دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی زین العابدین تقی پور مجری و بازیگر تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

زین العابدین تقی پور بازیگر سریال وضعیت زرد است که در نقش سعید بازی می کند. برای آشنا شدن با بیوگرافی زین العابدین تقی پور در این مطلب همراه ما باشید.

زین العابدین تقی پور بازیگر از مجریان و بازیگران ایرانی است که در عرصه بازیگری شاهد حضور او در تئاتر، تلویزیون و سینما می باشیم. همچنین به دیگر فعالیت او در زمینه ی هنری کارگردانی و بازیگردانی می توان اشاره نمود. شروع کار هنری وی به سال ۱۳۹۷ باز می گردد که نخستین بار در فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» قابلیت های خویش را محک زده و به نمایش کشید. او با بازی در سریال وضعیت زرد توانست شهرت نسبتا خوبی را تجربه کند. در این مطلب می خواهیم بیوگرافی زین العابدین تقی پور را با یکدیگر مرور کنیم.

بیوگرافی زین العابدین تقی پور بازیگر و مجری ایرانی

آشنایی با بیوگرافی زین العابدین تقی پور

زین العابدین تقی پور بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع و سریال وضعیت زرد علاوه بر هنرپیشگی در زمینه اجرا نیز سابقه فعالیت دارد.  با توجه به اینکه وی از بازیگران پرکار ایرانی نبوده و اهل حاشیه و حضورهای مختلف نیست, اطلاعات زیادی در مورد او به عنوان مثال در زمینه های ازدواج، تاریخ تولد و …در دسترس نمی باشد. وی در این منطقه پرواز ممنوع که کارگردان آن امیر داسارگر بود؛ با هنرپیشگانی همچون پوریا سلطان زاده، هادی حجاری فر، علیرضا اکبری، محمد فیلی، متین پاکزاد همبازی بود.

آشنایی با زندگینامه زین العابدین تقی پور

زندگینامه زین العابدین تقی پور هنرپیشه موفق و محبوب

آشنایی با زندگینامه زین العابدین تقی پور

زین العابدین تقی پور در سریال منطقه پرواز ممنوع

وی بازیگری را به صورت جدی و رسمی را در سینما با بازی در فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» آغاز نمود. این فیلم سینمایی با کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نزاد جهت رده های سنی کودک و نوجوان تولید گردیده است. داستان آن به این صورت است که ۳ نوجوان وقتی در حال آماده گردیدن برای مسابقه درست کردن بهپاد هستند؛ یوزپلنگی در منطقه زندگی آن ها دیده می شود که گرفتاری و مسئله های پرهیجانی را ایجاد می کند. آقای تقی پور علاوه بر اینکه در این فیلم در سمت بازیگر ظاهر شده، بازیگردانی را نیز انجام می دهد.

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع پربیننده ترین فیلم فستیوال کودک و نوجوان اصفهان محسوب می شود که موفق به کسب جایزه برترین بازیگر از سوی آن شد.

  •  آرون گروپس

مروری بر زندگینامه زین العابدین تقی پور بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع

زندگینامه زین العابدین تقی پور هنرپیشه مطرح و بااستعداد

چشیدن طعم شهرت با بازی در سریال وضعیت زرد

یکی از جدیدترین اثرهای او بازی در سریال وضعیت زرد با کارگردانی مجید رستگار و نویسندگی علی عمو کاظمی و محمدرضا شهبازی اشاره داشت. در این مجموعه تلویزیونی آقای تقی پور با هنرپیشگانی همچون علی سلیمانی، مهران رجبی، سوسن پرور، امیر غفارمنش هم بازی بود. این سریال در ژانر طنز تولید شده است.

مروری بر زندگینامه زین العابدین تقی پور بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع

بیوگرافی زین العابدین تقی پور بازیگر و مجری ایرانی

آشنایی با زندگینامه زین العابدین تقی پور

دیگر فعالیت های زین العابدین تقی پور

وی غیر از بازیگری در دیگر زمینه ها از جمله اجرا؛ مجری برنامه مهمات که از برنامه های تلویزیونی پرداخته به بعدهای مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی از دید چهارمین نسل انقلاب با رویکردی تحلیلی می پرداخت.

جدای از فعالیت اجرا؛ او بازیگردانی و نیز کارگردانی می کند. از تجربه کارگردانی او می توان کارگردانی فیلم کوتاه سورپرایز را که در مورد کرونا بود را نام برد.

آشنایی با بیوگرافی زین العابدین تقی پور

مروری بر زندگینامه زین العابدین تقی پور بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع

زندگینامه زین العابدین تقی پور مجری برنامه تلویزیونی مهمات

از اینکه تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به بیوگرافی زین العابدین تقی پور همراه ما بودید از شما نهایت قدردانی و تشکر را داریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *