دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی آشنا شوید

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

داشتن آرایشی طبیعی و زیبا یک خواسته ی جدایی ناپذیر هر دختر خانم جوان و خوش سلیقه امروزی است. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با رژ لب حرارتی و کاربرد و مزایای آن آشنا سازیم.

رژ لب ها تنوع بالایی دارند که رژ لب حرارتی یکی از این انواع محسوب می شود که این روزها ترند شده و حسابی مورد توجه قرار گرفته اند. احتمالا بر اساس نام آن پی به هویت این رژ لب ببرید؛ در واقع این نوع رژ لب به این صورت است که محرک آن حرارت می باشد. یعنی به واسطه ی کم و زیاد شدن حرارت بدن شما متغیر بوده، مثلا با بالا رفتن دمای بدن شما, رنگ رژ نیز افزایش می یابد. از مزیت های این رژ لب می توان به زیبایی و جذابیت زیاد و نچرال، لطافت و نرمی بخشیدن، ماندگاری بالا اشاره داشت. در این مطلب به کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی خواهیم پرداخت.

 رژ حرارتی و آشنایی با موارد استفاده و مزایای آن

کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی

این نوع رژ لب ها هنگام استفاده، در روی لب های شما بدون رنگ بوده و تنها موجب براقیت لب ها می گردند. ولی پس از کمی، تقریبا چند دقیقه لب های شما تغییر رنگ می یابد، به این صورت که با کم بودن دمای بدن شما، رنگ آن نیز کمرنگ و با زیاد شدن دمای بدن شما، رنگ آن شدت می گیرد. این رز لب های شکلی نچرال و زیبا به لب های شما می بخشند.

آشنایی با کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی

کاربرد و مزایای ماتیک حرارتی

رژ لب های حرارتی در چه رنگ هایی و چه اشکالی وجود دارند؟

رژ حرارتی از لحاظ شکل ظاهری و رنگ نسبتا مانند بالم لب می باشد که در ۳ رنگ مرجانی، صورتی و هلویی و به دو شکل جامد و مایع و دو گونه رنگی و زله ای (شفاف) موجود هستند. در نوع ژله ای این نوع رژ لب، گلی طبیعی وجود دارد که توجه ها را به خود معطوف می نماید، و اما نوع رنگی آن نیز در سه رنگ آبی نفتی، زرد و سبز عرضه می شود که پس از استفاده بر روی لب به ترتیب به رنگ های بنفش، مرجانی و صورتی تبدیل می گردد.

رژ حرارتی برای خانم های خوش سلیقه

کاربرد و مزایای ماتیک حرارتی

سایر موارد استفاده

از رژ حرارتی غیر از مصرف اصلی خود یعنی رژ لب، می توان برای سایر موارد آرایشی همچون سایه چشم، رژ گونه، بالم لب، برق لب استفاده نمود. خاصیت این مواد آرایشی بر روی پشت چشم، گونه نیز مانند روی لب ، یکسان عمل می کنند یعنی با بیشتر شدن دمای بدن، رنگ سایه چشم و رژ گونه هم پر رنگ می گردد. به عنوان مثال هنگام شرم و یا خنده بر روی گونه های شما، به بیشترین میزان از رنگ خود می رسد. در واقع سایه چشم، رژ گونه و رز لب خود را می توانید با یکدیگر ست نمایید که با افزایش دمای بدن آرایشی پررنگ و با کاهش دمای بدن، آرایشی کمرنگ و ساده تر خواهید داشت.

  •  آرون گروپس

همچنین از رژ حرارتی می توان به عنوان بالم لب و برق لب نیز بهره برد. بالم لب به لب ها رطوبت بخشیده و آنها را نرم می کند، در حقیقت پوست آبرسانی و ترمیم پوست لب شما را انجام می دهد که با استفاده از رژ لب حرارتی می توانید به این هدف دست پیدا کنید.

رژ حرارتی برای خانم های خوش سلیقه

برق لب حرارتی

برق لب حرارتی توانایی ایجاد شکلی زیبا و طبیعی را دارند که صرفا پس از استفاده بر روی لب ها، که ابتدا بی رنگ و سپس آرام آرام به صورتی کمرنگ تغییر پیدا می کند. برق لب موجب درخشش و براق شدن می گردد. می توانید از رژ لب های حرارتی برای این منظور استفاده نمایید، و یا اینکه یک برق لب و یا بالم لب به خصوص برای همین منظور خریداری کنید.

 رژ حرارتی و آشنایی با موارد استفاده و مزایای آن

مزایای این رژ لب

رژ لب های علاوه بر زیبایی و جذابیتی طبیعی و منحصر به فرد به لب ها و چهره شما، دارای مزایایی فوق العاده و چشمگیر هستند که از جمله ی آن ها می توان به فاقد سرب بودن، دارای ماندگاری بالا بودن، ویتامینه بودن، دارای خاصیت مرطوب و نرم بودن، دارای مواد معدنی بودن و در نهایت داشتن آرایشی تمیز اشاره داشت. منظور از تمیز بودن برجای نماندن هیچ اثر و ردی از آن هنگام نوشیدن انواع نوشیدنی بر روی لیوان و استکان می باشد. ویتامینه و خاصیت نرم کنندگی آن نیز به سلامت و زیبایی لب ها کمک می کند. فاقد سرب بوده و مواد معدنی دارد، پس با خوردن آن هیچ مشکلی برای بدن و سلامتی شما به وجود نمی آید. و اینکه به دلیل عملکرد وابسته به دمای بدن شما, تا چندین ساعت با حرارت بدن شما متغیر و ماندگار می باشد. از دیگر مزیت های این نوع رژ لب ها، ضد آب بودن آن ها است.

آشنایی با کاربرد و مزایای رژ لب حرارتی

 رژ لب حرارتی و موارد استفاده از آن غیر از رژ لب

امیدواریم مطالعه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته و پس از مورد پسند قرار گرفتن از سوی شما، مفید واقع شده و بتواند شما را در داشتن انتخابی مناسب راهنمایی کرده باشید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با مطالب مفید و کاربردی «رژ لب زدن حرفه ای » و  «چه رنگ رژ لبی برای من مناسب تر است؟ » می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *