دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پدرم با تراکتور زمین شخم میزد من پول پارو میکنم

  • آرش احمدی
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

پدرم کشاورز بود و خاطرم هست از بچگی سوار بر تراکتور روی زمین زراعی پدرم بزرگ می شدم و فکرش را نمی کردم روزی با همین تراکتور اما نه به شیوه پدرم بتوانم میلیاردی درآمد کسب کنم. لازم است ابتدا دانش آن را داشته باشیم. بیاید باهم قدری در مورد تراکتور اطلاعات کسب کنیم.

تراکتور

بسیاری از کسانی که می خواهند ادوات کشاورزی را به عراق صادر کنند از جمله تراکتور باید با نحوه صادرات تراکتور به عراق آشنایی لازم را داشته باشند. نحوه صادرات تراکتور به عراق مراحل و شرایط خاصی دارد که تمامی صادرکنندگان باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشند. این مراحل عبارتند از :

  • دریافت کارت بازرگانی نه تنها برای صادرات تراکتور به عراقبلکه برای تمامی صادرات کالا مهم است و باید به این مرحله توجه بسیاری شود. کارت بازرگانی را باید از اتاق بازرگانی دریافت نمایید.
  • کالاهایی که صادراتی هستند باید براساس نوع مجوزی که دارند تقسیم بندی شوند، و مجوز ارسال آنها را به دست آورید.
  • شما پیش از اینکه کالای خود را برای صادر کردن آماده کنید باید بازاریابی آن را توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند انجام دهید تا تقاضای صادرات تراکتورهای تولید شما بیشتر شود.
  • برای اینکه تراکتورها را به کشور عراق ارسال کنید، باید با متقاضی در مورد نحوه صادرات تراکتور به عراقصحبت کنید تا یکی از روش هایی را که مشتری مد نظر دارد انتخاب کنید.
  • عوارض گمرکی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که باید به آن اهمیت زیادی داده شود. در مورد هزینه هایی که به عنوان عوارض باید پرداخت نمایید اطلاعات خود را بیشتر کنید تا از این طریق با آگاهی بیشتری کالای خود را صادر کنید.

پدرم با تراکتور زمین شخم میزد من پول پارو میکنم

تراکتور بیل دار

تراکتور به تنهایی کاربرد زیادی ندارد اما می توان با اضافه کردن قطعات صنعتی دیگر در زمینه های مختلف از آن استفاده کرد یکی از انواع آن که با اضافه کردن قطعات دیگر به وجود می آید تراکتور بیل دار است بیلهای تراکتور کاربردهای فراوانی دارند. از دیگر ابزاری که می توان به تراکتور اضافه کرد: گاوآهن (خیش) ، مرزکش، فارئر و غیره نام برد، بیلهای تراکتور دارای اجزای زیر هستند:

  • لیور یا شیر
  • بازو و باکت
  • پیچ، مهره و شلنگ
  • پمپ و مخزن
  • شاسی

بیلهایی که برای تراکتور استفاده می شود باید این مشخصات را داشته باشند: باکتهای دستگاه قابل تعویض باشند، تعویض آن آسان باشد و حتی یک نفر هم به تنهایی بتواند آن را تعویض نماید، قابلیت نصب آسان داشته باشد، شلنگها از بهترین مواد تهیه شده باشند و قابلیت تحمل بالایی داشته باشند، از ورقهای آلیاژی درجه یک استفاده شده باشد، از فلزهای درجه یک استفاده شده باشد و لقی نداشته باشد، از ناخنهای فولادی ضد سایش استفاده شده باشد.

پدرم با تراکتور زمین شخم میزد من پول پارو میکنم

تراکتور ترکیه

می خواهیم در مورد یکی از انواع تراکتور ترکیه صحبت کنیم. از آنجایی که واردات تریلی تراکتور در حجم های گسترده ای از کشور ترکیه انجام می گیرد، با قیمت های بسیار مناسب و به صرفه به دست خریداران آن می رسد. بیشترین تقاضا برای مدل های دو چرخ و چهار چرخ این محصول می باشد.

مدل های دیگری نیز از این محصول تولید می شوند و آن ها نیز به کشور وارد می شوند اما بیشترین واردات مربوط به همین محصولاتی است که اسم آن ها ذکر شد.

برخی از مدل های چهار چرخ آن که قابلیت حمل بار زیادی دارند، به صورت لاستیک چفتی طراحی شده اند تا به مقاومت شاسی ها و بدنه کمک شایانی در حمل بار داشته باشند.

پدرم با تراکتور زمین شخم میزد من پول پارو میکنم

هرچه طراحی این تریلی ها برای حمل بار سنگین تر انجام گرفته باشد، قیمت نهایی آن نیز بیشتر خواهد بود. در صورت واردات چنین محصولاتی تعرفه های گمرکی و هزینه های بازرگانی آن ها نیز گران تر در می آید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *