دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

رفتارهای صحیح در برخورد با افراد شلخته

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

برخورد با افراد شلخته بسیار سخت می باشد زیرا این افراد یک سری ویژگی هایی دارند که می تواند منجر به ایجاد اعصاب خوردی شود از این رو بهتر است با این افراد به گونه ای متفاوت تا کنید تا بتوانید آن ها را تغییر دهید.

اگر شما نیز افرادی شلخته در خانه دارید باید سعی کنید از او دوری کنید در غیر این صورت ممکن است مشکلات بسیاری برای شما و او ایجاد شود و بحث های شدیدی در بگیرد. در ادامه قرار است شما را با روش ها و تکنیک های برخورد با افراد شلخته آشنا کینم تا بتوانید راحت تر با این افراد کنار آمده و زندگی بهتری داشته باشید.

برخورد با افراد شلخته

برخورد با افراد شلخته چگونه است؟

ممکن است شما نیز در خانه فردی را داشته باشید که بسیار شلخته می باشند و این شلختگی می تواند منجر به آزار های شدیدی روحی برای شما شده باشد از این رو قصد داریم برخورد درست با این افراد را به شما بگوییم تا بتوانید به درستی با این افراد زندگی کرده و از این تعامل ها رضایت داشته باشید. مهم ترین نکته ای که باید در این زمینه بدانید این است که نباید با دعوا و مشاجره پیش بروید در غیر این صورت این فرد ممکن است رفتاری بدتر نشان داده و بار دیگر با شما لج کند. برخوردهای درست با این افراد را در ادامه برای شما خواهیم گفت.

کنترل خشم

اولین تکنیکی که باید برای برخورد با افراد شلخته پیش بگیرید این است که خشم خود را کنترل کنید. در واقع بسیاری از افراد از این اوضاع ناراحت می شوند ولی باید بدانید که این رفتارها در بسیاری از آدم ها وجود دارد و شما با خشم نمی توانید آن را کنترل کنید و باید کمی صبور باشید و در این زمینه زیاد خشم خود را بروز ندهید. در واقع اگر هر روز با خشم این موضوع را بیان کنید این افراد را کفری می کنید و منجر به شلختگی های شدید تر خواهید شد. در واقع اگر بتوانید با این اخلاق افراد به عنوان یک اشتباه کنار بیایید آن ها نیز به راحتی این اشتباه را می پذیرند و این مشکل رفع خواهد شد.

حرف زدن با افراد شلخته

حرف زدن

در مورد شلختگی و به هم ریخته بودن اوضاع خانه با این افراد حرف بزنید و بهتر است این کار را از روی آرامش و با طمانینه انجام شود در غیر این صورت  ممکن است کدورت هایی بین شما و این فرد ایجاد شود. بهتر است به آن ها یاد آوری کنید که برای بهتر شدن اوضاع باید کمی کارها را منظم تر انجام دهند و این رفتار آن ها می تواند منجر به آزار دادن شما شود. در واقع این حرف ها می تواند به فرد آگاهی بدهد زیرا برخی از افراد این کارها را از روی ناآگاهی انجام می دهند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برنامه ریزی کردن

یکی از روش هایی که می توانید با استفاده از آن شلختگی افراد را کنترل کنید این است که برنامه بریزید تا در زمان مشخصی هر فردی در خانه بتواند وسایل خود را جمع و جور کرده و از این اوضاع خارج شود. در واقع با این کار به ظاهر ساده شما می توانید نظم بیشتری به خانه بدهید و از به هم ریخته بودن آن پیشگیری نمایید. افرادی شلخته نیز با این برنامه ها سریع تر وفق پیدا می کنند و کار شما راحت تر می شود. در این میان باز هم تاکید می کنیم که برای برخورد با افراد شلخته نباید رفتار بدی را از خود نشان دهید در غیر این صورت این افراد را از خود دور می کنید و دیگر این ترفندها برای آن ها سازگار نمی باشد.

تعریف کردن

زمانی که این افراد شلختگی را کنار گذاشتند و آراسته شدند بهتر است این مورد را به آن ها گوشزد کنید و از این مورد تعریف کنید. در واقع شما با این کار می توانید این مورد را به آن ها یادآوری کنید که هر زمانی که مرتب باشند شما لذت می برید و از این رو سعی می کنند آراستگی خود را بیش تر نمایند تا بتوانند مورد توجه شما قرار بگیرند. در نظر داشته باشید که این کار شما می تواند برای افراد شلخته انگیزه ایجاد می کند تا از این مورد دور شوند.

از تغییرات افراد تعریف کنید.

ایجاد نظم در زندگی کار بسیار راحتی می باشد و شما کافی است تا از تکنیک های بسیار ساده برای این کار استفاده کنید. در واقع این تکنیک ها می تواند کار شما را راحت کرده و در نهایت سریع تر شما را به اهدافی که دارید می رساند. بسیاری از افرادی که شلخته هستند نیاز به یک سری دیگر از افراد دارند تا بتوانند راه درست زندگی و مرتب بودن را بیاموزند بنابراین نباید با این افراد برخورد بدی داشته باشید.

در پایان این مطلب می توانید با استفاده از لینک های داده شده اطلاعاتی در زمینه برخورد با همسر تنبل و برخورد با خانواده همسر کنترل گر بدست آورده و داشتن و آگاهی خود را بالا برده و از ترفندهای درست تری برای برخورد با این افراد استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *