تولید شدند.

بستر اینترنت را برای رسیدن به درآمد بالا جدی بگیرید

خوراک مرغ

پس از اینکه سرخ کردن تکه های مرغ به پایان رسید، آنها را کنار می گذاریم. در ادامه پیازها را به صورت خلالی متوسط خرد می کنیم، سپس یک قابلمه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقداری روغن اضافه می کنیم تا خوراک مرغ ما آماده شود.

بستر اینترنت را برای رسیدن به درآمد بالا جدی بگیرید

حالا پیاز را به قابلمه اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا سبک شود، سپس مقداری زردچوبه و فلفل سیاه اضافه می کنیم و با پیاز یک دقیقه دیگر تفت می دهیم. در ادامه رب گوجه فرنگی را به قابلمه اضافه می کنیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *