دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های محرم و تصاویر عاشورا و تاسوعای حسینی

  • مرضیه نیکزاد
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۵
  • ۰

زیباترین و جدیدترین گالری انواع عکس های محرم و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را در این مطلب برای شما عاشقان حسینی قرار داده ایم. امیدواریم از تماشای این تصاویر لذت برده و دل های خود را راهی کربلا و حرم مقدس امام حسین (ع) کنید.

مشاهده تصاویر مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی و همچنین عکس های محرم به انسان احساس آرامش بسیار خوبی می بخشد. انسان با مشاهده این تصاویر زیبا و جذاب احساس می کند که به کربلا و حرم امام حسین (ع) نزدیک شده است. بر این اساس مجموعه ایی از عکس های ماه محرم را ارائه می دهیم که مشاهده آنها در این ایام خالی از لطف نیست.

ماه محرم را می توان غمگین ترین ماه سال دانست،  شیعیان در این ماه با توجه به وقایعی که در گذشته اتفاق افتاده است به مراسم سوگواری امام حسین(ع) می پردازند. در مباحث قبل به ارائه انواع اس ام اس محرم و پیام های تسلیت به مناسب ایام سوگواری سیدالشهدا پرداختیم، در این مطلب می توانید تصاویر بسیار زیبا و جذاب محرم و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را مشاهده فرمایید که هر یک از این عکس ها، سرشار از ناگفته های محرم می باشند.

انواع عکس های زیبا و جذاب حرم

 جدیدترین و جذاب ترین گالری عکس های محرم :

مشاهده عکس های محرم اگرچه بسیار سوزناک و غمگین می باشند، اما می توانند وسیله ایی برای نمایش غم روز های سخت ماه محرم باشند. نبرد کربلا که به عاشورا نیز مشهور است میان سپاه امام حسین (ع) و یزید در محلی به نام کربلا شکل گرفت که این جنگ موجب شد تا سپاهیان امام کشته و شهید شوند.

انواع عکس های زیبای ماه محرم مجموعه عکس های جالب از ماه محرم

عکس نوشته محرم

جدیدترین و زیباترین عکس های محرم عکس های زیبای محرم

  •  آرون گروپس

تصاویر زیبای مراسم عاشورا و تاسوعا :

هر ساله در ماه محرم شیعیان سعی می کنند مراسم عاشورا و تاسوعا را به بهترین شکل اجرا نمایند و به عزاداری برای سید الشهدا بپردازند. روزهای عاشورا و تاسوعا مراسم ویژه ای دارند که ایرانیان به احترام امام حسین (ع) و یارانش در این روزها عزاداری می کنند و لباس مشکی پوشیده و مراسم سینه زنی و زنجیرزنی و همچنین نذری های خود را به پا می دارند. عکس های کربلا و همچنین عزاداری در نقاط مختلف ایران را در ادامه مشاهده می نمایید.

انواع عکس های مراسم عزاداری امام حسین (ع)عکس مراسم روز عاشورا

تصاویر مراسم جالب تاسوعا و عاشورا عکس محرم و روز عاشورا در کربلای معلی

گالری مراسم عزاداری ماه محرمتصویر مراسم عاشورا

انواع عکس های مراسم ماه محرممراسم زنجیر زنی در روز عاشورا  انواع عکس های مراسم ماه محرممراسم سینه زنی و عزاداری ماه محرم

انواع عکس های مراسم عاشورا عکس کربلا در روز عاشورا

تصاویر جالب از نذری های ماه محرممراسم نذری های ماه محرم

عکس های محرم و مراسم تاسوعا و عاشورامراسم عزاداری امام حسین (ع)

مجموعه عکس های محرم و مراسم آنعکس ظهر عاشورا و مراسم عزاداری

تصاویر جالب و جذاب محرم مجموعه عکس های محرم و مراسم آن جدیدترین و جذاب ترین تصاویر محرم محرم و تصاویر زیبا و جذاب آن تصاویر زیبا و جذاب محرم جدیدترین عکس های زیبای محرم گالری انواع عکس های محرم مجموعه عکس های زیبا و جالب ماه محرم تصاویر زیبا و جذاب محرم

با زیباترین تصاویر و عکس های محرم از زوایای مختلف آشنا شدید، امیدواریم مشاهده این عکس های زیبا و تاثیرگذار برای شما نیز جذاب بوده باشد. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بوده اید از شما عزیزان ممنون و سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش عکس مذهبی مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *