دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چگونه رویا هایم تبدیل به واقعیت شد؟

  • آرش احمدی
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

با کنترل بر افکار و و رشد باورهای مثبت در زندگیم به دنیایی جدید وارد شدم که توانست زندگیم را زیر و رو کند و همه ی رویاهایم را دانه به دانه به واقعیت تبدیل کردم و در این کار ثابت قدم بودم و توانستم با محصولات ارده به موفقیتی وصف نشدنی برسم که باورش بر همگان آسان نیست و در زیر بخشی از موفقیت خود بیان می کنیم.

ارده قرمز

از جمله غذاهایی که امروزه بسیار استفاده می شود ارده قرمز، پلو و ذرت مکزیکی می باشد که طرفداران بسیاری دارد و اکثر وعده های غذایی افراد را تشکیل می دهد و جزء پر مصرف ترین خوراکی ها می باشند ولی آیا می دانستید ارده را می توان همراه با پلو و ذرت مکزیکی مصرف کرد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

امروزه از ارده به دلیل خاصیت هایی که دارد در بسیاری از وعده های غذا استفاده می شود. از خواص ارده قرمز می توان به بهبود بیماری آنمی و جلوگیری از افسردگی، افزایش انرژی، بهبود کارکرد دستگاه های جنسی و… اشاره کرد.

ارده قرمز به دلیل اینکه طبع گرمی دارد افراد دارای طبع گرم بهتر است ان را همراه با غذاهایی با طبع سرد استفاده کنند که مشکلی برای آن ها پیش نیاید و همچنین مادران باردار در مصرف آن بسیار دقت کنند زیرا امکان دارد موجب بیماری زردی در نوزاد آنان شود پس بهتر است با پزشک خود در این زمینه مشورت داشته باشند.

چگونه رویا هایم تبدیل به واقعیت شد؟

ارده کنجد

اگر می‌خواهید که همیشه پرانرژی و سالم باشید حتما از ارده  کنجد خانگی اصل خالص طبیعی در وعده ‌های غذایی خود به ‌خصوص برای صبحانه بگنجانید.

با توجه به این که طبع ارده بسیار گرم می باشد پس اگر دارای طبعی گرم هستید باید آن را حنما با مصلحش مثلا عسل کوهی میل بفرمایید. هضم ارده بسیار دیر می باشد زیرا حاوی فیبر بسیار زیاد می باشد پس اگر به دنبال راه حلی برای کاهش وزن هستید ارده را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

ارده همچنین حاوی فیبر زیادی می ‌باشد که محققین در طی ۵۰ سال اخیر به مفید بودن آن برای ارتقاء سلامت افراد دست پیدا کرده‌اند. این محققین از سال ۱۹۷۰ با مطالعات خود تاثیر بسیار زیاد فیبر را در کنترل و یا کاهش برخی از بیماریهای مزمن همانند دیابت، امراض قلبی عروقی و برخی سرطانها به اثبات رساندند و ارده سرشار از فیبر می باشد.

چگونه رویا هایم تبدیل به واقعیت شد؟

ارده و عسل

ارده و عسل دارای ویتامین های مختلفی هستند و به همین دلیل استفاده از آنها برای درمان کم خونی و بی حالی بسیار مناسب است و مصرف آنها می تواند هموگلوبین موجود در خون را به طور کامل تنظیم کند و این مشکل را به طور کامل از بین ببرد.

استفاده از مواد مفید و پر انرژی در طی روز بسیار لازم است و باعث می شود تا افراد بتوانند کارهای روزانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند به همین دلیل استفاده از مواد سالم و طبیعی شرایط عالی را برای فعالیت افراد در طی روز فراهم می‌کند.

ترکیب ارده و عسل برای برطرف کردن مشکل لاغری نیز موثر هستند به گونه ای که می توانند مواد مغذی فراوانی را به بدن برسانند و در عین حال سیستم ایمنی افراد را تقویت کنند که همین امر برای از بین بردن ضعف و بی حالی بسیار موثر و مفید می باشند.

چگونه رویا هایم تبدیل به واقعیت شد؟

استفاده از عسل به تقویت بنیه بدن کمک می‌کند و همین امر از بروز بیماری‌های عفونی جلوگیری می‌کند و بهتر است مصرف آن را در فصل های سرد سال جدی بگیریم تا بتوانیم از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری کنیم و در صحت و سلامتی کامل باشیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *