دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کفش سفید لژدار مناسب برای افزایش قد

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

دخترها در بچگی بیشتر به پوشیدن کفشهای پاشنه بلند مادرنشان علاقه دارند و کمتر سمت مدل های اسپرت می روند اما رفته رفته با ظهور مدلهای جدیدی در صنعت مد و هم بالا رفتن سن دختر ها متوجه می شویم که بیشتر به کفشهای کتانی و سبک سیاق اسپرت علاقه دارند.

فرقی نمی کند که شما دختر باشید یا پسر، ورزشکار باشید یا نباشید، کفش های اسپرت همیشه و در حد سنی یک کفش راحت و ایده آل است و یکی از محبوب ترین مدلهای کفش بر شمرده می شود.

تنوع بسیار زیادی در بین کفش های اسپرت وجود دارد، انواع دخترانه ی این مدل شامل: لژدار، لژ مخفی، کتانی، چرمی و غیره است، کفش های اسپرت حرفه ای دارای اقسام مختلف مربوط به فعالیت در یک حیطه ی خاص ورزشی می شوند.

برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

کفش سفید لژدار مناسب برای افزایش قد

کفش رانینگ یا مخصوص دویدن، واکینگ یا همان کفش پیاده روی و جامپینگ که کفشهای مخصوص ورزشهای پرشی است که در آنها زیره باید بسیار قوی باشد و از قدرت ضربه ی زمین به پا بکاهد.

اگر شما هم در حیطه ی ورزشی خاصی فعالیت دارید بهتر است که کفش مناسب آن رشته را خریداری کنید تا برای پا و ستون فقراتتان ایجاد مشکل نشود.

اگر تمایل دارید که کفشهایی که می خرید استاندارد، اصلی و دارای تاییدیه باشد می توانید با مراجعه به سایت ما انواع مختلف کفش در تمامی مدلها و طرح های به روز و جدید در بازار داخلی را مشاهده کنید.

 

کفش اسپرت دخترانه لژدار جدید

خانمهای جوان و نوجوان معمولا در سنی هستند که در هنگام خرید کفش سلامت پا را فدای زیبایی کفش می کنند.

توجه به مدلهای جدید در کفش های پاشنه دار دخترانه و حتی در سبک اسپرت لژدار بسیار زیاد است ولی متاسفانه بسیاری از این انتخاب ها می تواند آسیب زا باشد و در سنین بالا تر برای پا و کمر مشکل ساز شود.

متاسفانه عدم توجه به استانداردهای لازم برای یک کفش و یا لباس دخترانه همچنین عدم آشنایی هر فرد با فرم پای خودش باعث شده تا صرفا انتخاب کفش با در نظر گرفتن ظاهر آن باشد و در صورت پسندیدن طرح، بدون هیچ بررسی دیگری خرید صورت نخواهد گرفت.

کفش سفید لژدار مناسب برای افزایش قد

این کفشهای ناراحت برای پا، باعث بروز تمام مشکلات در آینده برای ستون مهره ها می باشد، خانم هایی که دارای قد کوتاه هستند می توانند از کفش سفید لژدار استفاده کنند، اینگونه بلند تر به نظر می رسند.

برای پیاده رویهای روزانه، حضور در محل کار، مدرسه و یا دانشگاه کفش اسپرت دخترانه بدون لژ یک انتخاب دقیق است که هم زیباست و یک استایل منحصر به فرد را می سازد و هم برای راه رفتن های طولانی باعث خستگی و درد پا نمی شود.

هنگام خرید کفش و کتانی سفید باید نوع راه رفتن و گام برداشتن خود را شناسایی کرده باشید، اگر شما جز افرادی هستید که قدمهای سنگین و محکمی بر می دارید یعنی پایتان را با فشار روی زمین می گذارید بهتر است که کفشی را انتخاب کنید که زیره ی محکم تر و ضخیمی تری داشته باشد تا از پای شما در اثر فشار ناشی از اصابت به زمین محافظت کند.

 

خرید کفش چرم اسپرت

یکی از مهمترین فاکتورهای بسیار مهم در استایل هر شخصی انتخاب درست کفش می باشد، به همین دلیل این روزها تمامی افراد در سنین مختلف در انتخاب کفش مورد نیاز خود وسواس زیادی به خرج می دهند که این موضوع باعث رونق گرفتن بازار خرید کفش چرم طبیعی اسپرت در بازارهای داخلی ایران شده است.

به طور کلی می توان گفت که انسانها از زمانهای گذشته تا به عصر حاضر از چرم برای تولید بسیاری از کالاها از جمله کفش استفاده می کنند که امروزه برندهای مطرح دنیا با استفاده از این ماده درجه یک و به کارگیری تجهیزات پیشرفته اقدام به ساخت مدلهای متنوعی از این پاافزار کرده اند.

کفش سفید لژدار مناسب برای افزایش قد

جالب است بدانید که مدل کفش چرم سفید از پرفروش ترین و مرغوب ترین این اقلام می باشد، زیرا رده های مختلف سنی قادر هستند به سهولت این محصول را با تمامی استایلهای خود ست کرده و به سبب راحتی بالای آن قادر خواهند بود در تمامی محیطهای رسمی و غیر رسمی استفاده کنند که این دو ویژگی راحتی و خوش استایل بودن امروزه برای تمامی جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر شما نیز جزو آن دسته از کسانی هستید که قصد خرید این نوع از محصولات را دارید با ما همراه باشید، زیرا قصد داریم تا شما را با نکته های بسیار مهمی که بایستی در زمان تهیه کردن این نمونه ها توجه داشته باشید آشنا کنیم.

در هنگام خریدن این اقلام به این نکته دقت کنید که چرمهای رنگ روشن به نسبت رنگهای تیره حساس تر بوده و لکه های ایجاد شده بر روی آنها واضح تر دیده می شوند که بایستی با استفاده از تمیز کننده مخصوص آنها را تمیز کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *