دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آرایش پیشانی بلند و ترفندهای آن

  • منصوره رمضان زاده
  • ۹ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

برخی از خانم ها دارای پیشانی بلند بوده و با توجه به این که نسبت به این وضعیت احساس نارضایتی دارند بنابراین تمایل دارند آن را با استفاده از راهکارهایی بپوشانند که میکاپ یکی از این روش ها می باشد. بدین ترتیب شما با یادگیری اصول آرایش پیشانی بلند می توانید پیشانی خود را به بهترین حالت درآورده و آرایشی شیک و جذاب داشته باشید.

به طور کلی افراد با چهره و فرم های صورت مختلفی وجود دارند که باید متناسب با این ویژگی سبک آرایش خاصی اجرا گردد. با توجه به این که پیشانی یکی از بخش های مهم در زمان انجام میکاپ به حساب آمده و تاثیر بسزایی در زیبایی چهره داشته بنابراین باید نسبت به آرایش این قسمت توجه نمود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب نکات و اصول آرایش پیشانی بلند را مورد بررسی قرار داده و انواع مدل های این سبک میکاپ را به نمایش بگذاریم.

آشنایی با اصول آرایش پیشانی بلند

شاید اغلب افراد این تصور را داشته باشند که داشتن پیشانی بلند نوعی عیب به حساب آمده ولی بهتر است بدانید که برخلاف تصور پیشانی بلند نوعی امتیاز بزرگ می باشد. بنابراین اگر مدل پیشانی شما بدین گونه بوده بهتر است با نکات آرایش پیشانی بلند تا حدودی آشنا باشید و در زمان میکاپ آن ها را بکار گیرید تا از این طریق چهره ای جذاب داشته باشید.

نکات میکاپ پیشانی بلند

امکان دارد اغلب افراد به میکاپ این بخش از صورت توجه زیادی نکنند و یا آن را بدون اهمیت بدانند ولی بهتر است بدانید میکاپ و کانتور درست این بخش می تواند به زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر چهره شما کمک کند. ضمن این که بیشتر خانم ها از قد پیشانی خود ناراضی بوده و تمایل دارند کوتاه و یا بلندتر دیده شود. بدین منظور با یادگیری نکات آرایشی مخصوص هر فرم صورت می توانید چهره خود را زیباتر نمایید و یک تناسب اصولی بین اجزای صورت خود ایجاد کنید.

مدل های شیک میکاپ پیشانی بلند

نکات و ترفندهای کاربردی میکاپ این مدل پیشانی

به منظور برطرف ساختن عیب ها و ایرادات موجود در پیشانی افراد شیوه ها و تکنیک های مختلفی وجود دارد که می توانید با بکارگیری آن ها زیبایی چهره خود را دو چندان نمایید. در صورتی که از پیشانی بلندی برخوردار بوده و تمایل به مخفی کردن آن دارید، ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید توجه افراد را به نقاط دیگر جلب کنید. مدل های گوناگون مو، شیوه های آرایش و … را امتحان کنید تا آن را پنهان کنید و از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

مدل های شیک آرایش پیشانی بلند

  •  آرون گروپس

بهتر است بدانید که در صورت استفاده از تکنیک های مخصوص میکاپ پیشانی بلند مهمترین اصلی که باید رعایت نمایید کوتاه نشان دادن آن است. از دیگر نکاتی که در زمان میکاپ صورت باید به آن توجه نمایید بکار بردن رنگ های قرمز مثل رزی یا هلویی برای قسمت گونه ها می باشد که موجب شده توجه کامل به مرکز صورت جلب گردد. بدین منظور گونه ها را به طرف بالا رژگونه بزنید. همینطور بکار بردن رژلب صورتی یا مرجانی نیز می تواند توجه را تا جای امکان به طرف لب ها انتقال دهد.

اصول و مراحل میکاپ پیشانی بلند

از دیگر نکات مهم این است که یک کانسیلر مات که رنگ آن نسبت به تن رنگی پوست شما تیره تر می باشد را انتخاب کرده و بعد خط هایی بریده بریده دور تا دور پیشانی خود با ضخامت متوسط بکشید و پس از آن فوندیشن را به طور کامل بر روی پیشانی مالیده تا شکلی یکدست پیدا کند. این عمل موجب کوتاه نشان دادن پیشانی می گردد.

در گام بعدی کرم برنزه را بر روی گیج گاه و خط موی خود بزنید و مرکز پیشانی را خیلی کم هایلایت کنید، انجام این عمل به پیشانی حالت خوش فرمی می دهد. برای قسمت چشم ها نیز باید بدانید آرایش جذاب چشم می تواند نگاه فرد را به چشم های شما جلب کرده و توجه او را از قسمت پیشانی دور کند. بکار بردن سایه های پررنگ و ریمل نیز می تواند تاثیر زیادی در این زمینه داشته باشد.

میکاپ اصولی پیشانی بلند

قسمت دیگری که باید به آرایش آن بخش توجه نمایید ابروها می باشند. ابروها در کوتاه نشان دادن پیشانی نقش بسزایی دارند. بکار بردن قلم همرنگ با ابروها آن ها را پر تر و چشم ها را درشت تر نشان می دهد. تا جای امکان ابروهای خود را با میزان زوایه زیاد میکاپ کنید تا مقدار فاصله میان ابروها و موهایتان کم شود.

تصاویری زیبا از انواع میکاپ پیشانی بلند

در ادامه نمونه هایی از سبک های مختلف این مدل میکاپ را برای مهارت دیدن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

 

سبک های زیبا میکاپ پیشانی بلند  اصول مهم میکاپ پیشانی بلند  ترفند های آرایش پیشانی بلند سبک های شیک میکاپ پیشانی بلند سبک های خاص میکاپ پیشانی بلند نکات میکاپ پیشانی بلند تکنیک میکاپ کوتاه نشان دادن پیشانی بلند نحوه میکاپ پیشانی بلند   تکنیک های میکاپ پیشانی بلند اصول میکاپ پیشانی بلند مدل های جذاب میکاپ پیشانی بلند  مدل های مختلف آرایش پیشانی بلند

تصاویری که مشاهده کردید مدل های زیبایی از انواع آرایش پیشانی بلند به همراه نکات مهمی در این زمینه بود که امیدواریم مرود توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده و لذت را از آن برده باشید.

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *