دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روستای کاتارا دوحه و جذابیت های تاریخی و گردشگری این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

روستای فرهنگی کاتارا دوحه که یکی از روستاهای تاریخی و فرهنگی در قطر است، جذابیت های گردشگری زیادی دارد. این روستا دارای مسجدی تاریخی، رستوران های سنتی و … است.

دوحه یکی از شهرهای زیبای قطر بوده که از شگفتی های زیادی برخوردار است. شما در سفر به این شهر می توانید از روستایی فرهنگی با نام روستای کاتارا دوحه بازدید کنید. این روستا چشم اندازهای گردشگری زیادی دارد. در این بخش شگفتی های زیادی از آن را می شناسید.

معماری روستای کاتارا

روستای فرهنگی کاتارا دوحه

این روستا شگفتی های زیادی را در خود جای داده است. هنر و فرهنگ در این روستا به قدری جذاب بوده که شما می توانید به خوبی آن را جست و جو کنید. این روستا در ساحل شرقی و بین مروارید و غرب خلیج قرار دارد. پیچ و خمی که در این گذرگاه ها وجود داشته می تواند توجه شما را به خوبی جلب نماید. شما علاقمندان در این بخش امکان آشنایی با یکی از مکان های دیدنی قطر را دارید.

روستای تاریخی کاتارا

این مکان در واقع آماده شده برای هنرمندان است. بسیاری از فیلمسازان، عکاسان و هنرمندان فعالیت های هنری خود را در این منطقه انجام می دهند. شما می توانید در این مکان مسجدی را با الگوهای فیروزه ای و همچنین آمفی تئاتر مشاهده کنید. بخش های سازه مسجد به رنگ بنفش بوده که در کنار فیروزه ای تلفیقی شگفت انگیز می شود.

روستای قدیمی کاتارا

جاذبه های روستا:

فضای و دیگر چشم اندازها نیز می تواند، توجه شما را جلب کند. از زیباترین چشم اندازهای آن می توان به چشم انداز ساحلی و دریایی اشاره نمود. در این مکان جاذبه ها و تفریحات متعدد دیگری نیز وجود دارد. جشنواره های سنتی که در دوحه برگزار می شوند، در این روستا بازدیدکنندگان زیادی دارند. کنسرت ها و جشنواره میراث فلسطین از دیگر شگفتی های گردشگران است.

  •  آرون گروپس

سازه های روستای کاتارا

این روستا قدمت تاریخی داشته و جاذبه های فرهنگی دیگری نیز دارد. جزیره مصنوعی مروارید که یکی از شگفتی های زیبای این خلیج و در نزدیکی این روستا بوده جذابیت های زیادی خواهد داشت. هنر، موسیقی و فرهنگ در این روستا بسیار مورد توجه است. بازدید از این روستا بی شک برای شما خاطره انگیز می شود.

روستای جذاب کاتارا

امکانات روستا:

روستای کاتارا دوحه امکانات مناسبی برای گردشگران دارد. رستوران هایی که در نزدیکی این روستا قرار دارند، مکان مناسبی برای چشیدن غذاهای لذیذ بوده به ویژه در رستوران های سنتی می توانید، طعم یک غذای عالی را بچشید. کیوسک ها و کافه ها نیز از دیگر امتیازات این روستا هستند. این روستا امروزه از مهم ترین دیدنی های دوحه است. شما در لینک امکان آشنایی با دیدنی های دوحه را دارید.

روستای کاتارا دوحه

این روستا یک پروژه تاریخی و فرهنگی است که از نقاط مختلف گردشگران زیادی را جذب می کند. تلفیقی از معماری های زیبا و رنگ ها در این روستا و آثار آن مهم ترین امتیاز محسوب می شوند. کوچه های سنتی در این روستا نیز جذابیت های گردشگری بالایی دارند

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *