دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لیست قیمت روفرشی کشدار ترک به روز شد

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

به دلیل نوسانات دائمی بازار ارز، قیمت رو فرشی های ترک دائما در حال به روز رسانی است و اخیرا لیست قیمت این نوع روفرشی وارداتی منتشر شده است و شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه خود انواع مختلف آن را خریداری نمایید.

امروزه یکی از لوازم و محصولاتی که در اکثر منازل مورد استفاده های فراوانی قرار می گیرد، روفرشی کشدار ایرانی است که در ابعاد مختلفی نظیر ۱۲متری، ۹ متری، ۶ متری و غیره تولید می شود و در بازار برای عرضه با قیمتهای مناسبی آماده می شود، لازم به ذکر است که برای دریافت اطلاعات کامل تا انتهای این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

این محصول علاوه بر اندازه از لحاظ جنس الیاف بافته شده، طراحی نقش و نگار و شکل کلی دارای تنوعات بسیار زیادی می باشد که هر کدام از آنها بر اساس سلیقه، محیط قابل استفاده و سایر عوامل ممکن است که انتخاب شوند.

لیست قیمت روفرشی کشدار ترک به روز شد

این محصول تولیدی کاملا ایرانی بوده که توسط طراحان و کارشناسان حرفه ای به تولید رسیده است و هیچگونه مواد سرطان زا و خطرناکی ندارد و استفاده از آن در محیط منزل برای افراد به ویژه کودکان خطری ندارد.

یکی از مدلهای متنوع روفرشی، طرح فرش آن می باشد که نقش و نگار بسیار زیبای فرشهای دستباف را دارد و از دور شبیه به فرش می باشد که فرد تا نزدیک نیاید متوجه نمی شود که روفرشی می باشد.

در اکثر منازل کودکان خردسال وجود دارند که هنگام بازی و یا غذا خوردن ممکن است که مقداری از آب و یا غذایشان را بر روی فرش بریزند که سبب کثیفی و لکه فرش خواهد شد.

ضربات متنوع به فرش و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی فرش سبب می شود که فرش کیفیت خود را از دست بدهد و دچار فرسودگی شود. در صورتی که برای پیشگیری از این خطرات از روفرشی استفاده کنید فرش شما ماندگاری و طول عمر بیشتری خواهد داشت.

 

روفرشی کشدار ترک

به دلیل گرانبها بودن فرش، از محصولی به اسم رو فرشی کشدار ترک برای محافظت از آن در برابر تابش نور مستقیم و آلوده نشدن، لکه دار نشدن و … استفاده می کنند. رو فرشی کشدار ترک عمر فرش را طولانی می کند و در زندگی آپارتمان نشینی امروزه که امکان شست و شوی فرش داخل منازل وجود ندارد، بهترین گزینه و انتخاب می باشد.

لیست قیمت روفرشی کشدار ترک به روز شد

به دلیل شست و شوی سریع و راحت آن داخل ماشین لباسشویی دیگر نیازی به قالیشویی و هزینه سنگین برای شستن فرش نیست. کشدار بودن این محصول امروزه از مزایای آن به شمار می رود چراکه با تعبیه شدن این کش ها در چهار گوشه، کاملا فرش را احاطه می نمایند و امکان جمع شدن و سر خوردن رو فرشی را کاهش می دهند.

قیمت روفرشی کشدار

در اغلب مراکز فروش لوازم خانگی و یا پارچه فروشیها انواع روفرشی کشدار ایرانی ۱۲ متری با قیمتهای مناسبی ارائه می شود که قیمت روفرشی کشدار مناسب است.

اکثر زنان خانه دار از این محصول استفاده می کنند و برای محافظت از فرشهای خود روفرشی کشدار را بر روی آن پهن می کنند تا فرش منزل از اشعه نور آفتاب، آب و چربی غذا، پا خوردن و آلودگی، ضربه و فشار و سایر عوامل خطرساز در امان بماند.

لیست قیمت روفرشی کشدار ترک به روز شد

همانطور که می دانید نور آفتاب رنگ فرش را خراب می کند و باعث فرسودگی تدریجی فرش می شود و اگر از روفرشی استفاده کنید فرش طول عمر بیشتری خواهد داشت.

راه رفتن زیاد بر روی فرش سبب از هم گسیختگی بافت فرش به مرور زمان می شود و همچنین باعث سریعتر کثیف شدن فرش نیز می شود. در اکثر منازل کودکان خردسال وجود دارند که هنگام بازی و یا غذا خوردن ممکن است که مقداری از آب و یا غذایشان را بر روی فرش بریزند که سبب کثیفی و لکه فرش خواهد شد.

همانطور که می دانید ضربات متنوع به فرش و یا قرار دادن اجسام سنگین بر روی فرش سبب می شود که فرش کیفیت خود را از دست بدهد و دچار فرسودگی شود، در صورتی که برای پیشگیری از این خطرات از روفرشی استفاده کنید فرش شما ماندگاری و طول عمر بیشتری خواهد داشت که از جمله مزایای این محصول می باشد و افراد باید به این موضوع دقت نمایند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *