دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طبیعت رنگارنگ و دیدنی باغ گلهای شیراز

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

باغ گلهای شیراز یکی از زیباترین دیدنی های شهر شیراز است. این باغ دارای انواع متنوعی از گل های زینتی بوده که در اردیبهشت ماه چشم نوازتر و دیدنی تر هستند.

شیراز شهری پر از جاذبه های دیدنی و صفا است که مقصد گردشگران زیادی می باشد. از کاشی های هفت رنگ مسجد نصیر و حافظیه که بگذریم، می توانیم به گوشه ای از باغ گلهای شیراز برسیم. باغی با انواعی از گل های متنوع و رنگارنگ که شگفتی های زیادی برای گردشگران دارد.

باغ گلهای شیراز

معرفی باغ گلهای شیراز

شیراز شهری چهار فصل با جاذبه های گردشگری متنوع و متعدد است که امروزه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این شهر زیبایی های زیادی دارد و ارزش آن به جاذبه های تاریخی و طبیعی می باشد. یکی از زیبایی های این شهر باغ گل ها بوده که خارق العاده و شگفت انگیز است. این باغ یکی از دیدنی های شیراز می باشد.

معرفی باغ گل شیراز

این باغ در منطقه معالی آباد قرار دارد و در شمال غربی شهر راه اندازی شده است. شما در هر گوشه این باغ می توانید با جاذبه های متنوعی آشنا شوید. این باغ پر از گل های پرورشی بوده و جاذبه های چشمگیری دارد. این باغ در اردیبهشت ماه بسیار دیدنی تر و زیبا خواهد شد.

نمای باغ گل شیراز

مساحت این باغ سه هکتار و نیم بوده و دارای بخش های قابل توجهی است. برخی از بخش های این باغ هنوز نیمه تمام می باشد. در این باغ می توانید گونه های مختلفی از گیاهان دارویی و گل دار را مشاهده کنید. شما در این بخش امکان آشنایی با یکی از مکان های دیدنی شیراز را دارید.

  •  آرون گروپس

باغ گل شهر شیراز

جاذبه های گردشگری باغ:

این باغ دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی است. شما در میان این باغ می توانید، تنوع زیادی از گل های رز و آبشار طلایی را مشاهده کنید. در ورودی این باغ نیز گل های زینتی زیبایی در انتظار شما هستند. شما با قدم زدن در بخش های مختلفی از این باغ می توانید، زیبایی های متعددی را مشاهده کنید.

دیدنی های باغ گل شیراز

تنوع گل در این باغ بسیار بالا بوده و دارای انواعی از درختان بلند قامت است. بر روی پایه فلزی هر یک از درختان می توانید، مشخصات دقیق از آن را مطالعه کنید. این باغ پر شده از عطر نفس های گل و گیاهان به دلیل دارای جذابیت های زیادی برای گردشگران است. در فصل بهار این باغ چشم اندازهای ویژه تری برای شما دارد.

باغ گل شیراز را بشناسید

امکانات باغ:

باغ گلهای شیراز علاوه بر تزئینات چشمگیر خود و گل های متنوع و رنگارنگش، دارای امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران است. در بخش های مختلفی از این باغ صندلی های فلزی قرار داده شده تا نفسی تازه کنید و کمی استراحت نمایید. با نشستن در زیر سایه درختان می توانید، عطر و هوای تازه را استشمام نمایید.

در صورتی که تشنه شدید، می توانید از آب آشامیدنی موجود در باغ نیز استفاده کنید. پارکینگ های اختصاصی که برای خودروها در نظر گرفته اند، بسیار مناسب بوده و می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. کافی شاپ یکی از بخش های جدید در این باغ بوده که هنوز راه اندازی نشده است. باغ دلگشا شیراز نیز یکی دیگر از دیدنی های این شهر بوده و جذابیت های زیادی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *