دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه شیک پرتقال نوشیدنی خوشمزه و متفاوت

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

طرز تهیه شیک پرتقالی بسیار ساده است. این شیک طعم و مزه ای عالی دارد و شما می توانید دستور تهیه ای ساده از آن را مطالعه کنید. این شیک در فصل زمستان تهیه می شود.

یکی از شیک های پاییزی خوشمزه که شما می توانید در این بخش طرز تهیه آن را مطالعه کنید، شیک پرتقال است. شما می توانید این شیک را در فصل پاییز تهیه کنید. این شیک بسیار محبوب بوده و یکی از انواع شیک های متنوع و جدید است.

اگر می خواهید انواع شیک های کافی شاپی را فقط در خانه تهیه کنید، باید در آرگا همراه ما باشید. شما در آرگا علاوه بر تهیه شیک پرتقال، با تهیه شیک تمشک و شیک آلبالو نیز می توانید آشنا شوید، دستور تهیه ای ساده و راحتی از تهیه شیک پرتقال را در ادامه مطالعه می نمایید.

شیک پرتقالی خانگی

مواد لازم

  • شیر: ۱ پیمانه
  • عسل یا شکر: ۲ قاشق سوپ خوری
  • پوست پرتقال رنده شده: ۱ قاشق سوپ خوری
  • بستنی وانیلی: ۲ پیمانه
  • پرتقال برش خورده: ۱ عدد
  • یخ: به میزان لازم

طرز تهیه شیک پرتقال

این شیک برای پذیرایی در مهمانی ها بسیار مناسب بوده و شما می توانید در این بخش دستور تهیه فوری از این شیک را مطالعه کنید. اولین مرحله تهیه مواد اولیه برای این نوشیدنی است. شیر، بستنی وانیلی و مقداری عسل را با یکدیگر ترکیب کنید. حالا پوست پرتقال های رنده شده را نیز به مواد اضافه نمایید.

مواد را درون میکسر ریخته و یک دقیقه مواد را میکس کنید. مرحله بعدی از تهیه این شیک افزودن فیله های پرتقال است. دوباره دستگاه را روشن کرده و چند دقیقه مواد را با یکدیگر ترکیب کنید. درون لیوان های سرو سه اسکوپ بستنی وانیلی بریزید. حالا از مخلوط آماده شده روی بستنی ها ریخته و به دلخواه تزئین کنید.

برای تزئین این شیک می توانید از فیله پرتقال و مقداری خامه نیز استفاده نمایید. استفاده از انواع مغزیجات نیز در این شیک می تواند طعمی فوق العاده داشته باشد. طرز تهیه شیک پرتقال بسیار ساده است و شما در این بخش یک دستور تهیه ساده از آن را مطالعه کردید.

دستور تهیه شیک پرتقالی

  •  آرون گروپس

شما می توانید با همین شیوه انواع مختلفی از شیک ها را تهیه کنید. آماده کردن شیک موزه، شیک تمشک و دیگر شیک ها با آرگا کار بسیار ساده ای است. استفاده از انواع میوه های فصلی برای شیک ها فوق العاده خواهد شد. در صورتی که می خواهید، شیک شکلاتی داشته باشید، بهتر است از بستنی شکلاتی نیز استفاده کنید.

شیک یک نوشیدنی سرد تابستانی است که برای مجالس و مهمانی های در پاییز و زمستان سرو می شود. در صورتی که این نوشیدنی را در زمستان تهیه می کنید، می توانید از میوه های فصلی همچون خرمالو، پرتقال، سیب و … استفاده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *