دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه ها و تصاویر آن ها

  • محدثه خاکشور
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب تصمیم بر آن شد تا به معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت بپردازیم. این سریال آمریکایی جذاب و دیدنی همانی است که هر علاقمند به سریال و هنری به دنبالش می گردد.

ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت سریالی جذاب و فانتزی است که داستان آن حلقه های قدرت هزارها سال قبل از اتفاقات هابیت و ارباب حلقه ها را بیان می کند. داستان هنگام صلح شروع شده و همه اتفاقات بااهمیت دوران دوم از جمله درست کردن حلقه های قدرت، ظهور ارباب تاریکی به نام سائورون، اضمحلال حکومت جزیره نومنور و اتحاد نهایی میان انسان ها و الف ها را شامل می شود. در این مطلب قصد داریم به معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه ها بپردازیم.

معرفی هنرپیشگان سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

بازیگران سریال ارباب حلقه ها : حلقه های قدرت

ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت نام سریالی آمریکایی با ژانر فانتزی می باشد که طبق رمانی با همین نام و ضمایم و پیوستگی های لازمه آن را جی.آر.آر.تالکین تهیه گردیده است. این سریال که توسط شوارنرهای خود به اسامی پاتریک مک لی و جی.دی. پین جهت سرویس پخش اینترنتی «آمازون پرایم ویدیو» تهیه می گردد؛ راوی داستان دوران دوم سرزمین میانه است که هزاران سال قبل از «هابیت» و «ارباب حلقه های تالکین» را به تصویر می کشد. تولید سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را آمازون استودیوز با همکاری هارپرکالینز و نیولاین سینما و نیز همفکری املاک تالکین عهده دار می باشد.

آمازون در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ حقوق پخش تلویزیونی سریال ارباب حلقه ها را با قیمت ۲۵۰ میلیون دلار خرید و قبول کرد که ۵ فصل از این سریال را با بهای دستکم ۱ میلیارد دلار بسازد. تیم بزرگی از هنرپیشگان در دنیا استخدام گردیدند و فیلمبرداری اولین فصل از ماه فوریه ۲۰۲۰  تا ماه اوت سال ۲۰۲۱ در نیوزلند که قبل تر سه گانه در آن مکان فیلمبرداری گردید، صورت گرفت. البته تولید این سریال به علت بیماری کرونا ماه ها متوقف شد. سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت در یکم سپتامبر ۲۰۲۲ پخش شد؛ که اولین فصل آن با ۸ قسمت تا چهاردهم اکتبر تمام شد. تولید دومین فصل آن از ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ در بریتانیا شروع گردید. در ادامه بازیگران سریال ارباب حلقه ها را معرفی می کنیم.

 بازیگران مجموعه پربیننده ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

مورفید کلارک

مورفید کلارک یکی از بازیگران سریال ارباب حلقه ها است که در نقش گالادریل مقابل دوربین می رود. او غیر از حضور در این سریال در دیگر اثرهای خزش، مائود مقدس، تاریخچه زندگی شخصی دیوید کاپرفیلد نیز حضور داشته است. برای بیشتر آشنا شدن با مورفید کلارک بر روی لینک کلیک کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در شخصیت گالادریل، الف حلقه قدرت را در دست جای می نماید و هنرپیشه اصلی سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت می باشد. نسخه کلارک از این کاراکتر سمبلین شخصی جنگنده و حاضر جنگ است. وی در حلقه های قدرت گالادریلی خیلی متفاوت نسبت با کیت بلانشت در فیلمهای ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون بوده و دیدن اینکه تهیه کنندگان این سریال چطور ۲ نسخه به ظاهر متفاوت را از یک کاراکتر به یکدیگر ارتباط دهند، جالب می باشد.

 بازیگران مجموعه ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

اسمیل کروز کوردوا

اسمیل کروز کوردوا کاراکتر «آروندیر» را در این سرال ایفا می کند، آروندیر کاراکتر تازه ای که در سریال «ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت» معرفی می گردد. آروندیر الف سیلوانی یا وود-الف و نیز عاشق برونوین یک زن از آبادی تیرهاراد می باشد. کوردوا پیش از این در اثرهای همچون خیابان سیسیم، فروپاشی، ری داناوان بازی نموده است.

 بازیگران مجموعه ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

رابرت آرامایو

رابرت آرامایو که برای نقش آفرینی در مجموعه های مرد پادشاه، بازی تاج و تخت، پشت چشمانش مشهور است، وی الف آشنای دیگری از دنیای تالکین را بازی می کند؛ الروند نصف انسان و نصف الف می باشد و میان میراث انسانی و الف ها جاودانگی خویش را برگزیده است. الروند در این سریال جوان تر بوده و در حال حاضر مثل سری فیلمها ارباب ربوندل نیم باشد.

معرفی هنرپیشگان سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

چارلز ادواردز

چارلز ادواردز هنرپیشه ای که برای نقش آفرینی در اثرهایی همچون تاج، ترور و داونتون مورد توجه است، در سریال حلقه های قدرت بازیگر شخصیت «سلبریمبور» الفی افسانه ای است. سلبریمور ارباب ارگیون محسوب می گردد و سرانجام فرد سازنده حلقه های قدرت است. شهرش برای وی خیلی مهم بوده و برای این قصد متحد شدن با کوتوله های خزاددوم را دارد.

بنجامین واکر

بنجامین واکر بازیگر نقش گیل گالاد شاه بزرگ الف ها در سریال حلقه های قدرت می باشد. وی گمان می برد که بدی و تباهی همچنان در منطقه میانه ادامه دار بوده و با الروند مواظب قلمروی «لیندون» می باشد. وی در اثرهایی همچون انتخاب، آبراهام لینکلن:شکارچی خون آشام، جسیکا جونز ایفای نقش کرده است.

معرفی هنرپیشگان سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

سینتیا آدای رابینسون

شهرت سینتیا آدای رابینسون برای نقش آفرینی وی در اثرهایی همچون قدرت، تیم پزشکی شیکاگو، کماندار است. او در سریال حلقه های قدرت بازیگر نقش ملکه ریجنت میریل فرمانروای شایسته نامنور است. جناحی ناموافق به فرماندهی فارازون حکومت وی را بر وسیع ترین قلمروی انسان ها را به مبارزه می کشد. گذشتگان میریل به والار متعهد هستند و وی نیز می خواهد بر همین روال پیش برود.

 بازیگران مجموعه ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

ماکسیم بالدری

ماکسیم بالدری در سریال حلقه های قدرت نقش ایسیلدور را برعهده دارد. ایسیلدور فردی است که حلقه سائورون را حفظ کرده بود و شرایط را جهت اتفاقات «ارباب حلقه ها» مهیا ساخت، ولی اکنون در حلقه های قدرت هنوز به آن جایگاه دست نیافته است. ایسیلدور در زمان آتی تصمیمی مهم و آینده ساز می گیرد, وی با پدر خود به نام الندیل از حکومت نامنور آمده اند که برعکس خیلی از مردهای منطقه خود به الف ها متعهد و وفادار می باشند. این بازیگر بااستعداد در آثاری همچون روم، دکتر هو، ضد حمله نیز ایفای نقش کرده است.

بازیگرهای سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

نازنین بنیادی

نازنین بنیادی هنرپیشه ایرانی تبار زیبا و خوش چهره هالیوودی است که از بازیگران سریال ارباب حلقه ها محسوب می شود، او در نقش برونوین، کاراکتری تازه در دنیای تالکین حضور می یابد. برونوین انسانی با نیروی شفابخشی روستای تیرهاراد بوده و با آروندیر؛ الف سیلوان دارای رابطه ای احساسی است. برای آشنایی بیشتر و کامل تر با نازنین بنیادی می توانید بر روی آن کلیک کنید.

آشنایی با بازیگران سریال ارباب حلقه ها

چارلی ویکرز

چارلی ویکرز در سریال حلقه های قدرت ایفاگر دیگر شخصیت انسانی تازه این سریال به نام هالبراند می باشد. یک مرد از مناطق جنوبی با گذشته ای که دوست دارد تمام شود. طوفانی در دریاهای ساندرینگ؛ موجب آشنا شدن وی و گالادریل می گردد. چارلی ویکرز تدر اثرهای دیگری همچون «پالم بیچ، مدیچی: استادان فلورانس سابقه بازی داشته است.

آشنایی با بازیگران سریال پرمخاطب ارباب حلقه ها

دنیل ویمن

دنیل ویمن نفش پررمز و راز و جادویی که فعلا غریبه شناخته می گردد, را بازی می کند. غریبه یک جادوگر همچون گندالف بوده که در منطقه میانه با یک هارفوت خوب به اسم نوری آشنا می گردد. ویمن پیش از این در اثرهایی همچون جک جنتلمن، شاهد ساکت و جنگ فویل نقش آفرینی نموده است.

اوین آرتور

یکی دیگر از بازیگران سریال حلقه های قدرت اوین آرتور است که شخصیت شاهزاده دورف؛ دورین ۴ را بازی می کند. کاراکتر وی دورین چهارم, میراق دار خزاد دوم می باشد که به طور مستقیم از نسل دورین؛ فرمانروای افسانه ای دورف ها حضور می یابد. اوین آرتور غیر از بازی در این سریال در دیگر اثرها همچون ایوان یگانه، علیت، اعتراف نیز حضور داشته است.

معرفی هنرپیشگان سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

بازیگرهای سریال ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

مارکلا کاونا

مارکلا کاونا بازیگر نقش النور برندی فوت (نوری) در سریال حلقه های قدرت می باشد که در بین مردم خویش شخصی غیرعادی بوده، چون علاقه مند به ماجراجویی می باشد و با آمدن غریبه شرایط این کار را به دست می آورد. هارفوت ها در این سریال, نیاکان هابیت ها در سریال ارباب حلقه ها هستند. مارکلا کاونا علاوه بر بازی در سریال حلقه های قدرت در دیگر آثار گریه، صخره آویزان نیز حضور داشته است.

آشنایی با بازیگران سریال پربازیگر ارباب حلقه ها

مگان ریچاردز

مگان ریچاردز در این سریال بازیگر نقش پاپی پرادفلو؛ رفیق نوری برندی فوت است. پاپی یک هارفوت با احتیاط بیشتر نسبت به نوری می باشد که همچون سایر هارفوت ها اغلب دلواپس جان و امنیت خودشان می باشد. به همین خاطر معمولا با دوست خود دارای تناقض است. مگ ریچاردز در دیگر اثرهای دکتر هو، پان تائو، واندرلاست نیز نقش آفرینی کرده است.

سر لنی هنری

سر لنی هنری نقش سادوک باروز، هارفوت سوم بااهمیت این سریال را ایفا می کند. سادوک از جمله فرمانروایان نوع خویش می باشد و قادر به تفسیر ستاره ها و نشانه و علایم ستاره ها می باشد. وی در سریال هایی به اسم کلیسای خارجی، دکتر هو و سندمن بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

معرفی بازیگران سریال پربیننده ارباب حلقه ها

سوفیا ناموت

سوفیا ناموت در این سریال بازیگر نقش شاهزاده کوتوله دیسا؛ همسر دیرین ۴ است. او پیش از این در سریال سواش باکل سابقه بازی داشته است که مورد مطرح شدن وی گردید.

لوید اوون

لوید اوون در سریال ارباب حلقه ها بازیگر نقش الندیل قهرمان نامنوری و پدر ایسیلدور می باشد. وی همچنین در سریال آپولو ۱۸ و سریال دوشیزه پاتر بازی کرده و شناخته شده است.

 بازیگران مجموعه ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

پیتر مولان

پیتر مولان در نقش حاکم دیرین ۳، پدر دیرین ۴ و فرمانروای خزاد ۲ مقابل دوربین می رود. پیتر مولان همچنین در سریال راه آهن زیرزمینی و سریال اوزارک بازی کرده است.

تریستان گراول

تریستان گراول بازیگر نقش فارازون از جمله مهره های اصلی و مهم بزرگترین تراژی دوران دوم, اضمحلال نامور است. وی همچنین در سریال آقای سلفریج و سریال ترور ایفای نقش می کند.

معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه ها

اما هوروث

اما هوروث در سریال ارباب حلقه ها یا حلقه های قدرت در نقش ارین، خواهر کوچکتر ایسیلدور را ایفا می کند. وی همچنین در سریالی به نام سردخانه مطرح شد.

 بازیگران مجموعه آمریکایی ارباب حلقه ها:حلقه های قدرت

لئو وادهام

لئو وادهام در سریال ارباب حلقه ها، بازیگر کاراکتر کمن، از سیاست مداران نامنوری می باشد. وی در سریالی به نام امپراطوری روم نیز نقش آفرینی کرده است.

دیلن اسمیت

دیلن اسمیت بازیگر شخصیت لارگو برندی فوت؛ پدر النور برندی فوت(نوری) در این سریال است. دنیل اسمیت همچنین در من شب هستم و نیز سرزمین بدی ها نقش آفرینی کرده است.

آشنایی با بازیگران سریال جذاب ارباب حلقه ها

تایرو موهافیدین

تایرو موهافیدین در این سریال نقش کاراکتر «تئو» پسر برونوین را ایفا می کند. تایرو در مجموعه تلویزیونی کاراوان بازی کرده و مورد توجه قرار گرفته است.

سارا زوانگوبانی

سارا زوانگوبانی از بازیگران مکمل سریال ارباب حلقه ها است که با نقش ماریگلد برندی فوت مادر النور برندی فوت جلوی دوربین می رود. وی همچنین در سریال های زن اولیه و نامهربانی سابقه حضور داشته است.

معرفی بازیگران سریال فانتزی ارباب حلقه ها

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال ارباب حلقه ها یا حلقه های قدرت پرداختیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین به منظور آشنایی با سریال های خارجی و ایرانی می توانید از بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش، بازیگران سریال بی همگان، بیوگرافی بازیگران سریال آنتن دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *