دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

میز ناهار خوری گرانیتی در طرح و رنگ های متنوع و شیک

  • منصوره رمضان زاده
  • ۷ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

میز های ناهار خوری در جنس های متنوعی همچون چوب، فلز و سنگ قابلیت تولید را دارند که هر یک مزایا و خصوصیات منحصر به خود را داشته و طراحی و زیبایی خاصی دارند که می توانید بر حسب نیاز خود به تهیه یک مدل از آن بپردازید، از مجموعه انتخاب های خاص در این زمینه میز ناهار خوری گرانیتی بوده که انتخابی ایده آل و متفاوت برای داشتن دکوراسیونی جذاب برای منزلتان می باشد.

یکی از انواع وسایل کاربردی منزل که جزئی از دکوراسیون داخلی به حساب آمده میز ناهار خوری بوده که امروزه در سبک ها و مدل های متنوعی تولید و ساخته می شوند و شما می توانید یک مدل باکیفیت از آن را مطابق با سلیقه خود و بر اساس تم و سبک دیزاین منزلتان انتخاب نمایید و از آن استفاده کنید. در همین راستا قصد داریم در این مطلب برای مشاهده شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع میز ناهار خوری گرانیتی را به نمایش بگذاریم.

مدل های مختلف میز غذا خوری گرانیتی

سبک های شیک میز ناهار خوری گرانیتی

میز غذا خوری همچون دیگر لوازم منزل هر ساله در سبک های به روزی تولید و عرضه می شود که هر کدام زیبایی و جلوه خاص خود را دارد. میز ناهار خوری گرانیتی یکی از این موارد بوده که نمایی جذاب و متفاوت داشته و به دلیل سبک طراحی خاصی که دارد بسیار مورد استقبال گرفته و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

به طور کلی باید گفت جنس میز های غذا خوری متفاوت بوده و در انواع سبک های چوبی، شیشه ای، سنگی و … موجود می باشد که می توانید متناسب با دیزاین و نمای منزل خود و سلیقه ای که دارید مدل خاصی از آن را انتخاب نمایید. میز غذا خوری با رویه سنگی از به روزترین و مدرن ترین انواع میزها به شمار می رود. این نوع میزها به طور معمول با رویه ای از سنگ گرانیت، مرمر، تراورتن و مرمریت ساخته می شوند و قسمت پایه آن ها می تواند چوبی یا فلزی باشد، البته برای درست کردن پایه از جنس خود رویه یعنی سنگ هم استفاده می گردد ولی وزن زیادی گرفته و جلوه خاصی نخواهد داشت. میز های ناهار خوری سنگی در مدل های چهار نفره تا ۱۲ نفره موجود بوده و در اشکال مربعی، گرد و مستطیلی شکل تولید می شوند.

مدل های جالب میز ناهار خوری گرانیتی

سنگ گرانیت به دلیل ساختار یکپارچه و همگنی که دارد برای کاربرد در ساخت میز غذا خوری مناسب می باشد. در واقع این ساختار یکدست موجب شده برای درست کردن میز های غذا خوری ۶ نفره به بالا که طول بلندی دارند گزینه و انتخابی بسیار خوب و ایده آل باشد. سنگ گرانیت از مزایای فراوانی برخوردار بوده که از جمله آن ها می توان به ماندگاری و مقاومت بالای آن اشاره کرد به همین خاطر است که در فضا های بیرونی و محیط های عمومی از این سنگ به میزان بسیاری بهره گرفته می شود.

سنگ گرانیت حالتی صیقلی و براق داشته و با منعکس شدن نور ظاهری زیبا به خود خواهد گرفت. این سنگ در رنگ های متنوعی عرضه شده ولی رنگ های تیره آن جلوه ای بی نظیر و جذاب دارد. قرار گرفتن سنگ گرانیت مشکی در کنار فلز طلایی با نقره ای رنگ در یک مدل میز غذا خوری سنگی موجب شده دکوراسیون خانه متحول گردد. همینطور سنگ گرانیت ضد آب بوده و تمیزکاری آن عملی خیلی راحت و ساده می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

میز غذا خوری گرانیتی جدید

سنگ گرانیت در کنار فوایدی که دارد از معایبی نیز برخوردار می باشد که از جمله آن ها می توان به وزن زیاد این سنگ اشاره کرد. در صورتی که میز غذا خوری خود را از این جنس انتخاب می کنید بایستی بدانید که به منظور عوض کردن دیزاین و تغییر دادن محل میز عملی دشوار را در پیش خواهید داشت. همچنین میزان تنوع رنگی این سنگ در مقایسه با سنگ مرمریت خیلی کم بوده و از دیگر عیب های آن می توان به قیمت بالای این سنگ اشاره کرد.

انواع میز غذا خوری سنگی شیک

در ادامه برای ملاحظه و راهنمایی در انتخاب، نمونه هایی شیک و بی نظیر از انواع میز غذاخوری گرانیتی را به نمایش گذاشته ایم.

مدل های به روز میز غذا خوری گرانیتی میز ناهار خوری سنگی مدرن سبک های متنوع میز غذا خوری گرانیتی میز ناهار خوری سنگی جالب میز ناهار خوری سنگی زیبا و جالب مدل های شیک میز غذا خوری سنگی مدل های زیبا میز ناهار خوری سنگی میز غذا خوری گرانیتی جالب مدل های جذاب میز ناهار خوری گرانیتی مدل های متفاوت میز غذا خوری گرانیتی مدل های متنوع میز ناهار خوری سنگی مدل های به روز میز غذا خوری سنگی مدل های جدید میز ناهار خوری سنگی سبک های جذاب میز غذا خوری گرانیتی مدل های متفاوت میز ناهار خوری گرانیتی میز غذا خوری گرانیتی شیک میز ناهار خوری سنگی جذاب مدل های جدید میز غذا خوری سنگی طرح های جالب میز ناهار خوری سنگی میز غذا خوری سنگی زیبا و جدید مدل های شیک میز ناهار خوری گرانیتی میز غذا خوری شیک گرانیتی سبک های شیک میز ناهار خوری سنگی میز غذا خوری سنگی جدید مدل های خاص میز غذا خوری گرانیتی مدل های شیک میز غذا خوری سنگی مدل های جدید میز ناهار خوری گرانیتی

تصاویری که مشاهده نمودید مدل هایی زیبا و جذاب از انواع میز ناهار خوری گرانیتی بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از تماشای آن ها برده باشید. در آخر نیز برای مشاهده انواع میز ناهارخوری اسیل و میز ناهارخوری بیضی می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *