دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون خانه های ۵۰ متری با طراحی زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه خانه های آپارتمانی با ابعاد کوچک توسعه پیدا کرده اند و برخی از این خانه ها در ابعاد کمتر از ۷۰ متر نیز ساخته شده اند, در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون خانه های ۵۰ متری آشنا سازیم.

بسیاری از افراد امروزه در آپارتمان های ۵۰ متری زندگی می کنند و دغدغه های همه آن ها نیز طراحی مناسب برای فضاهای مختلف منزل شان است. اگر طراحی دکوراسیون خانه های ۵۰ متری بر طبق اصول و قوانینی انجام شود می توان از فضای اینگونه خانه ها استفاده بهینه ای داشت.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک را می توانید به صورت کاربردی و کاملا شیک طراحی کنید. در ادامه تصاویر طراحی دکوراسیون ۴ خانه ۵۰ متری را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با الگوبرداری از این دیزاین های متفاوت و بی نظیر بتوانید دکوراسیون منزل کوچک خود را به زیبایی و به صورت کاربردی طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون های زیبا و بی نظیر برای خانه های 50 متری

تصاویر دکوراسیون خانه های ۵۰ متری با استفاده بهینه از فضا

دکوراسیون داخلی این آپارتمان کوچک ۵۰ متری برای یک خانواده جوان طراحی شده است و در طراحی داخلی این آپارتمان کوچک از ایده های خلاقانه و جالب استفاده شده است. در طراحی اتاق نشیمن این آپارتمان کوچک از صندلی ها و مبلمان راحتی استفاده شده است و قسمتی از فضای اتاق نشیمن نیز به اتاق کار اختصاص داده شده است که این فضا برای انجام فعالیت های روزانه و سرگرم کننده مناسب است.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه 50 متری طراحی اتاق نشیمن خانه های 50 متری   طراحی اتاق خواب های کوچک

اتاق نشیمن و آشپزخانه نیز در این آپارتمان کوچک به وسیله یک دیوار نصفه از هم جدا شده اند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید دکوراسیون این خانه کوچک به شیوه ای مدرن و متفاوت طراحی شده است.

دکوراسیون های زیبا و شیک برای خانه های 50 متری   طراحی های مدرن برای خانه های کوچک دکوراسیون سرویس بهداشتیطراحی دکوراسیون سروس بهداشتی خانه های 50 متری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آپارتمان دوم برای یک مرد جوان فعال و ورزش دوست طراحی شده است, در دیزاین این خانه ۵۰ متری از سبک دکوراسیون مینیمالیستی و ساده استفاده شده است.

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه های 50 متری شیک دیزاین دکوراسیون خانه های کوچک طراحی های مدرن برای دکوراسیون خانه های 50 متری

طراحی این آپارتمان کوچک به گونه ای است که از همه فضاهای آپارتمان استفاده بهینه شده است و می توان به راحتی و در کمال آسایش در این خانه کوچک و زیبا زندگی کرد. اتاق خواب و اتاق نشیمن و آشپزخانه به کمک یک درب چوبی از یکدیگر جدا شده اند.

دکوراسیون خانه های 50 متری با طراحی های مدرن و زیبا

دکوراسیون اتاق غذاخوری خانه های 50 متری

دکوراسیون های زیبا خانه های 50 متری طراحی دکوراسیون شیک برای اتاق خواب دو نفره دیزاین دکوراسیون داخلی برای خانه 50 متری

آپارتمان سوم برای یک خانواده ۳ نفره طراحی شده است. فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن به وسیله یک پارتیشن منزل از یکدیگر جدا شده اند همچنین در دکوراسیون داخلی این خانه زیبا و شیک از ایده های خلاقانه و مدرن استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی خانه های 50 متری

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک این آپارتمان زیبا یک تختخواب برای پدر و مادر در نظر گرفته شده است و همچنین در گوشه ای از فضای این اتاق خواب از یک تختخواب کوچک برای فرزند خانواده استفاده می شود. استفاده از رنگ سفید برای دیوارها و پرده باعث شده است که این اتاق خواب بزرگتر به نظر برسد.

طراحی سرویس بهداشتی شیک و مدرن طراحی های زیبا و مدرن برای خانه های 50 متری طراحی های مدرن برای خانه های 50 متری طراحی های مدرن و زیبا برای خانه های 50 متری طراحی دکوراسیون خانه های 50 متری شیک و زیبا  طراحی سرویس بهداشتی برای خانه های کوچک و مدرن

در طراحی دکوراسیون منازل ۵۰ متری دیزاین نور پردازی مدرن و ایده آل و انتخاب رنگ های زیبا اهمیت زیادی دارد بنابراین بهتر است برای دیزاین دکوراسیون خانه های کوچک در انتخاب رنگ ها و طراحی نورپردازی حساسیت های لازم را به خرج دهید. همانطور که در طراحی دکوراسیون آپارتمان چهارم مشاهده می کنید از نور پردازی زیبا و مدرن و ترکیب رنگ های مکمل استفاده شده است.

طراحی اتاق نشیمن زیبا برای خانه های 50 متری دیزاین دکوراسیون خانه های 50 متری شیک و زیبادکوراسیون خانه های 50 متری شیک با طراحی های مدرن و متفاوت طراحی دکوراسیون خانه های 50 متری با دیزاین های شیک و متفاوت طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه های کوچک

برای اینکه اتاق خواب هاب کوچک بزرگتر به نظر برسند می توانید از آینه های زیبا و شیک در سراسر اتاق خواب استفاده کنید. ترکیب رنگ های روشن و تیره نیز می تواند دکوراسیون اتاق خواب کوچک را خاص و منحصر به فرد کند.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک طراحی اتاق خواب های مدرن و زیبا    طراحی سرویس بهداشتی شیک و زیبا

تصاویری دیگر از طراحی دکوراسیون خانه های کوچک

از جمله مشکلات اساسی طراحی داخلی و چیدمان خانه های آپارتمانی امروزی، کمبود جا می باشد، حال این مشکل توسط دکوراتور های حرفه ای حل شده است؛ آنها با بکارگیری درست و بهینه از فضا و نیز اجرای طرح های خلاقانه بسیاری از مشکلات ناشی از کوچک بودن فضای خانه های امروزی را حل کرده اند که در بالا با بسیاری از نکات در این زمینه آشنا شدید، در ادامه ضمن مشاهده تصاویر متنوع تری از دکوراسیون خانه های کوچک با چند نکته دیگر در این زمینه آشنا می شوید.

طراحی دکور خانه های 50 متری

رمز اصلی طراحان دکوراسیون در منازلی که دارای متراژ ۵۰ متر یا کمتر از آن هستند، ایجاد کردن خطای دید و دقت در جایگزینی کانون توجه می باشد.

دکور شیک خانه های 50 متری

نکته دیگر در مورد طراحی داخلی فضا های کوچک استفاده از کفپوش ها که معمولا جزو لوازم بازیافتی می باشند و ایجاد ترکیب رنگی هماهنگ با سایر اجزا است که می تواند سردی و گرمی فضا را به تعادل برساند.

دکور خانه های 50 متری زیبا

استفاده از باکس ها، شلف ها و قفسه های چوبی و نصب آنها روی دیوار ها نیز به منظور جلوگیری از ایجاد بی نظمی و شلوغی با طرح کاربردی و در اتاق های مجزا از فضای داخلی خانه یکی دیگر از نکات مهم در طراحی داخلی خانه های کوچک می باشد.

تصاویری از دکور خانه های 50 متری

استفاده بهینه از فرورفتگی های داخل دیوار به منظور آویزان کردن لباس و جای دادن کفش ها و … ایده هایی دیگر برای طراحی دکوراسیون این منازل می باشد. در اینجا تصاویر جدیدتری از دکوراسیون منازل ۵۰ متری و کوچک را ملاحظه می کنید.

دکوری از خانه های 50 متری

دکور حمام خانه های 50 متری

عکس دکوراسیون خانه های 50 متری

دکور زیبای خانه های 50 متری

دکور خانه های 50 متری وکوچک

مدل دکوراسیون خانه های 50 متری

دکور خانه های 50 متری امروزی

دکور خانه های 50 متری مدرن

دکور خانه های 50 متری مدرن

دکور خانه های 50 متری

طراحی دکوراسیون خانه های 50 متری

در این مطلب تصاویر ۴ دکوراسیون زیبا و شیک را برای منازل ۵۰ متری مشاهده کردید که امیدواریم با ایده گرفتن از این طراحی های دکوراسیون منازل ۵۰ متری بتوانید به دکوراسیون مورد نظر و دلخواه خود دست یابید. می توانید برای مشاهده انواع طراحی های مدرن و زیبا دکوراسیون منزل کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *