دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

با گربه و عسل کسب و کار خود را رونق دهید

  • آرش احمدی
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

رونق کسب و کار از مهم ترین دغدغه های این روزهای مردم می باشد، برای رسیدن به این هدف بهتر است در زمینه محصولاتی چون گربه، عسل و یا گردو فعالیت خود را ادامه دهید.

قیمت گربه اسفینکس

گربه های اسفینکس عاشق غذا هستند! آن ‌ها هر چیزی که جلویشان بگذارید می‌خورند اما این بدان معنا نیست که نباید توجه زیادی به تغذیه آن ‌ها کرد. با توجه به این ویژگی و همچنین قیمت گربه اسفینکس طرفداران خرید این نوع حیوان خانگی افزایش یافته است.

با گربه و عسل کسب و کار خود را رونق دهید

غذای خشک گربه دندان‌های گربه را تمیز کرده و از سلامت لثه محافظت می‌کند، اما مطمئن شوید که گربه بعد از غذا مقدار زیادی آب برای نوشیدن دارد تا از کم آبی بدن جلوگیری شود. جویدنی‌ های مخصوص گربه را نیز می‌توان در فروشگاه ‌های وسایل مخصوص حیوانات خانگی پیدا کرد که در جهت سالم نگه داشتن لثه ‌های گربه به خوبی عمل می‌ کنند.

عسل چهل گیاه اورازان

عسل درمان بیماریهای مختلف است و به دلیل فرایند تولیدی که دارد عمر و ماندگاری زیادی دارد بنابراین دچار کپک یا فاسد شدن نخواهد شد بنابراین می توان هر تعداد از آن را خریداری و برای مصارف روزانه نگهداری کرد به خصوص که خانواده های پر جمعیت به طور مداوم به آن نیاز دارند.

با گربه و عسل کسب و کار خود را رونق دهید

 عسل اورازان در مناطقی از کوه های البرز تهیه می شود و به اورازان در کشور شهرت دارد بنابراین فروشگاه های مواد غذایی یکی از خریداران عمده و مستمر این کالا هستند که فروشندگان نیز این عسل چهل گیاه اورازان مقویی را با قیمتهای نازل در اختیار این مشتریان قرار می دهد.

فروش گردو پوست کاغذی

در شهرهای مختلفی انواع گردو اعلا ایرانی به فروش می رسد و نمونه ای از آنها که طرفداران زیادی هم دارد به صورت پوست کاغذی می باشد، این محصول به دلیل جدا شدن مغز از پوست طرفدار داشته و قیمت و فروش گردو پوست کاغذی نسبت به نمونه های دیگر بالا می باشد، البته به دلیل پوست نازکی که دارد وزن پوسته آن نسبت به دیگر نمونه ها کمتر می باشد و میتوان گفت خرید این محصول به صرفه تر است و کسانی که می خواهند گردو خریداری کنند این محصول را نسبت به نمونه های دیگر ترجیح می دهند.

با گربه و عسل کسب و کار خود را رونق دهید

ترکیبات گردو به گونه ای است که از انواع ریز مغذیها تشکیل شده است و دارای انواع اسیدلینو لئیک و پلی فنولیک می باشد که باعث بهبود عملکرد بدن هستند، این ماده ها به عنوان مکملهای غذایی شناخته شده اند و  دریافتشان به صورت روزانه باعث عملکرد بهتر حافظه و شناخت بیشتر و جلوگیری از آلزایمر در افراد مسن می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *