دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تاریخچه برند لاگوست و معرفی محصولات برتر این برند

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با تاریخچه برند لاگوست آشنا خواهیم کرد و به شما در مورد نحوه معروف شدن این برند را در سال های اخیر خواهیم گفت تا بتوانید از این برند الگو گرفته و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید.

از معروف ترین برندهای مورد توجه در ایران برند لاگوست می باشد و این برند با تولید کارهای بسیار با کیفیت مورد توجه بسیاری از جوانان و افراد قرار گرفته است. همانطور که می دانید کارهای این برند دارای قیمت بسیار بالایی هستند با این حال این قیمت باعث نشده است که از معروفیت این برند بکاهد. در ادامه شما را با تاریخچه برند لاگوست آشنا خواهیم کرد.

 تولیدات متفاوت برند لاگوست

تاریخچه برند لاگوست در جهان

برند لاگوست علاوه بر ایران در سایر کشورها نیز دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و همانطور که می دانید جزئی از برندهای بسیار مطرح بوده و در بین سایرین می تواند رتبه بسیار خوبی کسب نماید. این برند در سال ۱۹۳۳ در فرانسه شروع به کار کرد. برند لاگوست توسط رنه لاگوست که یکی از بازیکن های معروف تنیس بود و آندره ژیلر که از مدیران تولیدی لباس های کشباف در فرانسه بود ایجاد شد.

طراحی لوگوی لاگوست

لاگوست در معنی لغوی به فرانسوی به معنی اصلی یا ضروری می باشد و برای تبلیغات این برند از آرم کروکودیل سبز که نام مستعار رنه لاگوست تنیس باز معروف بود گرفته شد.

تولیدات و کالکشن های لاگوست

برند لاگوست در ابتدای شروع فعالیت های خود یک سری لباس های تنیس، لباس های گلف و قایقرانی را تولید می کرد. بعد از گذشت مدتی در سال ۱۹۵۸ برند لاگوست اولین کالکشن کودکانه خود را روانه بازار کرد. در دهه ۱۹۷۰ نیز این کمپانی در اوج محبوبیت خود قرار گرفت و در میان آمریکایی ها بسیار معروف شد و توانست با تکیه بر شهرت خود محصولات دیگری مانند لباس زیر، عینک آفتابی، ساعت مچی و کالاهای چرمی و کفش های ورزشی را نیز تولید نماید.

برند لاگوست در ایران

دهه ۷۰ اوج محبوبیت این برند

برند لاگوست در دهه هفتاد سعی کرد با استفاده از کمپین های تبلیغات های بین المللی تولیدات خود را افزایش داده و آن ها را بسیار وسیع تر از قبل کرد و این کار را تا دهه ۸۰ ادامه داد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تولید ادکلن برند لاگوست

این برند در سایر کشورها نیز شناخته شد و توانست در صادرات پوشاک موفق باشد و همچنین در سال ۲۰۰۵ ادکلن های خوشبو مردانه را روانه بازار نماید.

این ادکلن ها دارای رایحه های بسیار خوب و کیفیت بی نظیر بودند و طرفداران بسیاری در اروپا پیدا کرد. امروزه نیز ادکلن های زنانه این کمپانی از پرفروش ترین عطرهای جهان به شمار می رود.

در تاریخچه برند لاگوست آمده است که این کمپانی با افراد مشهوری مانند اولیور کرسپ، لورنت برویر، ژان میشل دوریس، کلود دیر، آنیک مناریو و دومیتیل میکالون همکاری داشته است و در تولید عطرها بسیار موفق بوده است.

طراحی لوگوی لاگوست

معروف ترین محصولات این برند

برند لاگوست همانطور که می دانید سالیان بسیار زیادی است که مشغول به کار می باشد از این رو در ادامه  قرار شما را با معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند آشنا کرده و اطلاعاتی در مورد آن ها به شما بدهیم.

استقبال خریداران از محصولات برند لاگوست با وجود قیمت بالایی که داشت بسیار زیاد بود و برند لاگوست در سال ۱۹۵۱ طرح های بیشتری به محصولات خود دارد و همچنین تصمیم گرفت تا علاوه بر تولید لباس های سفید تنیس طراحی لباس های رنگی تنیس را نیز در برنامه خود داشته باشد.

بسیاری از این لباس هایی که تولید می شد به آمریکا صادر می شد و از این رو با چاپ اشعاری مانند (نماد موفقیت یک ورزشکار شایسته) لباس ها به آمریکا صادر شدند و این صادرات برای این برند یکی از تبلیغات بسیار گسترده بوده و افراد ثروتمند آمریکا با خرید کردن از این کمپانی باعث مشهور شدن آن شدند و امروزه نیز رشد بسیار چشمگیر این محصولات و صادرات آن باعث شده که این محصولات به بیش از ۵ قاره و ۱۱۰ کشور جهان صادر شود.

عیتک های برند لاگوست

همانطور که در تاریخچه برند لاگوست آمده است می توان گفت این یک رشد بسیار بزرگ در تولید و صادرات در مقایسه با سایر برندها محسوب می شود و همچنین می توان گفت برند لاگوست رکورد دار این مورد است. برند لاگوست تا سال ۲۰۰۵ مدیریت بسیار موفقی داشت و بعد از آن به علت بیماری برنارد لاگوست به برادر کوچک تر یعنی مایکل سپرده شد و او هم توانست با یک سری از تکنیک های خاص و فعالیت های موفق نام این برند را در کنار سایر برندهای معروف مانند ورساچه، شنل، فندی و همچنین گوچی نگه دارد.

برنارد آگوست به علت بیماری در سال ۲۰۰۶ در پاریس دار فانی را وداع گفت. امروزه با گذشت بیش از نیم قرن هنوز هم این برند دارای طرح های خلاق فرانسوی می باشد و همچنین به سمت طراحی های مدرن سوق پیدا کرده است بنابراین این برند یکی از برند های بسیار معروف و پرفروش در ایران و سایر جهان محسوب می شود. محبوبیت این این برند به قدری زیاد می باشد که امروزه نیز دوباره بر سر زبان‌ها افتاده و همه در مورد طراحی های بسیار جذاب برند لاگوست صحبت می کنند.

جالب است بدانید که اولین عطر این برند در سال ۱۹۶۸ وارد بازار شد و مورد توجه بسیاری از اشراف زاده ها قرار گرفت و همچنین ابتدایی ترین و اولین کارمندان این برند خانم ها بودند و بعدا به این کارمندان آقایان نیز اضافه شدند. اولین وب سایت خرید های اینترنتی این برند در آمریکا بود و در سال ۲۰۰۷ این وب سایت راه اندازی شد و آمریکا از این طریق توانست محصولات این برند را به سر تا سر کشور خود ارسال نماید در سال های اخیر یعنی در سال ۲۰۰۱۷ اولین مدرسه این برند راه اندازی شد و این برند توانست نیروهای کاری خود را در این مدرسه آموزش داده تا در زمان به کار گیری آن ها هیچ مشکلی برایش ایجاد نشود و این افراد بتوانند با بازدهی بالا تری کار کنند.

تاریخچه برند لاگوست

به صورت کلی برای موفق شدن باید فراز و نشیب های زیادی را طی کرد و هر برند معروفی که امروزه در بازار می بینید تمامی این راه ها را رفته است تا بتواند به موفقیت برسد. حال که با تاریخچه برند لاگوست آشنا شدید در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های داده شده اطلاعاتی در این زمینه ها مانند تاریخچه برند زارا و تاریخچه برند دولچه گابانا  نیز بدست آورید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *