دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همه چیز درباره پنیر پیتزا خاص تاپینگ و کاربردهای مختلف آن

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

پنیر پیتزا در واقع یکی از خوشمزه‌ترین اجزای پیتزاست. جزئی که حاوی مقادیر بسیار زیادی چربی بوده و از ترکیبات دیگری همچون پروتئین، کلسیم و …. تشکیل شده است. در کنار انواع مختلف پیتزا، پنیر تاپینگ به واسطه حضور چربی‌های گیاهی در آن (به حداقل رسیدن میزان کلسترول منفی) جایگزین بسیار مناسب و سالمی برای پنیرهای عادی است. پنیری که می‌تواند در ایده آل نگه داشتن وزن افرادی که از علاقمندان به پیتزا هستند، نقش بسیار چشمگیری داشته باشد. این پنیر در قیاس با دیگر انواع شناخته شده پنیرها نظیر موزارلا، پروسس و … ترانس چربی کمتری دارد و از قیمت بسیار مناسب‌تری نیز برخوردار است. از این پنیر همچنین می‌توان برای تهیه انواع غذاها از پیتزا گرفته تا اسنک، هات چیپس، لازانیا، کراکت مرغ و … استفاده کرد.

اگر از علاقمندان به فست فودهایی به همچون پیتزا هستید و استرس کلسترول منفی و چربی‌های موجود در پنیر آن‌ها را دارید تا انتها با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم در ادامه و در کنار یکدیگر درباره کاربردهای مختلف پنیر تاپینگ برای تهیه غذاهای مختلف صحبت کنیم.

همه چیز درباره پنیر پیتزا خاص تاپینگ و کاربردهای مختلف آن

هات چیپس با  طعم پنیر پیتزا تاپینگ

هات چیپس یا چیس و پنیر یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و پرکالری بوده که از ترکیب رویایی پنیر پیتزا با سیب زمینی به دست می‌آید. غذایی که می‌توان آن را از طریق استفاده از پنیر پیتزا تاپینگ، به یک غذای سالم با کلسترول منفی کمتر تبدیل کرد. در کنار چیپس (سیب زمینی) و پنیر پیتزا شما می‌توانید از مواد دیگری همچون ژامبون، قارچ، سس، فلفل سفید و … برای تهیه این غذای خوشمزه استفاده کنید.

اسنک سه سوته با پنیر پیتزا تاپینگ

اسنک یکی از میان وعده‌های بسیار خوشمزه با دستور تهیه بسیار آسان بوده که در مدت زمان کوتاهی می‌توان آن را تهیه و سرو کرد. غذای پرطرفدار و محبوبی که حاوی پنیر پیتزا، سوسیس، قارچ، فلفل دلمه‌ای، پیاز (ترجیحا سفید)، رب گوجه، روغن و ادویه‌هایی همچون آویشن، نمک، فلفل و جز هندی است.

همه چیز درباره پنیر پیتزا خاص تاپینگ و کاربردهای مختلف آن

کراکت مرغ، یک غذای مقوی بسیار خوشمزه

کراکت یکی از غذاهای بسیار مغذی و مفید بوده که حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین است. غذایی که به واسطه طعم فوق العاده‌ای که دارد یکی از فست فودهای بسیار پرطرفدار بین کودکان و بزرگسالان به شمار می‌رود. برای تهیه این فست فود بسیار خوشمزه نیز شما به سینه مرغ، تخم مرغ، آرد سوخاری، آرد سفید، پیاز، جعفری و نمک در کنار پنیر پیتزا نیاز پیدا خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که انواع مختلف پیتزا از پپرونی، مخلوط و سبزیجات گرفته تا پیتزای مرغ و گوشت و …. را می‌توان با استفاده از این نوع سالم و کم کالری از پنیر پیتزا یعنی پنیر تاپینگ تهیه و نوش جان کرد. کافی است برای تهیه انواع مختلف پیتزا با استفاده از این پنیر برای یک بار هم که شده ابتدا مقاله طرز تهیه خمیر پیتزا در اسنپ اکسپرس مگ را نگاهی بی‌اندازید و سپس دست به کار شوید و یک غذای خوشمزه و سالم را به عنوان یک وعده غذایی برای خود و عزیزانتان تدارک ببینید.

همه چیز درباره پنیر پیتزا خاص تاپینگ و کاربردهای مختلف آن

لازانیا، غذایی با دستور تهیه بسیار آسان

لازانیا و پیتزا دو نمونه از غذاهای بسیار محبوب و پرطرفدار ایتالیایی هستند که برای تهیه آن‌ها از پنیر پیتزا استفاده می‌شود. برای تهیه لازانیا شما در کنار بهترین پنیر پیتزا به موادی همچون لازانیا، گوشت چرخ کرده، سس، قارچ، پیاز، فلفل دلمه‌ای، پودر سیر، فلفل قرمز، روغن مایع و ادویه لازانیا نیاز پیدا خواهید کرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *