دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

همه چیز درباره تزریق چربی به پا

  • سعیده ستاری
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

تزریق چربی به پا یک از روش های مناسب و عالی برای افرادی می باشد که پاهای لاغری دارند و خواهان این هستند که به اندام دلخواه خود برسند. همچنین یکی از روش های عالی برای رفع نواقص پا می باشد.

تزریق ژل به ساق و مچ پا طرفداران زیادی در بین کسانی که پاهای کوچک و لاغری دارند پیدا کرده است. البته این امر توسط بدنسازان و همچنین کسانی که به صدمه و معلول جسمی دچار هستند، انجام می شود. تزریق چربی به پا در زنان و مردان فرقی ندارد و برای هر دو گروه انجام می شود.

فواید تزریق چای به پا

نحوه تزریق چربی به پا ‌

به صورت کلی این روش افزون بر اینکه شما نتیجه دلخواه خود را به دست می آورید، عارضه های جانبی بسیار کمی هم دارد. ولی بهتر است پیش از آنکه ژل به ساق و پای خود تزریق کنید، به خوبی در مورد این موضوع تحقیق کنید و با اطلاعات درست و کافی برای تزریق چربی اقدام کنید. خانم ها و آقایان زیادی خواهان داشتن اندامی عضلانی و متناسب را هستند. این موضوع در مورد نواحی ساق و مچ پا هم صدق می کند. یک اندام متناسب هنگامی به دست می آید که همه ی اعضای بدن با یکدیگر تناسب داشته باشند. در بعضی از افراد حتی با وجود ورزش شدید و بدنسازی، ساق و مچ پا به حجم دلخواه نرسیده و لاغر باقی می ماند. این موضوع تناسب کلی اندام را تحت تاثیر قرار می دهند. مراجعه کنندگان زیادی برای انجام این تزریق، از مچ پا و ساق پای لاغر خود شکایت دارند. از نظر آنها این لاغری مچ پا و ساق پا حتی در استایل و لباس پوشیدن آنها هم تاثیر می گذارد.

تزریق ژل به مچ پا

نحوه تزریق ژل به مچ پا مثل ساق پا می باشد و شامل اندازه ها و اشکال گوناگونی می شود. بعضی از افراد مچ پای بسیار لاغرتری نسبت به دیگر قسمت های پای خود دارند. این موضوع به صورت کلی بر تناسب اندام این افراد تاثیر می گذارد و راحتترین راه برای حل این مشکل، تزریق ژل به این ناحیه می باشد. البته از یاد نبرید که پاها همواره وزن های بسیار بالایی را تحمل می کنند و چنانچه دارای ضعف یا نواقصی باشند بایستی برای رفع آن ها باید اقداماتی انجام شود. تزریق چربی به ساق و مچ پا یکی از اقداماتی می باشد که می تواند بسیار موثر باشد.

فواید تزریق ژل به پا

تزریق ژل به ساق پا

در این روش ژل توسط متخصصین به ساق پا تزریق می شود و هنگامی که زیر پوست قرار می گیرند، قسمت های موردنظر را پر کرده و ظاهری بسیار زیبا به ساق پا می بخشند. در حقیقت با این تزریق نواحی که لاغر به نظر می رسند، پر می شوند و فرمی ایده آل را در ساق پا ایجاد می کند. ساق پای شما با تزریق ژل بزرگتر شده و این بزرگی می تواند با توجه به سلیقه و احتیاج ساق پای شما انجام شود. تزریق چربی به ساق و مچ پای شما می تواند متفاوت باشد، ولی به صورت کلی پیچیدگی های زیادی ندارند. افزایش حجم ساق پا در تزریق ژل ساق پا در اندازه ها و اشکال متفاوتی انجام می شود. این مسئله کاملا به نظر مراجعه کننده بستگی دارد.

تزریق چربی به بخش های مختلف

همانگونه که گفتیم تزریق ژل تنها به ساق و مچ پا محدود نمی شود و شما قادر هستید با توجه به احتیاج اندام خود تزریق را انجام بدهید. اگر لگن پهنی دارید، باید قسمت های گوناگون پا را هم با آن هماهنگ نمایید. برای تزریق ژل به قسمت های مختلف پا باید در ابتدا با یک جراح پلاستیک در این زمینه مشورت کنید تا اندازه و شکلی که برای اندام شما مناسب است را پیدا نمایید. برای اینکه بهترین تناسب را در قسمت پایین تنه خود داشته باشید می توانید عمل های مختلفی انجام بدهید مثل تزریق ژل به ران یا باسن.

  •  آرون گروپس

فایده تزریق چربی به پا

فواید تزریق چربی به ساق و مچ پا

این روش دارای فواید زیادی می باشد که باعث شده است تا مراجعه کنندگان این روش را به روش های دیگر ترجیح بدهند. فواید تزریق ژل به ساق و مچ پا به شرح زیر می باشد:

  • رفع لاغری ساق و مچ پا:

تزریق ژل به ساق و مچ پا یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای افرادی است که ساق پا یا مچ پای لاغرتری در مقایسه با دیگر قسمت های پای خود دارند. لاغری ساق و مچ پا به ویژه در کسانی که لگن و ران های چاق تری دارند کم ناخوشایند است. تا جایی که این افراد حتی در زمان خرید پوشاک هم با مشکل روبرو می شوند.

  • برطرف کردن نواقص پا:

بعضی از افراد به صورت مادرزادی در ساق یا مچ پا دارای نواقصی هستند که یکی از رایج ترین آن ها پرانتزی بودن پا می باشد. با تزریق ژل هر گونه نقصی را می توان برطرف نمود و ظاهری کاملا طبیعی برای پاها به وجود آورد.

  • انعطاف پذیری در اندازه و شکل:

در تزریق ژل شما می توانید به میزان مورد نیاز و به شکل دلخواه خود، ساق و مچ پای خود را حجیم تر کنید. این یک نکته از اهمیتی بالایی برخومردار است. بعضی از افراد که به صورت حرفه ای بدنسازی کار می کنند، برای پرتر نشان دادن ساق پا مچ پای خود هم از تزریق ژل کمک می گیرند.

فایده تزریق ژل به پا

  • ماندگاری بالا:

یکی از فواید تزریق ژل این می باشد که ماندگاری بالایی دارد. البته همانگونه که گفتیم این ماندگاری مادام العمر نیست.

  • سریع شدن جریان بهبودی:

پس از تزریق ژل خیلی زود بهبود پیدا می کنید و می توانید به کارهای روزانه خود برگردید

  • عوارض محدود:

در این عمل هیچ گونه ضرر جدی و خطرناکی وجود ندارد و عوارض طبیعی موجود مثل تورم و التهاب هم به سرعت بهبود می یابند.

مضرات تزریق ژل به پا

درست می باشد که این عمل دارای عوارض بسیار کمی دارد، ولی مثل هر عمل زیبایی دیگر می تواند عوارضی به همراه داشته باشد. البته تجربه ی جراح پلاستیک می تواند این عوارض را تا حد قابل توجهی پایین بیاورد. همچنین اطلاعات کافی از مضرات تزریق ژل به ساق و مچ پا این احتمال را به شما می دهد تا بعد از تزریق ژل از ساق و مچ پای خود بهتر مراقبت کنید تا نتیجه بهتری از کار خود بگیرید. به همین سبب پیش از اقدام برای این تزریق ژل ساق و مچ حتما درباره این مضرات اطلاعات کافی را به دست بیاورید و از پزشک خود درباره این زمینه مشورت بگیرید.

عوارض تزریق چربی به پا

عوارض احتمالی تزریق ژل به ساق و مچ به شرح زیر است:

  • گلوله گلوله شدن ژل
  • تورم و التهاب
  • عفونت
  • جا به جایی ژل در زیر پوست
  • کبودی و خون مردگی

در صورتی که تزریق ژل را در مراکز معتبر و توسط افراد متخصص انجام دهید، عوارضی به دنبال نخواهد داشت، البته از یاد نبرید که عوارض پس از تزریق ژل به نوع و کیفیت ژل مورد استفاده هم بستگی دارد.

هم اکنون که این مطلب به اتمام رسید برای آشنایی بیشتر با مطالبی در زمینه زیبایی و سلامتی بر لینک هایی چون تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو و تزریق ژل به بینی کلیک فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *