دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سنگ فیروزه تقلبی در مشهد وجود ندارد

  • آرش احمدی
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

سنگ فیروزه برای اصلاح گردش خون مؤثر است و جریان خون را هنگام پارگی رباط ها و تاندون ها، در بافت های عضلانی زیاد تر می کند و بر روی کمبود اکسیژن، مسمومیت های خونی و استرس تاثیر مثبت دارد.

سنگ فیروزه تقلبی

سنگ فیروزه رگه های عنکبوتی به رنگهای سیاه، خاکستری و قهوه ای دیده می شوند که به انها ماتریس گفته می شود و بر اثر نفوذ کانی دیگر در ترکیبات شیمیایی پدید می آید و باعث جذاب شدن این سنگها می شود.

بهترین نوع سنگ فیروزه تقلبی برای تراش خوردن و استفاده در انواع زیورآلات محصولاتی می باشند که بدون رگه هستند چون نمونه هایی که دارای رگه می باشند ممکن است در هنگام تراش خوردن و صیقل کاری متلاشی شوند.

سنگ فیروزه تقلبی در مشهد وجود ندارد

نقره مشهد

دستبندهای ضد آب برای دست و گردن و یا حتی انگشتان شما هیچگونه حساسیتی را به وجود نمی آورند و شما می توانید به راحتی از آنها استفاده نمایید.

رنگ زیبا و طراحی منحصر به فرد توانسته است دستبند نقره مشهد و یا دستبند طلا را به عنوان یکی از زیورآلات رایج در میان بانوان محبوب بسازد استفاده از این محصول به عنوان یکی از پر کاربرد ترین نمونه های دستبند بسیار رایج بوده و شهرت دارد.

سنگ فیروزه تقلبی در مشهد وجود ندارد

نقره همدان

همانطور که همه ی ما به آن آگاه هستیم بیشتر خانمهای ایرانی از زمان گذشته تاکنون طرفداران طلا بوده اند تا برای خود اندوخته ای را جمع کنند و در مواقع ضروری از آن استفاده نمایند.

ما نقره همدان را در طبیعت به دو روش فلز و آلیاژ از سنگهای معدنی استخراج می کنیم شما می توانید از این فلز گرانبها در صنعتهای متفاوت مانند ساختن سکه، اکسسوری و جواهرات طرح طلا، درست کردن لوازم تزیینی و غیره استفاده کنید.

سنگ فیروزه تقلبی در مشهد وجود ندارد

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *