دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب جالباسی با جزئیات متفاوت

  • شقایق ایران دوست
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

اگر می خواهید خواب جالباسی را تعبیر کنید نیاز است تا بتوانید اطلاعاتی در مورد شرایط متفاوت این خواب بدانید. در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید این خواب را معنا نمایید.

برخی از خواب ها را تنها یک معبر معنا کرده است. تعبیر خواب جالباسی نیز یکی از همین خواب ها می باشد و تنها توسط منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر شده است. این خواب را از دیدگاه این معبر با جزئیات متفاوت بررسی می کنیم و اطلاعاتی بسیار خوب در این مورد به شما خواهیم داد.

  معنی رویای جالباسی

تعبیر خواب جالباسی از دیدگاه مطیعی

دیدن جالباسی در خواب دارای حالت های متفاوتی می باشد و این خواب را تنها منوچهر مطیعی تعبیر کرده است که همه آن چه که این معبر در مورد دیدن این خواب گفته است را برایتان بیان خواهیم کرد. این معبر در ابتدای تعبیر خواب بیان کرده است که جالباسی در همه خانه ها وجود دارد و برخی از افراد ممکن است آن را با نام های دیگری بشناسند از این رو بهتر است خوابی که دیده اید را با جزئیات بیان کنید تا بتوانند خواب شما را به درستی معنا نمایند.

سنگ صبور بودن

یکی از معناهای این خواب می تواند این باشد که فردی در زندگی شما هست که برایتان سنگ صبور می باشد و شما را بسیار دوست خواهد داشت و رازداری تان را می کند.

خالی بودن جالباسی

یکی از خواب هایی که ممکن است در این زمینه ببینید این است که جالباسی خالی باشد. این خواب بسیار خوب می باشد و بدین معنا می باشد که شما فردی را در زندگی خود دارید که سنگ صبورتان است ولی هیچ غمی نخواهید داشت.

تعبیر خواب جالباسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کندن و کنده شدن جالباسی

  • اگر فردی در خواب خود مشاهده کند که جالباسی را از روی دیوار می کند بدین معنا می باشد که سنگ صبور و محرم رازهای خود را از دست خواهد داد.
  • اگر در رویای خود مشاهده کردید که جالباسی به دلیل آویزان کردن لباس های زیاد از جای خود کنده شد معنای خوبی ندارد.

جالباسی کوچک

اگر فردی در رویای خود مشاهده نماید که جالباسی بسیار کوچکی دارد که لباس هایش بر روی آن جا نمی شود بدین معنا می باشد که غمی نصیب شما می شود و این غم از عهده غم خوار شما بر نمی آید و اندوه شما بسیار بزرگ خواهد بود.

جالباسی شکسته

این خواب می تواند نشانه ای از این باشد که شما تنها و بی همدم هستید و همدم هر فردی می تواند با فرد دیگر متفاوت باشد.

جالباسی بزرگ

دیدن یک جالباسی بزرگ در رویا می تواند نشانه ای از این باشد که کسی در آینده وارد زندگی تان می شود و می تواند تمامی اندوه شما را از بین ببرد.

خرید جالباسی

اگر در رویای خود مشاهده کردید که جالباسی خریدید و به خانه آوردید بدین معنا می باشد که با فردی دوست می شوید و این فرد می تواند جای بسیاری از افراد را در زندگی شما گرفته و مونس و همدم شما خواهد شد.

معنای جارختی در خواب

اگر از این تعبیر خواب رضایت داشتید در انتهای این مطلب می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده تعبیر خواب کمد و تعبیر خواب لباس سیاه را نیز مطالعه کنید و اطلاعات و آگاهی خود را در این موارد نیز افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *