دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرورش ذهن باز برای رسیدن به موفقیت

  • آرش احمدی
  • ۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

مرگ بدترین چیزی نیست که می‌تواند برای ما اتفاق بیفتد، بلکه بدترین اتفاق این است که اجازه دهیم از درون بمیریم، در حالیکه هنوز زنده هستید، اگر به فکر موفقیت نباشیم یعنی از درون مرده ایم.

سنگ فیروزه چیست

تجارت سنگ فیروزه بسیار سود آور است اما اول باید بدانیم سنگ فیروزه چیست؟ ایران کلکسیون ارزشمند از سنگ‌هاى قیمتى دارد اما هم اکنون تنها فیروزه و عقیق در ایران استخراج مى‌شود که سهم آن در مقایسه با تجارت جهانى بسیار ناچیز است. سنگ‌ها و کانى‌هاى قیمتى از دیر باز در بین اقوام گوناگون جامعه بشرى از اهمیت خاصى برخوردار بوده‌اند.

 

پرورش ذهن باز برای رسیدن به موفقیت

عسل ثریایی اردبیل

در کشور ایران انواع مختلف عسل به فروش می رسد که عسل ثریایی اردبیل و اسفرم سبلان و عسل ژیکاس دو نوع با کیفیت آن می باشند. عسل خاصیت درمانی بالایی دارد و از آن به عنوان یک داروی طبیعی استفاده می کنند که بسیاری از بیماریها را درمان می کند. مصرف عسل سبلان در بدن تولید انرژی می کند و در افراد حس شادابی و طراوت ایجاد می نماید.

پرورش ذهن باز برای رسیدن به موفقیت

صندلی سنتی

از مهمترین و بزرگترین فرآورده های که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد می توان به چوب روسی اشاره کرد که در ساخت صندلی سنتی و تخت سنتی پالتی و میز از این نوع چوب به کار می برند. بسیاری از افراد زمانیکه برای خرید سرویس چوب و مبلمان به فروشگاه می روند اسم چوب روسی را بارها و بارها شنیده اند و به عنوان بهترین چوب در این صنعت قرار گرفته است.

پرورش ذهن باز برای رسیدن به موفقیت

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *