دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تولید پودر صابون لباسشویی در ایران انجام می شود

  • آرش احمدی
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

صابون ها، نمک سدیم یا پتاسیم هستند که از هیدرولیز اسیدهای چرب در محیط قلیایی بدست می آیند. صابون تمیزمی کند چون یک امولسیفایر خوب است.

پودر صابون لباسشویی

در گذشته که محصولات شوینده متنوعی وجود نداشت و برای کودکان از کهنه به جای پوشکهای امروزی استفاده می کردند و به سبب ضدعفونی و تمیزی بیشتر مادران ساعتها در حمام کهنه ها و لباسهای کودکان را با صابونهایی به اسم برگردان و یا پودر صابون لباسشویی که نسبت به بقیه صابونها ارگانیک تر بود جهت شستشوی آنها به صورت یک تکه و خرد شده استفاده می کردند.

تولید پودر صابون لباسشویی در ایران انجام می شود

پخش گردو تویسرکان

یکی از خوشمزه ترین انواع گردو ها، گردو تویسرکان است که در سطح جهان معروف است و مشتریان زیادی به دنبال خرید این محصول هستند و آن را در سبد خرید خود قرار می دهند.

شهر تویسرکان از خاک مطلوب و آب و هوای کوهستانی برخوردار است که برای پرورش و پخش گردو تویسرکان مناسب است و به همین دلیل پایتخت تولید گردو و سیر صادراتی در ایران می باشد.

تولید پودر صابون لباسشویی در ایران انجام می شود

قیمت پکیج ال جی

فروشگاه های بزرگ و معتبر عرضه کننده انواع پکیج آن ها را به صورت عمده یا جزئی پخش می کنند و همچنین قیمت پکیج ال جی تولیدی و کارخانه به فروش می رسانند.

نمایندگان پخش با مراجعه مستقیم به کارخانه پکیج ال جی این دست ابزار و لوازم را در اندازه زیاد و انبوه بدون هیچ ارزش افزوده ای از سازنده آن خریداری می کنند.

تولید پودر صابون لباسشویی در ایران انجام می شود

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *