دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مناظر زیبای جنگل نیرنگ نوشهر یکی از پارک های جنگلی استان مازندران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

جنگل های نیرنگ یکی از نواحی جنگلی پر جاذبه در نزدیکی نوشهر می باشند. شما می توانید از زیبایی این جنگل بازدید کنید. این پارک ویژگی های توریستی و تفریحی زیادی برای گردشگران دارد.

پارک جنگلی نیرنگ یکی از زیباترین پارک های نوشهر بوده که با برخورداری از چشم اندازهای سرسبز و دیدنی خود مورد توجه گردشگران است. این پارک زیبا در واقع بخشی از روستای کوشکسرا بوده و دارای چشم اندازهای بسیار متفاوت می باشد. این نواحی جنگلی یکی از مقاصد گردشگری و طبیعی است.

جنگل های نیرنگ

معرفی جنگل نیرنگ

همانطور که می دانید، نواحی شمالی کشورمان یکی از ناحیه های دیدنی و پر جاذبه ای هستند که شما می توانید از زیبایی های آن بازدید کنید. این نواحی دارای پارک های جنگلی متعددی بوده که یکی از آن ها در نواحی نوشهر قرار دارد. تنوع این پارک های جنگلی بسیار بالا بوده و از اهمیت گردشگری زیادی برخوردار هستند. این مکان امروزه از مکان های دیدنی مازندران محسوب می شود.

گشت و گزار در نیرنگ

دسترسی به جنگل:

این پارک در فاصله ۵ کیلومتری از نوشهر و در روستای کوشکسرا واقع شده است. چشم اندازهای این ناحیه جنگلی بسیار سرسبز بوده و جذابیت های بسیار زیادی دارد. در مسیری از این جنگل باید مسیری را به صورت خاکی سپری کنید. در طی مسیر نیز می توانید مدتی را استراحت کرده و در طبیعت زیبای اطراف گشت و گزار نمایید. در سایه درختان این جنگل نیز می توانید، به راحتی استراحت کنید.

زیبایی های نیرنگ

کمپ زدن در مسیر و بازدید از زیبایی های اطراف برای گردشگران بسیار خیره کننده بوده و از شرایط هوایی مطبوعی برخوردار می باشد. در برخی از مسیرهای این جاده نیز سراشیبی وجود دارد که باید با احتیاط رانندگی کنید. این نواحی در فصل های مختلفی از سال دارای جذابیت های زیادی هستند.

  •  آرون گروپس

طبیعت نیرنگ

چه زمانی به این جنگل سفر کنیم؟

سفر به این نواحی جنگلی در فصل های مختلفی از سال برای گردشگران امکان پذیر است. در فصل بهار چشم اندازهای سرسبز و دیدنی تری را در این نواحی می توانید، مشاهده کنید. شکوفه های بهاری که در این فصل بر روی درختان دیده می شوند، زیبایی خارق العاده ای خواهند داشت. اما اگر قصد دارید، فصل پاییز را برای سفر عاشقانه خود انتخاب کنید، باید تماشای رنگ های پاییز در این جنگل را از دست ندهید.

جاذبه بکر نیرنگ

در تابستان با وزش بادهای خنک و نسیم می توانید لذت بیشتری را احساس کنید. شما علاقمندان به جنگل نیرنگ امکان اسکان و کمپ در این ناحیه را خواهید داشت. در مسیری از این جنگل می توانید تنگه ای را مشاهده کنید که محل تلاقی آب و صخره هستند. در این مسیر باید با احتیاط بیشتری عمل کنید.

این پارک امروزه یکی از دیدنی های نوشهر بوده و جذابیت های گردشگری زیادی دارد. در لینک نیز به معرفی مکان های دیدنی نوشهر پرداخته ایم که می توانید، مطالعه کنید. رودخانه نوردی و صخره نوردی در این مناطق از اهمیت زیادی برخوردار می باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *