دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶۰ مدل بارانی ۱۴۰۱ با طرح های زیبا و دلبرانه

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

مدل بارانی ۱۴۰۱ مجموعه ای گسترده و متنوع از طرح ها را شامل شده که تمامی سلایق مختلف و رده های سنی گوناگون را در بر می گیرد که افراد شیک پوش و مدگرا می توانند برای داشتن استایلی متفاوت و به روز از آن بهره مند شوند.

از جمله لباس های پاییزی که بسیار پرکاربرد می باشد و با فرا رسیدن فصل پاییز به روی کار می آید بارانی بوده که امروزه در سبک ها و مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد که می توانید مطابق با سیلقه خود و بر اساس استایل و ویژگی های ظاهری خود به انتخاب مدل خاصی از آن بپردازید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مختلف مدل بارانی ۱۴۰۱ را به نمایش بگذاریم.

مدل بارانی ۱۴۰۱ در طرح های جذاب

لباس بارانی از جمله گزینه های مهم و رایج برای داشتن یک استایل پاییزی و زمستانی به حساب آمده و ضمن خاصیت ضد آبی که داشته تا حدودی گرمای لازم را در روزهای سرد فراهم می کند. مدل بارانی ۱۴۰۱ برای آن دسته از افرادی که مدگرا بوده و تمایل دارند همگام با مد روز پیش بروند و استایلی شیک و خاص برای خود ایجاد کنند گزینه ای عالی و ایده آل می باشد.

طرح های کوتاه بارانی 1401

بارانی در واقع پوشاکی ضدآب و مقاوم در مقابل نفوذ آب بوده که اغلب در زمان باریدن باران از آن استفاده شده و با بهره مندی از آن می توان استایل پاییزی جذابی داشت. سایز بارانی به طور معمول تا قسمت پایین کمر و ران ها یا تا زانو می باشد. سایز کوتاه آن به اسم ژاکت بارانی یا کت بارانی تا کمرگاه می باشد. جنس این لباس سنگین و ضخیم نبوده و می تواند ما را در برابر باد و باران حفظ کند. پارچه اغلب بارانی ها از ادغام شدن دو الی چند ماده همچون پنبه، نایلون، پلی استر یا ابریشم مصنوعی درست شده است. این پارچه ها متناسب با نوع پارچه از مواد شیمیایی تکمیل شده تا ویژگی ضدآب پیدا کنند.

بارانی به طور معمول با هر مدل لباسی به راحتی ست شده ولی امکان دارد پس از گذشت مدت زمانی از به تن کردن بارانی خود دچار خستگی شده و برایتان تکراری شود و به این نتیجه برسید که به تنوع احتیاج دارید بدین ترتیب بهتر است نسبت به نکاتی که در زمینه ست کردن با این لباس مهم می باشد توجه نمایید و مطابق با آن عمل کنید.

طرح های بلند بارانی 1401

بارانی در سبک های متنوع و با قد بلند و یا کوتاه طراحی و دوخته شده ولی موردی که در انواع بارانی جدید دیده می شود بکار بردن رنگ های خاص و همینطور استفاده از دو الی چند پارچه متفاوت در دوخت بارانی ها می باشد. در صورتی که در رابطه با انتخاب مدل بارانی کوتاه و بلند تردید دارید بهتر است به شکل اندام خود دقت نمایید تا متوجه شوید کدام مدل بارانی برای شما مناسب و ایده آل می باشد.

  •  آرون گروپس

تصاویری زیبا از انواع طرح های شیک و خاص بارانی

بارانی ها طرح ها و سبک های متنوعی را شامل شده و در رنگ بندی های مختلفی در بازار موجود می باشد. همچنین باید گفت بارانی ها به دو گونه بلند و کوتاه و در مدل های چرم، کلاه دار، اسپرت و … تولید شده که بایستی براساس استایل و ظاهری که دارید به انتخاب مدل مدنظرتان بپردازید. در ادامه نمونه های جذابی از انواع مدل بارانی دخترانه و زنانه جدید را برای مشاهده شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

بارانی شیک 1401 انواع طرح های شیک بارانی سبک های به روز بارانی زنانه مدل های خاص بارانی مدل های کوتاه بارانی 1401 انواع بارانی بلند 1401 سبک های جدید بارانی زنانه سبک های خاص بارانی زنانه  انواع بارانی خاص 1401 مدل های زیبا بارانی 1401 مدل های جالب و زیبا بارانی طرح های به روز بارانی زنانه سبک های متفاوت بارانی زنانه انواع بارانی جدید زنانه  مدل های جذاب بارانی 1401 سبک های شیک بارانی زنانه سبک های به روز بارانی زنانه سبک های متفاوت بارانی زنانه مدل های متفاوت بارانی طرح های جالب بارانی 1401 مدل های جدید بارانی 1401 بارانی اسپرت زنانه مدل های متنوع بارانی زنانه طرح های زیبا بارانی زنانه بارانی پاییزی زنانه طرح های جیدد بارانی 1401 مدل های بلند بارانی 1401 طرح های اسپرت بارانی 1401 طرح های خاص بارانی زنانه مدل های جذاب بارانی زنانه انواع بارانی کلاه دار زنانه انواع بارانی بلند 1401 مدل های جدید و خاص بارانی 1401 سبک های جلوباز بارانی انواع بارانی زنانه شیک طرح های جالب بارانی زنانه طرح های جذاب بارانی 1401 طرح های کوتاه بارانی زنانه مدل های زیبا بارانی 1401 بارانی زنانه 1401 طرح های زیبا بارانی زنانه طرح های کوتاه بارانی زنانه طرح های خاص بارانی 1401 انواع بارانی خاص 1401 مدل های جدید بارانی 1401 سبک های به روز بارانی سبک های به روز بارانی زنانه سبک های متنوع بارانی مدل های کوتاه بارانی انواع بارانی شیک و جذاب زنانه مدل های متنوع بارانی 1401 انواع بارانی زنانه زیبا 1401 طرح های شیک بارانی 1401 انواع بارانی شیک زنانه مدل های خاص بارانی سبک های جدید بارانی 1401 مدل های شیک بارانی 1401

تصاویری که مشاهده نمودید سبک هایی جذاب از انواع مدل بارانی ۱۴۰۱ بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *