دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنگل های زیبای استانبول با طبیعت چشم نواز و بی نظیر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

جنگل های زیبای استانبول شامل جنگل های متعددی هستند که از جمله معروف ترین آن ها می توان به جنگل های بلگراد اشاره نمود. این جنگل ها دارای گونه های مختلفی از درختان بوده که با آن آشنا می شوید.

استانبول، شهری با جاذبه های متنوع و لاکچری که شما علاقمندان می توانید در این بخش با زیبایی های آن آشنا شوید. این شهر توریستی و تفریحی پوشیده از جنگل های سرسبز و متنوع است و شما علاقمندان در این بخش می توانید با مهم ترین جنگل های زیبای استانبول آشنا شوید.

معرفی جنگل های زیبای استانبول

هیاهوی جنگل های استانبول به دلیل وجود تنوع جاذبه های سرسبز آن می باشد. این جنگل ها سالانه مورد توجه گردشگران زیادی هستند. شما گردشگران در سفر به ترکیه حتما از این جنگل های زیبا باید، دیدن کنید. از مهم ترین جنگل های این نواحی می توان به جنگل های بلگراد اشاره نمود. این جنگل ها در فصل های مختلفی از سال چشم اندازهای زیبایی دارند.

جنگل های معروف استانبول

جنگل کنت استانبول:

یکی از مهم ترین جنگل های واقع در آسیا جنگل های کنت می باشد که از جمله دیدنی های استانبول به شمار می رود. برای بازدید از این جنگل های وسیع باید به منطقه آسیایی استانبول سفر کنید. این جنگل ها تا نواحی سد المالی ادامه داشته و زیبایی های بی نظیری نیز برای گردشگران دارد.

جنگل استانبول

جنگل عاشقان:

این جنگل ها نیز در ضلع شمالی شهر استانبول واقع شده اند. جنگل هایی که در منطقه بیرینجی و نزدیکی بلگزارد قرار دارند. شما برای بازدید از این جنگل های سرسبز باید به شهر استانبول سفر کنید. این جنگل ها نیز دارای پوشش های گیاهی متنوعی هستند.

جنگل بلگراد استانبول

  •  آرون گروپس

جنگل آیدوس:

این جنگل های وسیع و سرسبز نیز در شمالی ترین قسمت کارتال قرار دارند. طبیعت متنوع این جنگل ها و رودخانه ای که در میان آن قرار دارد از زیبایی های زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. این جنگل های دارای انواعی از درختان سرسبز و بلند است.

تفریح در جنگل استانبول

جنگل تاشدلن:

نزدیکی این جنگل به جنگل های علم داغ زیبایی های زیادی برای گردشگران دارد. شما با سفر به این منطقه می توانید از دو جنگل دیدنی بازدید کنید. این جنگل ها نیز در منطقه آسیایی استانبول واقع شده اند. شما علاقمندان در طی مسیر رسیدن به این جنگل زیبایی های زیادی را مشاهده می کنید.

جنگل های زیبای استانبول

جنگل آیهان شاهنگ:

جنگل های زیبای استانبول تنوع زیادی دارند. یکی از زیباترین این جنگل ها آیهان شاهنگ بوده که در نزدیکی سواحل دریای سیاه واقع شده است. این نواحی دارای مراتع سرسبزی بوده و وسعت آن به ۱۵ هکتار نیز می رسد. این جنگل ها در نزدیکی روستای کاراکیراز قرار دارند.

دیدنی جنگل استانبول

جنگل بلگراد:

این جنگل ها نیز یکی از شناخته شده ترین جنگل های این شهر بوده و جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد. این تفرجگاه دارای امتیازات تفریحی زیادی است. این نواحی بخش مهمی از آب آشامیدنی در این نواحی را تامین می کند.

معرفی جنگل استانبول

این جنگل ها طبیعتی بکر و دیدنی دارند. جنگل های بلگراد که یکی از مهم ترین نواحی جنگلی را در این شهر تشکیل می دهند، بخش مهمی از آب های آشامیدنی را در مناطق تشکیل داده اند. این نواحی دارای انواعی از درختان بلوط و توس می باشد.

در پایان در صورت تمایل به آشنایی با پارک های استانبول و سواحل استانبول می توانید به سراغ این لینک ها بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *