دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کنجاله سویا و کود مرغی شما را میلیاردر می کند

  • آرش احمدی
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

تجارت به سبک نوین موجب شده تا شما با سرعت بیشتر و با سرمایه مراتب کمتری کسب سود کنید. با ما در این مقاله همراه شوید تا با چند محصول جذاب مثل کنجاله سویا، کود مرغی و خاویار جنوب را به شما معرفی کنیم.

کنجاله سویا دامی

با توجه به این موضوع در ادامه به عوامل موثر در افزایش فروش کنجاله در ایران می پردازیم: کیفیت بالای کنجاله تولیدی از مهم ترین عامل در فروش آن توسط مراکز دامپروری است، از کنجاله سویا دامی عمده برای تغذیه دام و طیور استفاده ی زیادی می شود، این ماده برای صنایع پرورش دام وطیور از اهمیت زیادی برخوردار است، امگا۳ موجود در کنجاله سویا یکی از مهم ترین فواید آن می باشد.

کنجاله سویا و کود مرغی شما را میلیاردر می کند

کود مرغی

امروزه بسیاری از کشورها در حال تحقیقات و پژوهش این هستند که کود مرغی چیست و چه فوایدی دارد؟

طبق بسیاری از مطالعات دریافته اند که کود مرغی دارای مواد مغذی و آمونیاک مایع بسیاری است که علاوه بر رشد گیاهان برای خاک هم بسیار مفید است و باعث اصلاح خاک می شود این عمل باعث سبک شدن خاک شده و برای رشد بذر گیاه مناسب است.

کنجاله سویا و کود مرغی شما را میلیاردر می کند

خاویار جنوب

خاویار طلایی در شهر های متفاوتی عرضه می شود. خاویار طلایی زاهدان به دلیل اینکه مستقیم به فروش می رسد، از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

کنجاله سویا و کود مرغی شما را میلیاردر می کند

در حال حاضر خاویار جنوب به دلیل دارا بودن از پتاسیم فراوان برای افرادی که دچار فشار خون بالا هستند بسیار مفید است، زیرا امروزه بیماری فشار خون گریبان گیر بسیاری از افراد شده است و به یک معضل جهانی تبدیل شده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *