دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال عطر عشق و تصاویر هنرپیشگان این سریال

  • محدثه خاکشور
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

سریال عطر عشق و یا همان پرنده ی سحرخیز محصول سال ۲۰۱۸ ترکیه است که در آن بازیگرانی مطرح و محبوب همچون جان یامان و دمت اوزدمیر ایفای نقش می کنند. برای آشنایی با بازیگران سریال عطر عشق همراه آرگا باشید.

سریال عطر عشق نام یکی از سریال های ترکی محصول سال ۲۰۱۸ است که بازیگران مطرحی همچون جان یامان و و دمت اوزدمیر به عنوان نقش های اصلی زن و مرد ایفای نقش می کنند. این سریال که با نام دیگر پرنده سحرخیز نیز شناخته می شود با ژانر درام و کمدی از بیست و ششم ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ تا ششم ماه اوت سال ۲۰۱۹ از شبکه «Star Tv» پخش گردید. غیر از این دو بازیگر موفق ترکی دیگر هنرپیشگان مطرح ترکیه ای نیز ایفای نقش می کنند که در این مطلب به معرفی آنان می پردازیم. برای آشنایی با بازیگران سریال عطر عشق تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 بازیگران سریال عطر عشق سریال پربیننده ترکی

مروری بر بیوگرافی بازیگران سریال عطر عشق

مجموعه تلویزیونی «عطر عشق» و یا «پرنده سحرخیز» ساخته شده ی کشور ترکیه می باشد داستان آن به این صورت است که خانمی جوانی به اسم صنم آرزومند نویسنده شدن می باشد و در جزایر گالاپاگوس زندگی نماید. او که در مغازه خواربارفروشی پدر خود کار می نماید؛ به اجبار پدر و مادر خود باید میان ازدواج با همسایه خود به نام مظفر و پیدا کردن حرفه ای مناسب تنها یک گزینه را برگزیند. صنم در آژانس تبلیغاتی ایده عالی مشغول به فعالیت می شود، لیلا خواهر وی نیز در این شرکت دستار اجرایی بوده و صاحب آن دارای ۲ پسر به اسم های جان و امره است.

امره قصد صاحب شدن این آژانس را دارد ولی باور پدر وی بر مناسب بودن پسر دیگرش جان می باشد. البته که جان علاقه مند به عکاسی در نقاط دوردست می باشد, ولی به خاطر ناجور بودن وضعیت سلامتی پدرش به عنوان مدیر شرکت مشغول به کار می گردد. عزیز صاحب شرکت به جان جاسوسی را در آزانس بیابد تا به رقیب آن ها کمک نماید. امره مدیر بودن برادرش را دوست ندارد و تصمیم می گیرد تا خودش جاسوس شده و او را در این راه شکست بدهد.

صنم در مهمانی اپرا (چهلمین سالگرد شرکت تاسیس آژانس) بر روی یک بالکن تاریک کان به وی می خورد که گمان می برد وی دوست دختر او پولن می باشد؛ پس وی را می بوسد. صنم می فهمد این غریبه که وی را بوسیده را می خواهد و نام رمز را به او می گوید. ولی از جان بیزار است. کان خیلی زود به صنم علاقه مند می گردد و می فهمد که در روز مهمانی اپرا وی را بوسیده که قصه فرار نکردنی عشق شروع می شود.

 بازیگران سریال ترکیه ای پرنده سحرخیز

  •  آرون گروپس

جان یامان

جان یامان در هشتم نوامبر سال ۱۹۸۹ در استانبول در خانواده ای با اصالت یوگسلاوی به دنیا آمد. او در سریال عطر عشق نقش جان را ایفا می کند. وی تحصلاتش را در کالج بیلفن و در پایه متوسط پشت سر گذاشت. بعد دبیرستانی ایتالیایی تحصیلات خود را ادامه داد. این بازیگر با برنامه بورسیه دانشجویان به آمریکا رفت و در ۲۰۱۲ در قسمت حقوقی دانشگاه یدی تپه تحصیلات دانشگاهی خود را به پایان رساند. او برای اولین بار با سریال قلب کار می کند به تلویزیون پیوست و به خوبی دیده شد. از دیگر بازی های او در تلویزیون می توان به سریال «ماه کامل» و عطر عشق اشاره داشت. جان یامان علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

 بازیگران سریال عطر عشق سریال محبوب ترکی

دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر در بیست و ششم فوریه ۱۹۹۲ در ازمیت ترکیه به دنیا آمده است. بعد از جدایی پدر و مادرش با مادر و خواهر خود به استانبول رفتند. او غیر از خواهرش یک برادر نیز دارد. مادربزرگ وی دارای اصالتی رسیده به ترک های بلغارستان می باشد که به ترکیه آمده اند. شروع فعالیت دمت ابتدا با رقاصی برای ترک بنگو اردن خواننده معروف ترکی بوده و در موزیک ویدیو او نیز جلوی دوربین رفته است. بعد به گروه رقص ملحق شده و در موزیک ویدیو ساندال حضور یافته است. در نهایت بعد از مدتی کوتاه در مجموعه تلویزیونی به راز بهت می گم وارد عرصه بازیگری شد. او در این سریال با هنرپیشگانی همچون اکین کوچ، اسرا رونابار و مورات هان هم بازی بود.

 بازیگران سریال ترکیه ای پرنده سحرخیز

بیرند تونجا

از دیگر بازیگران سریال ترکی عطر عشق بیرند تونجا است که در پنجم اکتبر ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمد. وی دارای ۱۸۷ سانتی متر قد است که تحصیل کرده ی رشته تئاتر می باشد. در سریال عطر عشق او بازیگر نقش امره برادر جان است. او اولین تجربه ی بازیگری خود را در سال ۲۰۱۴ به دست آورد. از دیگر بازی های او می توان به حضور در سریال «بابام و خانواده اش» اشاره داشت.

 بازیگران سریال ترکیه ای پرنده سحرخیز

اوزنور سرچیلر

این بازیگر خانم در سریال عطر عشق با بازی در نقش لیلا آیدین مقابل دوربین می رود. وی در یکم ژانویه ۱۹۸۷ در کایسری ترکیه به دنیا آمد. وی دارای ۱۷۲ سانتی متر قد بوده و ازدواج کرده است. او در سریال عطر عشق نقش لیلا خواهر صنم را بازی می کند. نخستین بار در ۲۰۱۱ در سریال ترکیه ای «زندگی ادامه داره» بازیگری خود را آغاز نمود. از دیگر سریال های ترکی با بازیگری وی می توان «ماه پیکر»، «قانون عشق»، «متاهل و عصبی»، «دستور بفرمایید» را نام برد. این بازیگر جدیدا دارای دوست پسری به نام ایت گوون بوده است.

 بازیگران مجموعه تلویزیونی عطر عشق

سوجان یاشار

سوجان یاشار در هشتم فوریه ۱۹۹۰ در ترکیه به دنیا آمد. یاشار هم بازیگر و هم مدل می باشد که مدرک گرفته رشته زیست شناسی از دانشگاه آژه است. این بازیگر فعالیت خود وقتی ۲۲ ساله بوده با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «شهر گمشده» شروع کرده است. سوجان یاشار دارای ۱۷۸ سانتی متر قد می باشد. در سال ۲۰۱۵ یعنی سه سال بعد از اولین فعالیت خود با نقش آفرینی در نقش اسرا در سریال راهزنان بر دنیا حکومت نمی کنند مورد توجه قرار گرفت. در سال ۲۰۱۸ بود که در مجموعه تلویزیونی بختیار نمی میرد همبازی اورهان آیدین، هوپ اوغوز و هانده سوپاشی بود. سوجان یاشار با بازی در نقش آیلین در سریال عطر عشق به خوبی مشهور گردید.

معرفی هنرپیشگان سریال عطر عشق

تویچه کومرال

تویچه کومرال هنرپیشه سینما و تلویزیون ترکیه است. وی در نوزدهم مارس سال ۱۹۸۳ در ازمیر به دنیا آمد. فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه دوکوز ایلول می باشد. نخستین نقش آفرینی او مجموعه تلویزیونی دختر گل فروش می باشد.

معرفی هنرپیشگان سریال عطر عشق

علی یاغچی

علی یاغچی با ۱۸۳ سانتی متر قد هم در زمینه بازیگری و هم مدلینگ ترکیه فعالیت دارد. او در یازدهم ژانویه ۱۹۹۰ به دنیا آمد و دوره های هنرپیشگی را وقتی ۲۶ ساله بود شروع کرد. او در سریال عطر عشق در نقش عثمان به خوبی مورد توجه قرار گرفت که پس از آن در مجموعه تلویزیونی همه جا تو مقابل دوربین رفت.

زندگینامه بازیگرهای سریال ترکی عطر عشق

سبیل شیشمان

این بازیگر ترکی در بیست و نهم مهر ماه سال ۷۰ در استانبول ترکیه به دنیا آمد. سبیل شیشمان هنرپیشه جذاب سینمای ترک در نقش گولیز در مجموعه عطر عشق مقابل دوربین رفت و مورد توجه قرار گرفت. او تحصیلات خود را در رشته ی تئاتر از کنسرواتور دولتی استانبول به پایان رساند. سپس در ۲۰۱۲ با بازی در نقش آسیه در مجموعه «طراحان مختلف» قدم در عرصه بازیگری نهاد. هنرپیشگان این مجموعه اسکندر آلتین، فاتیح دونمز، هاکان گونر، ارن اوزیالچین، آسومان چاکیر، گوزده باشاران هستند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال عطر عشق

بازیگران سریال عطر عشق

  • جان یامان (جان دیویت)
  • دمت اوزدمیر (صنم آیدین)
  • اوزنور سرچیلر (لیلا خواهر صنم)
  • جرن تاسچی (دوست نزدیک صنم)
  • برات ینیلماز (نیهات آیدین پدر صنم)
  • بیراند تونجا (امره دیویت)
  • اوزلم توک اصلان (موکیه آیدین مادر صنم)
  • آسمان چاکیر (آیسون مادر مظفر)
  • سبیل سیسمان (گولیز )
  • آنیل چلیک (مسئول تدارکات شرکت)
  • جهان ارجان (مظفر کایا)
  • فری بایجو گولر (ملاحت)
  • توچه کومرال (درن )
  • اوزگور اوزبرگ (فابری)
  • سوجان یاشار (آیلین)

معرفی بازیگران سریال عطر عشق

 بازیگران مجموعه تلویزیونی عطر عشق

معرفی هنرپیشگان سریال عطر عشق

زندگینامه بازیگرهای سریال ترکی عطر عشق

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال عطر عشق

 بازیگران مجموعه تلویزیونی عطر عشق

از اینکه تا انتهای مطلب بیوگرافی بازیگران سریال عطر عشق همراه ما ماندید از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال سه سکه، بازیگران روزی روزگاری مریخ، بیوگرافی بازیگران سریال کین پورش کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *