دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

غار یخی مندنهال آلاسکا و شگفتی های طبیعی این غار

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

غار یخی مندنهال یکی از مجموعه غارهای یخی دنیا بوده که در آلاسکای آمریکا واقع شده است. این غار ویژگی های بسیار زیادی دارد و دارای مجموعه ای از صخره های یخی فیروزه ای رنگ می باشد.

یکی از زیباترین مجموعه های غار یخی در دنیا غار یخی مندنهال می باشد. این غار در شمار یخچال های طبیعی واقع شده است و مقصد جذابی برای ماجراجویان می باشد. شما برای بازدید از این غار شگفت انگیز می توانید سری به آلاسکا در آمریکا بزنید.

صخره های یخی در مندنهال

شگفتی های غار یخی مندنهال

آمریکا از جمله کشورهای زیبا و دیدنی دنیا بوده که دارای مهم ترین قطب های گردشگری است. شما در آلاسکا می توانید یکی از شگفتی های این منطقه را بشناسید. شما باید به منطقه مندنهال جونیو که پایتخت آلاسکا است، سری بزنید و بیشتر با این غار معجزه آسا آشنا شوید. این غار امروزه از دیدنی های آمریکا محسوب می شود.

یخچال های مندنهال

این غار زیبا در دنیا شناخته شده است و به دلیل برخورداری از شگفتی های خورد مورد توجه قرار می گیرد. شما می توانید در این غار انعکاس شگفت انگیزی از نور را مشاهده کنید. قرارگیری این غار در میان دره های زیبا و دیدنی موجب جذابیت بیشتر برای گردشگران شده است. حفره های بزرگی که در این یخچال های طبیعی مشاهده می کنید، گاهی موجب گرم شدن یخچال ها و آب شدن آن می شود.

غار بخی مندنهال

دسترسی به غار:

شما برای دسترسی به این غار باید وسایل کافی کایاک و یخ نوردی را داشته باشید. سفر به آلاسکا بی شک یک تجربه فوق العاده است، هد چند که افراد کمی این سفر را انتخاب می کنند. این مکان ویژه ماجراجویانی بوده که می خواهند به نقاط مختلفی از دنیا بروند و تجربه های جدیدی داشته باشند. این غار امروزه از بکرترین مکان های دیدنی آلاسکا است.

  •  آرون گروپس

غار مندنهال کجاست

سفر به این منطقه کار ساده ای است. داشتن یک بدن آماده و وسایل لازم برای یخ نوردی از نکات ضروری و اساسی برای سفر به این نواحی خواهد بود. شما در گزینش این نواحی باید دقت بیشتری داشته باشید. از سویی اینگونه سفرها اغلب گروهی بوده و با حمایت یک لیدر مطلع و آگاه انجام می شود. شما در صورت نیاز می توانید از تورهای گردشگری برای این سفر کمک بگیرید.

غار معروف مندنهال

شرایط فعلی غار بخی:

در حال حاضر غار یخی مندنهال به دلیل تغییر شرایط در حال آب شدن می باشد. این امر موجب شده تا اندازه و رنگ این غار نیز تغییر کند. در طول سالیان اندازه این غار به یک سوم کاهش یافته است. در گذشته رنگ های این یخ آبی فیروزه ای بوده و در سال های اخیر به دلیل کم شدن حجم آن ها به آبی کثیف تبدیل شده است. دلایل مختلفی برای کاهش این امر وجود دارد.

زیبایی مندنهال

پارک ملی کوبوک نیز از دیگر دیدنی های آلاسکا بوده و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد. شما می توانید در لینک با جاذبه های این منطقه بیشتر آشنا شوید. از ویژگی های این پارک می توان به تنوع بالای گیاهی و جانوری آن اشاره نمود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *