دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

نگهداری سبد حصیری پایه دار در منزل

  • فرهاد هاشمی
  • ۴ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

سبد های حصیری یکی از صنایع دستی پر کاربرد می باشند که امروزه می توان از آنها در دکوراسیون منزل و آشپزخانه استفاده نمود. همان طور که می دانید سبد حصیری پایه دار خام بیشتر در شهر اصفهان رواج دارد. کارخانه ها با استفاده از مواد درجه یک و توسط دستگاه های مدرن به تولید این محصول می پردازند. این سبدها امروزه در بیشتر شهرهای ایران تولید می شود و موادی که در آن استفاده می شود بنا به شرایط آب و هوایی متفاوت می باشد. قیمت این محصولات بسته به جنس و همچنین سایز کوچک و بزرگ آن متفاوت می باشد.

نگهداری سبد حصیری پایه دار در منزل

ظاهر و کیفیت سبد حصیری خرگوش بسیار عالی است و به خاطر طراحی جذابی که دارد، افراد زیادی علاقه پیدا می کنند که از این سبد خریداری و در زمینه های مختلف از جمله برای وسایل کودکان ازش استفاده کنند. مجموعه آراد برندنیگ سال هاست که در زمینه تولید و تجارت انواع صنایع دستی فعالیت می کند و این آمادگی را داریم که به شما عزیزان مشاوره لازم را ارائه کرده و شما را در امر خرید و فروش صنایع دستی به خصوص سبد حصیری کمک کنیم تا اگر این محصولات برای شما جالب و جذاب هستند و علاقه دارید در منزل از این محصولات و در زمینه های مختلف استفاده کنید. خریدی مطمئن را با ما تجربه کنید، در صورت تمایل می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام کنید.

سبد حصیری دسته دار

هنگامی که تصمیم به خرید سبد حصیری می گیرید باید توجه کنید که چه نوع و چه مدلی را تهیه نمایید که برایتان به صرفه باشد. در هنگام خرید بهتر است سبد های حصیری دسته دار را خریداری نمایید؛ زیرا هنگام جا به جایی، حمل آن راحت تر می باشد.البته برای بعضی از مصارف نیازی نیست که حتما از سبد های دسته دار خریداری کنید اما برای راحتی کار خود بهتر است که از مدل دسته دار آن استفاده نمایید تا در حمل آن دچار مشکل نشوید. در ضمن برای نگهداری این محصولات برای طولانی مدت که دچار آسیب نشوند، بهتر است آنها را دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

زیرا قرار گرفتن این سبد ها در مجاورت گرمای شدید سبب می شود تا الیاف آن بیش از اندازه خشک شود و در نتیجه باعث شکننده شدن و از دست دادن مقاومت سبد می شود.

نگهداری سبد حصیری پایه دار در منزل

در شمال و جنوب کشور معمولا سبد حصیری پایه دار تولید می شود. این نوع سبد ها معمولا بیشتر در مغازه های آجیل فروشی کاربرد دارند و برای نگهداری انواع شکلات ها و آجیل مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا به دلیل وجود منافذ بسیار در این نوع حصیر، به مدت زیادی می توان آجیل و خشکبار درون آن نگهداری نمود بدون اینکه دچار خرابی شوند. از آنجایی که سبد های حصیری پایه دار زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارند، به همین دلیل باعث جذب مشتریان بسیاری برای خرید می گردند.

سبد حصیری رومیزی

در گذشته و امروز از سبد حصیری صندل استفاده زیادی شده و می شود. کاربرد این سبد ها برای کار های مختلف، متفاوت است و باید به کیفیت این سبد ها دقت زیادی شود، چون سبد های حصیری تا اندازه ای مقاومت دارند و اگر چیز های سنگین داخلش قرار دهید ممکن است زیاد دوام نیاورد و حتی بشکند.

افراد زیادی هستند که تا به حال حتی یکبار هم از سبد حصیری رنگی کنار مبل استفاده نکردند و احتمال می رود از کاربرد چنین سبدی اطلاع کافی نداشته باشند، از این سبد ها میتوان برای قرار دادن روزنامه، مجلات و… استفاده کرد. این سبد کاربردی می تواند برای خانم هایی که در کنار خانه داری در کار بافت و خیاطی هم هستند استفاده کرد، به آن ها کمک می کند تا وسایل ضروری مربوط به کارشان را در این سبد ها قرار دهند و مجبور نباشند زیاد دنبال این وسایل بگردند، یا برای آقایانی که تازه از سر کار بر می گردند به این افراد کمک میکند تا لباس های راحتی داخل خانه را سریع تر پیدا کرده و عوض کنند.

نگهداری سبد حصیری پایه دار در منزل

در واقع این نوع سبد حصیری رومیزی طوری طراحی شده که به خوبی روی میز قرار بگیرد و چیز های زیادی را درون خودش نگه دارد، از جمله گل و گیاه و حتی جنس های دکوری که در سبد حصیری جذابیت بیشتری دارند. سبد حصیری می تواند به عنوان یک پوشش برای انواع گلدان عمل کند تا از آسیب های محیطی در امان باشد، البته افراد کمی از کاربرد چنین سبد هایی برای حفاظت از لوازم مختلف آگاهی دارند.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *