دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ژست عکس با فشفشه ایده جذاب عکاسی برای مناسبت های خاص

  • محدثه خاکشور
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

فشفشه پرنور و زیبا که می تواند با این زیبایی و نور هر کسی را به وجود بیاورد. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دوست داری از هر مراسم و مناسبتی عکسی بی نظیر و به یاد ماندنی تهیه نمایید, پیشنهاد می کنیم تا با ایده های جذاب و شیک از ژست عکس با فشفشه در این مطلب ما را همراهی کنید.

برای جشن تولد و جشن عروسی از ایده ها و وسایل و مواد مختلف زیادی همچون کیک، بادکنک، فشفشه و … استفاده می شود. کیک که در بخش خوراکی های جشن یکی از اصلی ترین عنصر محسوب می شود و اما در بخش تزیینات و سرگرمی و شادی بخشی ها می توان به فشفشه اشاره نمود که نور زیبایی تولید می کند و جذابیت زیادی به فضا و عکاسی می بخشد. اگر قصد عکاسی با فشفشه را در هر مناسبت و جشنی دارید؛ بهتر است از ایده های جذاب و زیبای ژست عکس با فشفشه نیز آشنا شوید.

ایده هایی زیبا و متفاوت از ژست عکس با فشفشه

ژست عکس با فشفشه برای ثبت عکاسی به یادماندنی

همان طور که گفته شد ممکن است روز تولد خودتان و یا یکی از عزیزانتان می باشد که قصد سورپرایز و خاطره انگیزی این روز و لحظه را با برپایی یک جشن شیک و عکاسی فوق العاده دارید و یا حتی شاید عروس و دامادی هستید که در جشن عروسی و یا فرمالیته و یا … می خواهید با کمک فشفشه زیبایی خاصی به محیط خواه در تالار خواه در هر مکان دیگر ببخشید، این ایده عالی است پس آن را از دست ندهید و با داشتن یک عکاسی مناسب این ایده ی بی نظیر را به آلبوم عکس خودتان بکشانید.

اما نکته ای که پیش از دست به دوربین شدن باید ذکر کنیم، این است که اول از هر کاری موقعیت عکاسی تان را معین نمایید، به عنوان مثال طبیعت، منزل و یا غیره، همچنین تزیینات مانند شمع، بادکنک، فشفشه و یا هر چیز دیگری را از پیش آماده نمایید، موهای خود را به شکل و مدل زیبا و مناسبی بیارایید، لباس های رنگارنگ و شاد بپوشید.

در مطالب پیش با مجموعه های دیدنی از ژست عکس با بادکنک و ژست عکس با کیک تولد آشنا شدید. در ادامه می توانید ایده های جذاب تری از ژست عکس با فشفشه را مشاهده کنید.

ایده های شیک و خاص از ژست عکس همراه فشفشه

ایده های زیبا و خاص از ژست عکس با فشفشه

ایده های جذاب و خاص از ژست عکس همراه فشفشه

عکاسی با فشفشه مستلزم چه نکاتی است؟

اول از همه به دوربین عکاسی مناسب، دوربینی که مجهز به فوکوس دستی و کنترل دستی کامل نوردهی باشد. فوکوس اتوماتیک جهت عکس گرفتن از فشفشه پیشنهاد نمی شود.

  •  آرون گروپس

فشفشه ها گرم و داغ می باشند، فشفشه های خوب جهت عکاسی آن فشفشه هایی می باشند که فلزی بوده و دسته سیمی از فلز نیز دارند. این فشفشه ها با دمای میان ۱۰۰۰-۱۶۰۰ درجه سانتی گراد سوخته و پس از سوختن نیز زمانی را داغ و سرخ باقی می مانند.

توجه داشته باشید که جرقه هایی که در هوا معلق هستند، توانایی سوزاندن خودتان و وسایل عکاسی شما را دارند. با فاصله از فشفشه بایستید و دوربین عکاسی خود را از منطقه جرقه های معلق دور کنید. برای نتیجه بهتر می توانید دوربین خود را زوم نموده و فیلتر UV بر روی لنز دوربین خود بگذارید.

عکاسی را بهتر است در مکانی انجام دهید که مواد مشتعلی در آن حوالی نباشد، انجام دهید. به طور کلی در فضاهایی که باز هستند، عکاسی را انجام دهید. در مراسم عروسی که رد آن لباس عروس با جرقه ی کوچکی آتش می گیرد، حتما در استفاده از فشفشه ها نهایت دقت را داشته باشید.

ایده های زیبا و دوست داشتنی از ژست عکس با فشفشه

ژست عکاسی زیبا و احساسی با فشفشه

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ژستهای زیبا و جذاب از عکس با فشفشه

ایده های جذاب و تو دل برو از ژست عکس با فشفشه

ژست عکاسی زیبا و به یاد ماندنی با فشفشه

ایده های زیبا و جذاب از ژست عکس با فشفشه

ژستهای زیبا و متفاوت از عکس با فشفشه

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ایده های زیبا و منحصر به فرد از ژست عکس با فشفشه

ایده های دوست داشتنی و متفاوت از ژست عکس همراه فشفشه

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ژست عکاسی زیبا و شیک با فشفشه

ایده های جذاب و خاص از ژست عکس با فشفشه

ایده های جذاب و ایده آل از ژست عکس با فشفشه

ایده های شیک و کاربردی از ژست عکس همراه فشفشه

ایده های منحصر به فرد و ایده آل از ژست عکس همراه فشفشه

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ایده های زیبا و شیک از ژست عکس با فشفشه

ایده های زیبا و ایده آل از ژست عکس با فشفشه

ژست عکسهای دونفره با فشفشه

زوج های جوان و عاشق برای داشتن یک عکاسی خوب و به یاد ماندنی می توانید از ایده های مختلف ژست عکاسی استفاده کنید. ژست ها باید شاد و متنوع و در عین حال پرانرژی باشند.

ایده های زیبا و تو دل برو از ژست عکس با فشفشه
ایده های جذاب و خاص از ژست عکس همراه فشفشه

ژست عکاسی با فشفشه برای جشن تولد و عروسی و ...

ژستهای شیک و کاربردی از عکس با فشفشه

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما نهایت تشکر و قدردانی را داریم. امیدواریم تماشای این ژست ها مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین برای آشنایی با مجموعه ی جذاب و متنوع ژست عکس بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *