دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش محو کردن خط چشم با مداد و براش

  • شقایق ایران دوست
  • ۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

محو کردن خط چشم یکی از کار هایی می باشد که کمی تواند به چشم های شما حالت طبیعی تری بدهد از این رو بهتر است سعی کنید این کار را به بهتری شکل ممکن انجام دهید. در این مطلب شما را با دو روش انجام ان کار آشنا می کینم.

محو کردن آرایش یکی از تکنیک‌های می باشد که باعث می شود صورت شما طبیعی تر جلوه نماید. در ادامه قصد داریم شما را با محو کردن خط چشم در آرایش آشنا کرده اطلاعاتی در مورد این کار به شما بدهیم.

محو کردن خط چشم

محو کردن خط چشم با دو ترفند

محو کردن خط چشم یکی از تکنیک های آرایشی برای طبیعی تر جلوه دادن چشم ها می باشد. در واقع خط چشم یکی از ملزومات آرایشی بوده و برای اینکه بتوانید آرایشی ملایم و طبیعی تری داشته باشید نیاز است آن را کمی محو نماید و برای این کار باید یک سری از تکنیک ها را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که آرایش غلیظ دیگر طرفداران خود را از دست داده است و افراد کمتری از این آرایش استفاده می کنند و امروزه آرایشی میان خانم ها متداول تر شده است که طبیعی تر بوده و اغراق آمیز و تابلو نباشد.

کشیدن  خط چشم برای خانم هایی که مهارت زیادی در این کار ندارند بسیار سخت است ولی اگر در ابتدای کار هستید  می توانید خط چشم را به صورت عادی کشیده و بعد آن را محو نمایید.

محو کردن آرایش چشم

  •  آرون گروپس

خط چشم محو با مداد

یکی از روش هایی که می توانید خط چشم بکشید استفاده از مداد می باشد. معمولا بعد از اینکه آرایش چشم ها تمام شد خط چشم می کشند تا چشم ها حالتی واضح تر و مشخص تری داشته باشد و برای کمرنگ کردن این خط ابتدا باید خط چشم را کشیده و بعد سایه را بزنید. برای کشیدن خط چشم محو باید مراحل زیر را طی کنید :

  • ابتدا بر یک خط چشم نازک و چسبیده به مژه روی پلک خود بکشید و با کمک براش  زاویه دار خط چشم را به سمت بالا محو کنید تا حالت مشخصی نداشته باشد.
  • مقداری کمی از توی قهوه ای روی استخوانی پلک بزنید و سعی کنید آن را خیلی جزئی با خط چشم ترکیب نمایید.
  • برای اینکه کار شما تمیز تر شود می توانید گوشه چشم ها را با استفاده از یک پد تمیز نمایید.

آرایش محو چشم ها

کشیدن خط چشم محو با براش

یکی دیگر از روش هایی که می توانید با آن خط چشم کمرنگ برای خود بکشید استفاده از براش بود که برای این کار بهترین انتخاب استفاده کردن از خط چشم ژلی می باشد.

  • برای این کار کافی است تا مقداری از خط چشم را روی براش زاویه دار ریخته و تا حد ممکن خط چشم خود را نزدیک به مژه ها با استفاده از براش بکشید و سعی کنید خط طبیعی چشم را دنبال نمایید و تا جایی که امکان دارد بین مژه ها را پر نمایید.
  • این کار شما باعث می شود تا یک خط محو و باریک روی چشم های تان شکل بگیرد.
  • گوشه چشم ها را هر گونه که دوست دارید بکشید.
  • در انتها از فر مژه و ریمل استفاده کنید و سعی کنید با انتخاب های درست مژه های جذاب تر و بهتری داشته باشید.
  • برای ریمل شما حالت طبیعی تری پیدا کند می توانید ریمل را از ریشه به سمت بالا با حرکت لرزشی روی مژه‌ها بزنید.

نکته :  سعی کنید برای کشیدن خط چشم فقط کافی است بگذارید تا بتوانید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

محو کردن خط چشم

کمرنگ کردن آرایش به خصوص کمرنگ کردن خط چشم می تواند منجر به طبیعی تر جلوه دادن چشم های شما گردد از این رو بهتر است سعی کنید با استفاده از یکی از دو روش گفته شده این کار را انجام داده و در نهایت آرایش طبیعی تری داشته باشید. در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در رابطه با آرایش صورت مانند آرایش پلک چروک  و آرایش چشم درشت را مشاهده نمایید و برای این کار کافی است از لینک های داده شده کمک گرفته تا به صفحات مربوطه وارد گردید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *