دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل برش هندوانه جذاب برای مهمانی ها

  • منصوره رمضان زاده
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

هندوانه از جمله میوه های خوش طعم و پرمصرف برای استفاده در مهمانی ها می باشد که هر کسی طبق سلیقه و هنری که دارد برای پذیرایی به دیزاین و زیبا سازی آن می پردازد. شما می توانید به منظور جذابیت بخشیدن به نوع پذیرایی از مهمانی های خود مدل برش هندوانه را کاملا خاص و متفاوت انجام دهید و از ایده های متنوعی که در این زمینه وجود دارد کمک بگیرید.

یکی از میوه های خوشمزه و آبدار که طرفداران زیادی دارد هندوانه بوده که اغلب برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس و دورهمی های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این میوه را می توان با بهره گیری از ایده های مختلف به شکل های گوناگونی در آورد و آن را تزیین نمود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل برش هندوانه را به نمایش بگذاریم.

ایده های خلاقانه مدل برش هندوانه

با توجه به این که میوه هندوانه مخصوص فصل تابستان می باشد بنابراین اغلب در این فصل استفاده بیشتری از آن می شود ولی در فصل های دیگر سال نیز در مهمانی هایی همچون شب یلدا از آن بهره مند می شوند. بدین ترتیب آشنایی با سبک های متنوع مدل برش هندوانه می تواند به شما برای داشتن یک پذیرایی شکیل و سفره آرایی جذاب کمک شایانی کند.

سبک های زیبا برش هندوانه

بانوان کدبانو و هنرمند خانه دار اغلب در هنرهای مختلفی سررشته و مهارت دارند که سفره آرایی و اجرای تزیینات مختلف یکی از این موارد می باشد. تزیین میوه ها و دیگر مواد غذایی برای جذاب تر نشان دادن سبک پذیرایی از مهمان ها بسیار اهمیت دارد و در واقع مهارت داشتن در آن لازم بوده و نمایانگر میزان هنرمندی شما در مجالس مختلف می باشد.

هندوانه را نیز همچون دیگر میوه ها می توان با بهره مندی از ایده های خلاقانه ای با صرف کمی حوصله و دقت مطابق با سلیقه خود در هر سبکی که تمایل دارید برش بزنید و تزیین نمایید و با دیزاینی منحصر به فرد داخل ظرف بچینید و بدین طریق به نوع پذیرایی خود تنوع بدهید.

انواع برش خاص هندوانه برای پذیرایی

به طور مثال می توانید با استفاده از قالب های کوچک آن را در سبک های فانتزی به شکل گل، قلب، ستاره و … در آورید و زیبایی خاصی به ظرف میوه خود بدهید. همینطور می توانید کمی بیشتر از خلاقیت خود استفاده کرده و حوصله به خرج داده و طرحی جالب بر روی پوست هندوانه حکاکی کرده و بعد قسمت داخلی آن را به هر شکلی که تمایل دارید برش زده و درون خود هندوانه برای پذیرایی بچینید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نوع و تعداد برش ها بستگی به سلیقه و سبک پذیرایی شما دارد که می توانید متناسب با آن از ایده خاصی کمک بگیرید. همچنین می توانید برای جذابیت بخشیدن به نوع برش های هندوانه خود از میوه های دیگر که ترکیب رنگ جذابی با رنگ قرمز میوه هندوانه ایجاد کرده استفاده نمایید و بدین گونه سفره آرایی و پذیرایی ایده آل و بی نظیری داشته باشید.

تصاویری جذاب از انواع سبک های جالب برش زدن هندوانه

در ادامه به منظور الگو گرفتن شما عزیزان نمونه های جذابی از برش هندوانه با ایده های گوناگون را به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن کرده و از این طریق سفره آرایی جذابی را ارائه دهید.

 برش هندوانه با ایده های جالبمدل های فانتزی برش هندوانهسبک های جالب برش هندوانهسبک های جالب برش هندوانهبرش هندوانه با ایده های جالببرش هندوانه با ایده های خاصسبک های جدید برش هندوانهمدل های متفاوت برش هندوانهبرش هندوانه زیبا برای مهمانیبرش های جذاب هندوانه برای مهمانیایده های خلاقانه برش هندوانهایده های مختلف برش هندوانهسبک های جالب برش هندوانهمدل های خلاقانه برش هندوانهانواع برش زیبا هندوانه انواع برش هندوانه خلاقانهسبک های جدید برش هندوانهبرش جالب هندوانه برای مهمانیمدل های خاص برش هندوانهبرش هندوانه با ایده های جذابایده های جدید برش هندوانهایده های جذاب برش هندوانهبرش هندوانه با ایده های خاصبرش هندوانه با ایده های جدیدمدل های متنوع برش هندوانهبرش جالب هندوانه برای مهمانیایده های جذاب برش هندوانهایده های جذاب برش هندوانهسبک های زیبا برش هندوانهبرش هندوانه با ایده های جالبمدل های جالب برش هندوانهایده های خلاقانه برش هندوانهسبک های خاص برش هندوانهبرش هندوانه جالب برای شب یلداسبک های متفاوت برش هندوانهسبک های شیک برش هندوانهمدل های زیبا برش هندوانه

تصاویری که مشاهده نمودید ایده های جدید و زیبایی از مدل برش هندوانه بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید. به منظور تزیین هندوانه شب یلدا و ایده های متنوع تزیین هندوانه می توانید از این لینک ها دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *