دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۰ مدل کفپوش آشپزخانه با رنگ ها و طرح های مختلف

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

انتخاب مدل کفپوش آشپزخانه از لحاظ زیبایی، دوام و کیفیت و کارایی مناسب بسیار اهمیت داشته و با توجه به این عنصری سازنده در دکوراسیون این محیط به حساب آمده بایستی کاملا با دقت و با حساسیت لازم انتخاب گردد.

یکی از عامل های مهم که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و جذابیت این محیط تاثیر دارد نوع کفپوش می باشد که بهتر است تا جای امکان در انتخاب طرح و رنگ آن دقت لازم داشت چرا که پایه و اساس رنگ بندی و چیدمان آشپزخانه توسط این آیتم تعیین می گردد. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب برای آشنایی شما عزیزان مجموعه ای زیبا از مدل کفپوش آشپزخانه را به نمایش بگذاریم.

مدل کفپوش آشپزخانه شیک و جذاب

آشپزخانه قلب یک خانه و از اصلی ترین بخش های منزل به حساب آمده که نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی آن بسیار اهمیت داشته، به همین خاطر انتخاب یک مدل کفپوش آشپزخانه مناسب و هماهنگ با دیگر اجزای این محیط امری ضروری و مهم می باشد.

محیط آشپزخانه یکی از مکان های پرتردد منزل بوده و برعکس زمان های قدیم امروزه این مکان تنها برای طبخ غذا کاربرد ندارد بلکه اغلب خانواده ها تمایل دارند انواع وعده های غذایی خود را نیز در این محیط میل نمایند. بدین ترتیب ساعت های زیادی از عمر آن ها در محیط آشپزخانه سپری می گردد. از این رو نیاز است که برای زندگی ایده آل تمامی عناصر این بخش از منزل کاملا اصولی و استاندارد باشد.

کفپوش آشپزخانه در انواع طرح و رنگ های گوناگون موجود بوده و شما می توانید از میان این طرح های مختلف یک طرح مناسب و زیبا انتخاب کرده و نهایت دقت را داشته باشید چرا که برای عوض کردن آن احتیاج بوده تا بازسازی صورت گیرد که این عمل با هزینه های زیادی همراه است.

جنس و متریال کفپوش را می توان از مصالح متفاوت و جدید انتخاب نمود. اصول مهمی برای انتخاب این گزینه وجود دارد که بایستی پیش از عوض کردن آن به آن ها توجه نمایید تا بهترین خرید را داشته باشید. همینطور آشنایی با طرح های مد روز کفپوش در انتخابی ایده آل کمک کننده می باشد.

  •  آرون گروپس

از محبوب ترین طرح های کفپوش آشپزخانه که می توان به آن اشاره داشت طرح کاشی، سرامیک، لمینت، پی وی سی و سنگ گرانیت می باشد که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود را داشته و نوع کارایی آن ها متفاوت می باشد. سنگ گرانیت در مقایسه با کاشی و سرامیک قیمت زیادتری داشته و برای کاربرد در کف آشپزخانه انتخابی خوب و ایده آل می باشد. سنگ های گرانیت از لعاب خوبی برخوردار بوده و در زمان دیرتری کدر می شوند. همچنین این مدل کفپوش ها با هر سبک دکوراسیونی همخوانی و تناسب دارند.

سبک های به روز و متنوع کف پوش آشپزخانه

انواع گوناگونی از کفپوش آشپزخانه در بازار موجود بوده که در صورت آشنایی با انواع مشخصات و ویژگی های آن ها می توانید با انتخاب هر کدام دیزاینی جذاب داشته باشید. بهتر است تا جای امکان از کفپوشی بهره ببرید که کیفیتی بالا داشته و دارای هارمونی رنگی مناسب و مطابق با کابینت ها باشد. در ادامه نمونه های جدید و زیبایی از انواع کفپوش آشپزخانه را برای مشاهده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

تصاویری که ملاحظه نمودید طرح های مختلفی از مدل کفپوش آشپزخانه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. شما در صورت تمایل نیز می توانید برای دیدن انواع کفپوش چوب پنبه و مدل سرامیک آشپزخانه خواب کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *