دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پس زمینه استوری اینستاگرام در اندروید و آی او اس

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید استوری اینستاگرام محبوب ترین قابلیت آن است. اگر به دنبال راهی برای تغییر پس زمینه استوری اینستاگرام هستید با این مطلب همراه ما باشید.

اگر مایلید تا پس زمینه استوری اینستاگرام خود را متنوع کنید امکان تغییر رنگ پس زمینه فراهم است. در این مطلب نحوه تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام ارائه می شود.

تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام

از آنجا که استوری اینستاگرام یکی از قابلیت های محبوب این برنامه می باشد. می توانید برای تنوع بخشیدن به استوری به تغییر رنگ پس زمینه آن اقدام نمایید. با همراهی این مطلب نحوه تغییر رنگ پس زمینه استوری اینستاگرام را فرا خواهید گرفت. همانطور که می دانید برنامه اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی است که می توانید در آن تصاویر و ویدیوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

وقتی می خواهید استوری ارائه دهید و اندازه تصویر یا ویدیو شما از صفحه کوچکتر است در این صورت باقی کادر همرنگ محتوا می شود. گاهی رنگ پس زمینه استوری ممکن است مورد پسند شما نبوده و بخواهید آن را عوض کنید. برای دانستن شیوه کار در دو پلتفرم اندروید و آی او اس با ادامه مطلب همراه ما باشید.

۱. تغییر رنگ بک گراند استوری در اندروید

شایان ذکر است روش های زیادی وجود دارد که می تواند استوری اینستاگرام خود را سفارشی نمایید. تغییر رنگ بک گراند یکی از این موارد جذاب می باشد که می توانید موقع آماده شدن برای بارگذاری استوری جدید به طور مستقیم در برنامه اینستاگرام اجرا کنید. برای انجام این کار در پلتفرم اندروید مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. ابتدا وارد برنامه اینستاگرام شده و در بالای صفحه روی آیکون پروفایل کلیک نموده تا به بخش استوری بروید. البته می توانید برای باز کردن قسمت استوری صفحه را از سمت راست به چپ بکشید. یا به پروفایل خود رفته و روی نماد YOUR STORY در گوشه بالا سمت چپ ضربه زده تا یک استوری جدید ایجاد کنید.

۲. در ادامه از گزینه های سمت چپ صفحه روی ایجاد ضربه زده و متن یا گیف یا محتوای که می خواهید به استوری اضافه شود را وارد نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۳. سپس آیکون پیچ یا تاب خوردن را در بالای صفحه انتخاب کنید. بعد در ابزار قطره چکان رنگ در پایین صفحه، یکی از رنگ ها را فشرده و نگه داشته تا شیب نمایان شود.

۴. حالا رنگ مورد نظر را انتخاب نموده و پس زمینه را فشرده و نگه دارید. در ادامه پس زمینه به رنگی که با استفاده از ابزار گرادیانت برگزیده اید، تغییر می یابد.

نکته:

می توانید بعد از باز شدن بخش استوری در پایین صفحه سمت چپ روی آیکون گالری کلیک نموده و عکس مدنظر را انتخاب نمایید. و هنگام تغییر رنگ بک گراند استوری، می توانید از پیش فرض های ارائه شده توسط برنامه اینستاگرام بهره بگیرید. برای این کار کافی است روی نماد رنگ در گوشه پایین سمت راست صفحه استوری ضربه زده تا بین گزینه های پیش فرض رنگ بک گراند جابجا گردید.

۲. تغییر پس زمینه استوری در آی او اس

یکی از ساده ترین روش ها برای اضافه کردن رنگ پس زمینه غیر پیش فرض به استوری استفاده از پنل ایجاد می باشد. که می توانید به جای انتخاب رنگ از پیش تعیین شده توسط برنامه اینستاگرام از چرخ رنگ، رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید. برای دانستن نحوه انجام کار مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. ابتدا به پروفایل خود در برنامه اینستاگرام رفته و روی نماد + در گوشه بالا و سمت چپ برنامه ضربه زده تا یک استوری جدید اضافه نمایید. از گزینه های سمت چپ صفحه روی ایجاد کلیک کنید.

۲. در ادامه نماد رنگ را فشرده و نگه دارید تا یک چرخ رنگ نمایان گردد. بعد انگشت خود را حرکت داده تا به یک رنگ مناسب برسید. سپس برای انتخاب عکس یا ویدیویی که می خواهید بارگذاری نمایید، انگشت تان را به سمت بالا درگ کنید.

۳. اگر می خواهید سایه ای متفاوت از رنگ پس زمینه ایجاد شود، نماد رنگی را که در بالای صفحه نمایان شده است، فشرده و نگه دارید و در اطراف نشانگر حرکت کرده تا به سایه مناسب و مدنظر خود برسید.

از این که تا پایان این مطلب از مجله آرگا با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. همچنین پیشنهاد می شود در صورت تمایل برای آشنایی با نحوه گذاشتن آهنگ در استوری و اضافه کردن فونت به اینستاگرام روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *