دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

چرا میزان خرید قفل دوچرخه در تبریز کاهش یافته است؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه با توجه به کاربردهای زیادی که از دوچرخه می شود قطع به یقین نگهداری و استفاده از قفلها فوق‌العاده در امنیت این دوچرخه ها کاربرد دارد از شهرهایی که فوق العاده در حوزه تولید دوچرخه فعال هستند می توان از اصفهان تبریز تهران نام برد.

اینان شهرهایی هستند که خارج از قدمت و همچنین پیشینه ای که در حوزه های مختلف صنعتی توریستی و پزشکی دارند در حوزه تولید دوچرخه نیز فوق العاده فعال بوده اند دیده شده که حتی دوچرخه های که این شهر را تولید می کنند در بحث صادرات فوق‌العاده در زمره اولینها هستند.

اما دوچرخه برای ما بزرگترها تداعی کننده کودکی یمان است وجود دوچرخه می تواند روزهای کودکی و همچنین خوشیهای گذشته را برای ما به ارمغان بیاورد و دیده شده که برخی دوچرخه ها را هم از گذشته خود به یادگار باقی گذاشته اند اما با توجه به گرانیهایی که پشت سر گذاشتیم و انتظار می‌رود که در ادامه دو چندان هم می شود وجود این دوچرخه ها قیمت اش امروزه با یک موتور برابر شده است چرا که قیمت این دوچرخه ها ظاهراً وابستگی به دلار و تورم بیشتر بوده است اما در میان انبوهی از دزدیها و سرقتهایی که شکل می گیرد.

چرا میزان خرید قفل دوچرخه در تبریز کاهش یافته است؟

دیده شده که دوچرخه هم در این حوزه سرامد بوده و نفراتی بودند که ابراز داشتند که دوچرخه شان به سرقت رفته است و می بینیم که امروزه دوچرخه نیز کالای با ارزش محسوب می‌شود که دزد و نفراتی هستند که در کمین نشسته باشند.

دوچرخه شما را به وجود قفلهای ایمنی و همچنین مواردی که امنیت یک دوچرخه را تامین کند می تواند اهمیت داشته باشد به طور معمول قفلهای شلنگی کتابی و همچنین قفلهای معمولی قدیمی که در آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است وجود دارند که هر کدام با توجه به قیمتها و همچنین کاربردهایی که دارد می تواند برای شما مفید باشد.

اما حد معمول وجود قفلهای شلنگی معمولاً بهتر از قفلهای کتابی بوده است و همانطور که در کلیپهایی که در اینستاگرام و یوتیوب ما دیده ایم در این قفلهای کتابی را با یک نِی نوشابه هم درب آن باز می شود و متاسفانه هستیم که دوستانی که در این حوزه فعالیت دارند چقدر ناکارآمد عمل کرده اند.

خرید قفل دوچرخه

در حال حاضر در بازار خرید و فروش انواع قفل، از جمله قفل فرمان و قفل دوچرخه، مدلهای متفاوتی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگیها و کاربردهای خاص خودشان را دارند، نکته اول به هنگام خرید قفل دوچرخه نوع جنس آن می باشد که باید توجه داشته باشید که قفل دوچرخه فولادی جنسی بهتر و مقاوم تر می باشد و برش آن بسیار دشوار است و این قفل کاملا مقاوم می باشد.

استیل ضد زنگ نیز یکی دیگر از جنسهای قفل دوچرخه می باشد که بسیار اهمیت دارد و در کل ضد زنگ بودن نوع قفل دورچرخه اهمیت ویژه ای دارد.

چرا میزان خرید قفل دوچرخه در تبریز کاهش یافته است؟

باید در نظر داشته باشید که به هنگام خرید قفل دوچرخه مدلی را انتخاب کنید که سبک تر باشد تا به هنگام جا به جایی و حمل آن مشکل خاصی نداشته باشید، اگر می خوهید مسافتی طولانی را با دوچرخه طی کنید باید قفلی سبک به همراه داشته باشید که دوام مناسبی نیز داشته باشد.

یکی دیگر از نکات خرید قفل دوچرخه نوع قفل و کلید آن می باشد، استفاده از کلیدهای کامپیوتری و جدید و پیشرفته در قفل دوچرخه اهمیت بسیار زیادی داشته و امنیت بالاتری نیز دارد.

قفل دوچرخه تبریز

همچنان که در مورد شهرهای فوق العاده پر اهمیتی که در حوزه تولید قفل دوچرخه حرفه ای فعال هستند اشاراتی را کردیم رسیدیم به شهر تبریز، شهر تبریز با توجه به اینکه در شمال کشور قرار گرفته است معمولاً در حوزه های متفاوتی توانسته خود را در میان ایرانیان و همچنین کشورهای همسایه سرامد کند.

یکی از این موارد وجود نقاط فوق‌العاده توریستی و گردشگری است که در استان  آذربایجان شرقی و همچنین شهر تبریز بسیار عالی عمل کرده است یکی از این موارد وجود کلیساها و همچنین موارد توریستی است که در این شهر به وفور دیده شده است.

چرا میزان خرید قفل دوچرخه در تبریز کاهش یافته است؟

چون تبریز زمانی پایتخت صفویان بوده بسیار در این حوزه زیبایی منحصر به فرد و عالی را دارد جدای از قفل دوچرخه تبریز که معروف است این شهر سوغات پراهمیت که دارد عسل آن است که از کوه های سبلان نشات می گیرد و همچنین جاده ای پر پیچ و خم گردنه حیران می تواند از ویژگیهای عالی این استان باشد که معمولاً شغل شریفشان کشاورزی است همچنین یکی از پر اهمیت ترین محصولاتی که معمولاً به حوزه صادرات هم ختم می‌شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *