دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بدون تخصص فقط با سرنگ و سرم میلیونر شوید

  • آرش احمدی
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

باور کنید هیچ کس از ابتدا در کارش متخصص نیست، فقط کافی است بر روی محصولات درست مانند ست سرم، سرنگ و ویلچر برقی تمرکز کنید.

سرنگ کوچک

سرنگهای قلمی و همچنین دستگاه آر اف سوزنی در سایزها و اندازه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی دیگر از سایزهایی که زیاد استفاده می شود سرنگ قلمی بزرگ است و همان طور که به شما گفتیم استفاده از هر سایز سرنگ کوچک قلمی باید متناسب با نوع تزریق و همچنین سوزنی که به منظور تزریق در اختیار دارید باشد.

همچنین یک سری عوامل دیگر را نیز باید برای انتخاب سایز سرنگ قلمی خود بررسی کنید که در این مقاله قصد نداریم تا برای شما توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه دهیم.

بدون تخصص فقط با سرنگ و سرم میلیونر شوید

ست سرم hd

یکی از برندهایی که این محصول را مطابق با اصولی استاندارد تولید می کند برند اچ دی می باشد که متعلق به کشور چین بوده و نکته قابل توجه این است که ست سرم و دستکش جراحی تولید شده توسط این شرکت برخلاف سایر شرکتهای چینی کیفیت بالایی دارد.

ست سرم اچ دی از اجزاء مختلفی تشکیل شده است که یکی از آنها فلش بکی است که جنس آن از لاتکس می باشد، همچنین دارای گیره غلطتکی بوده که توسط آن می توان مقدار جریان مایع تزریقی را کنترل کرد.

محفظه قطرات این ست سرم hd به صورت حدودی شامل ۱۵ تا ۲۰ قطره می باشد. ست سرم دارای یک فیلتر صفحه ای است که هر سوراخ آن ضخامت ۱۵ میکرونی را داراست و در کف محفظه قطرات قرار گرفته است تا بتواند از ورود ذرات کلوئیدی و کریستالیزه جلوگیری کند.

بدون تخصص فقط با سرنگ و سرم میلیونر شوید

ویلچر برقی مبله

نوع دیگری از ویلچر ها هستند که بسیار خلاقانه و کارآمد طراحی شده اند و آن ویلچر برقی جک دار می باشد. این ویلچر برقی مبله مناسب کسانی است که می خواهند از آن سطحی که هستند بالاتر بروند، به طوری که می توانند با استفاده از جک ها، ارتفاع خود را تنظیم کنند که این نوع، مخصوص افراد معلول و جانباز می باشد.

دارای ویژگی های زیر می باشد:  می تواند تا ۹۵ درصد از سطح زمین ارتفاع بگیرد، صندلی آن قابلیت تنظیم شدن دارد، کمک فنرهای قوی دارد و در مدت زمان کمی شارژ می شود. این مدل از ویلچر، بسیار پر کاربرد بوده و فروش خوبی هم دارد.

بدون تخصص فقط با سرنگ و سرم میلیونر شوید

از معایب این ویلچر می توان به وزن سنگین و قیمت بالای آن اشاره کرد. اما شما می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب در این سایت خریداری کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *