دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت خرید عمده پتو شادیلون مدل رز در بازار چند می باشد؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

پتو شادیلون مدل چیکا یکی از پرفروش ترین مدل های تولید شده توسط این برند می باشد که با استقبال بی نظیری از سوی مشتریان مواجه شده است. در بخش تولید پتو شادیلون مدل چیکا با بهرمندی از طراحان خوش ذوق، سعی در تولید با کیفیت این محصول شده است. چرا که یکی از اولویت های این برند تولیدی توجه به رضایت مشتری از محصول ارائه شده می باشد. با توجه به عنایت خداوند و با استفاده از نیروهای مستعد، سعی در تولید انبوه این محصول دارند. مشتریان عمده می توانند از طریق نمایندگی های مجاز و معرفی شده از طرف شرکت شادیلون، اقدام به خرید در حجم گسترده کنند.

قیمت خرید عمده پتو شادیلون مدل رز در بازار چند می باشد؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه بفرمایید.

پتو شادیلون مدل رز

در فصل سرما معمولا در هنگام خوابیدن از پتوهایی با ضخامت زیاد که ما را گرم نگه می دارند استفاده می کنیم؛ یکی از انواع این پتو ها، شادیلون می باشد. امروزه خرید و فروش پتو شادیلون مدل رز به صورت عمده و با بهترین و ارزان ترین قیمت روز انجام می گیرد؛ چرا که این پتو به دلیل جنس نرمی که دارد بسیار مورد پسند عوام واقع شده است.

جنس پتو شادیلون از الیاف پلی استری است. این الیاف سبب نرمی و لطافت آن شده است و همچنین باعث گرم نگه داشتن شما در فصل های سرد سال می شود. این پتو ضخامت بالایی دارد که نشان دهنده این است که میتواند به تنهایی شما را گرم نگه دارد و لزومی به استفاده از دو عدد پتو یا پتوی سنگین نیست.

قیمت خرید عمده پتو شادیلون مدل رز در بازار چند می باشد؟

پتوی شادیلون قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و به هیچ عنوان خراب نمی شود و بافت خود را از دست نمی دهد. همچنین به دلیل دور دوزی محکمی که دارد هنگام شست و شو، ریش ریش نمی شود. رنگ آن نیز ثابت می باشد و در صورت استفاده بسیار یا شستن مکرر، بی رنگ و رو نمی شود و میتوان سال ها از آن استفاده کرد. لازم به ذکر می باشد که میتوان این پتو را با دست نیز شست.

امروزه این پتو به دلیل زیبایی و بافت عالی، بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و در هر خانه ای یک یا دو عدد از این پتو در سایز و اندازه های تک نفره یا دو نفره و طرح های مختلف وجود دارد.

پتو نرمینه شادیلون با بهره گیری از بهترین دستگاه های تولید پتو، در پی تولید محصولات با کیفیت ایرانی همتراز با محصولات خارجی می باشد و در طی این مسیر همواره درخواست مشتری مبنی بر تولید با کیفیت و همچنین قیمت مناسب را رعایت می نماید تا بتواند در بخش عرضه محصولات خود، در داخل و همچنین در بخش صادرات موفق عمل نماید.

پتو مسافرتی حوله‌ای شادیلون یکی از محصولاتی است که توسط این برند معتبر در بخش تولید و فروش پتو تولید می شود. رمز موفقیت و پیشرفت این برند تنها استفاده از مواد اولیه با کیفیت و همچنین بهره مندی از دستگاه های بروز دنیا برای تولید پتو نرمینه شادیلون می باشد.

خرید پتو شادیلون عمده

عوامل مختلفی مانند رنگ، طرح، جنس و سایز برانتخاب و خرید و قیمت پتو تاثیر دارد. پتو شادیلون کیفیت و تنوع بالایی از این نظر دارد و به همین دلیل است که خرید پتو شادیلون عمده بسیار پر طرفدار است؛ این پتو در مدل های متفاوتی عرضه می شود که باهم به بررسی و معرفی آنها می پردازیم.

مدل ساده پتو شادیلون که دارای طرح های برجسته می باشد که به زیبایی آن افزوده است. این طرح ها به صورت گل های برجسته یا ابرو بادی هستند که در رنگ های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

مدل دیگر آن، دارای طرح های مختلف و با رنگ آمیزی های گوناگون است که متناسب با هر سلیقه و رده سنی از کودک تا بزرگسال تولید شده است؛ مثلا مدل باب اسفنجی یا بن تن و غیره برای پسرها و باربی و طرح های دخترانه برای دخترهای خردسال استفاده می شود. بزرگسالان معمولا از طرح های سنگین مانند گل برجسته، چهارخانه و غیره استفاده می کنند.

قیمت خرید عمده پتو شادیلون مدل رز در بازار چند می باشد؟

به پتو های شادیلون به اصطلاح پتو ژله ای می گویند که این نام در بین عوام بیشتر شناخته شده و معروف است. پتو های شادیلون انواع و اسامی مختلفی دارد از جمله آتیس، سارینا وغیره که هر کسی با یک نام آن آشنا است.

 

 

مراکز فروش در حال حاضر انواع پتوهای شادیلون از جمله پتو پشمی را ارائه می دهند و در تنوع رنگ و طرح های آن با هم رقابت می کنند. این پتوها در اندازه های مختلف مناسب جوانان، نوجوانان، کودکان و بزرگسالان تولید و روانه بازار می شوند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *