دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آیا قیمت قفل دوچرخه تبریز مناسب است؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

امروزه با توجه به کاربردهای زیادی که از دوچرخه می شود قطع به یقین نگهداری و استفاده از قفلها فوق‌العاده در امنیت این دوچرخه ها کاربرد دارد از شهرهایی که فوق العاده در حوزه تولید دوچرخه فعال هستند می توان از اصفهان تبریز تهران نام برد.

اما دوچرخه برای ما بزرگترها تداعی کننده کودکی یمان است وجود دوچرخه می تواند روزهای کودکی و همچنین خوشیهای گذشته را برای ما به ارمغان بیاورد و دیده شده که برخی دوچرخه ها را هم از گذشته خود به یادگار باقی گذاشته اند اما با توجه به گرانیهایی که پشت سر گذاشتیم و انتظار می‌رود که در ادامه دو چندان هم می شود وجود این دوچرخه ها قیمت اش امروزه با یک موتور برابر شده است چرا که قیمت این دوچرخه ها ظاهراً وابستگی به دلار و تورم بیشتر بوده است اما در میان انبوهی از دزدیها و سرقتهایی که شکل می گیرد.

آیا قیمت قفل دوچرخه تبریز مناسب است؟

دیده شده که دوچرخه هم در این حوزه سرامد بوده و نفراتی بودند که ابراز داشتند که دوچرخه شان به سرقت رفته است و می بینیم که امروزه دوچرخه نیز کالای با ارزش محسوب می‌شود که دزد و نفراتی هستند که در کمین نشسته باشند.

دوچرخه شما را به وجود قفلهای ایمنی و همچنین مواردی که امنیت یک دوچرخه را تامین کند می تواند اهمیت داشته باشد به طور معمول قفلهای شلنگی کتابی و همچنین قفلهای معمولی قدیمی که در آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است وجود دارند که هر کدام با توجه به قیمتها و همچنین کاربردهایی که دارد می تواند برای شما مفید باشد.

اما حد معمول وجود قفلهای شلنگی معمولاً بهتر از قفلهای کتابی بوده است و همانطور که در کلیپهایی که در اینستاگرام و یوتیوب ما دیده ایم در این قفلهای کتابی را با یک نِی نوشابه هم درب آن باز می شود و متاسفانه هستیم که دوستانی که در این حوزه فعالیت دارند چقدر ناکارآمد عمل کرده اند.

قیمت قفل دوچرخه

با توجه به اینکه امروزه برای خرید ماشین و دوچرخه باید قیمت گزافی پرداخت کنیم و حدودا برای خرید یک دوچرخه خوب باید بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان هزینه کنیم، در کنار آن بایستی به دنبال خرید قفل پدال برای ماشین و یک قفل بسیار مناسب برای دوچرخه خود باشیم، چرا که قیمت وسیله ای مانند دوچرخه که امروزه سرقت آن بسیار زیاد شده است، بالا رفته و ارزش آن در کنار سهولت در سرقت باعث می شود که سارقین دیگر به فکر سرقت موتور یا ماشین نبوده و بیشتر به سرقت دوچرخه روی بیاورند.

امروزه در استانهای بزرگ و کلانشهرها سرقت میزان و آمار سرقت دوچرخه به اوج خود رسیده و میزان بسیار زیادی شکایت بر علیه سارقین دوچرخه در دادگاه ها و کلانتریها توسط مردم عادی جامعه تنظیم می شود.

آیا قیمت قفل دوچرخه تبریز مناسب است؟

یکی از رایج ترین قفلهایی که امروزه استفاده می شود قفل زنجیری می باشد، البته باید از مدلی پوشش دار آن استفاده کرد که در قیمت قفل دوچرخه نیز تاثیرگذار است، تا زنجیر آن روی دورچه آسیبی نزند و به قول معروف بدنه آن را زخمی نکند.

استفاده از قفلهای زنجیری بسیار ساده می باشد و این مدل قفلها را می توان به هر جسم ثابتی قفل کرد و از آنها استفاده کرد، چون حال زنجیری دارد و به راحتی انعطاف پذیر می باشد می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

یکی از مسائل مهم در استفاده از قفل زنجیری باید از نوع ضخیم و محکم آن استفاده کنیم تا به راحتی با انواع وسایل برش بریده نشود.

قفل دوچرخه تبریز

همچنان که در مورد شهرهای فوق العاده پر اهمیتی که در حوزه تولید قفل دوچرخه حرفه ای فعال هستند اشاراتی را کردیم رسیدیم به شهر تبریز، شهر تبریز با توجه به اینکه در شمال کشور قرار گرفته است معمولاً در حوزه های متفاوتی توانسته خود را در میان ایرانیان و همچنین کشورهای همسایه سرامد کند.

یکی از این موارد وجود نقاط فوق‌العاده توریستی و گردشگری است که در استان  آذربایجان شرقی و همچنین شهر تبریز بسیار عالی عمل کرده است یکی از این موارد وجود کلیساها و همچنین موارد توریستی است که در این شهر به وفور دیده شده است.

آیا قیمت قفل دوچرخه تبریز مناسب است؟

چون تبریز زمانی پایتخت صفویان بوده بسیار در این حوزه زیبایی منحصر به فرد و عالی را دارد جدای از قفل دوچرخه تبریز که معروف است این شهر سوغات پراهمیت که دارد عسل آن است که از کوه های سبلان نشات می گیرد و همچنین جاده ای پر پیچ و خم گردنه حیران می تواند از ویژگیهای عالی این استان باشد که معمولاً شغل شریفشان کشاورزی است همچنین یکی از پر اهمیت ترین محصولاتی که معمولاً به حوزه صادرات هم ختم می‌شود.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *