دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های مینا ساداتی و همسرش بابک حمیدیان

  • مرضیه نیکزاد
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵
  • ۰

در کشور ما ایران در عرصه سینما و تلویزیون بازیگران زوج های جوان و پرحاشیه بسیاری داریم. مینا ساداتی و همسرش بابک حمیدیان از جمله کم حاشیه ترین زوج های جوان سینمای ایران محسوب می شوند که با اعلام خبر ازدواجشان به تیتر یک اخبار تبدیل شدند.

مجموعه جدیدترین و زیباترین عکس های مینا ساداتی به همراه تصاویری از همسرش بابک حمیدیان را در این مطلب برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم مشاهده این تصاویر برای شما نیز لذت بخش و جذاب باشد. ضمن تماشا کردن این تصاویر زیبا و دیدنی، اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی و بیوگرافی این دو بازیگر عزیز در اختیار شما قرار می دهیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید و از گالری عکس های جدید مینا ساداتی و همسرش بابک حمیدیان دیدن نمایید.

خبر ازدواج این دو بازیگر عزیز کشورمان که همین روزها در فضای مجازی منتشر شده بود باعث شد تا بابک حمیدیان اولین تجربه حضور مشترکش با همسرش مینا ساداتی را در برنامه تلویزیونی” یک یک” با اجرای بسیار زیبای علی ضیا را داشته باشد. اینگونه بود که خبر ازدواج آن ها به طور رسمی انتشار یافت. در ادامه گالری تصاویر بابک حمیدیان و همسرش را مشاهده خواهید کرد.

جدیدترین و متفاوت ترین تصاویر مینا ساداتی و همسرش:

تصاویر بابک حمیدیان و همسرش در مکان های مختلف با ژست ها و گریم های متفاوت را برای شما دوستان عزیز ارائه کرده ایم. این دو از بازیگران توانای کشورمان می باشند که برای همه علاقه مندان و طرفدارانشان جالب است تا با زندگینامه آن ها بیشتر آشنا شوند.

جدیدترین تصاویر مینا ساداتی عکس های مینا ساداتی و همسرش مجموعه عکس های مینا ساداتی و همسرش عکس های مینا ساداتی و همسرش

عکس مینا ساداتی و همسرش بابک حمیدیانعکس های جدید و زیبای مینا ساداتی و همسرش عکس های زیبا و جذاب مینا ساداتی عکس های مینا ساداتی همسرش عکس های مینا ساداتی و همسرش عکس های مینا ساداتی و همسرش انواع تصاویر زیبا و جذاب مینا ساداتی عکس های زیبا و جدید مینا ساداتی تصاویر زیبا و جذاب مینا ساداتی عکس های مینا ساداتی و همسرش انواع عکس های زیبا و جذاب مینا ساداتی عکس های زیبا و جذاب مینا ساداتی ه همسرش عکس های مینا ساداتی و همسرش مجموعه تصاویر زیبا و جذاب مینا ساداتی مجموعه تصاویر مینا ساداتی عکس های مینا ساداتی

بیوگرافی مینا ساداتی

این بازیگر زن در ۱۰آذر ماه ۱۳۶۰ در کاشان متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه هنر تهران می باشد. این بازیگر خوب کشورمان در جدیدترین مجموعه تلویزیونی ” تنهایی لیلا” به خوبی هنر نمایی کرده است. فیلم های سینمایی که وی در آن درخشیده است عبارتند از: زخم شانه حوا، سعادت آباد، برف، هاری، عصر یخبندان، عیار ۱۴، محمد، خانه پدری و تنها در چند دقیق سکوت، مهمونی کامی.

جدیدترین تصاویر مینا ساداتی و همسرش

  •  آرون گروپس

بیوگرافی بابک حمیدیان

بابک حمیدیان در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش، گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران می باشد. او یکی از بهترین بازیگران مرد در فیلم های سینمایی است. بابک عاشق کتاب و کتاب خواندن است و این کار را به همه توصیه می کند. اولین حضور و تجربه وی در سینما در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی ” قدمگاه ” بود. وی از سال های بعدی حضوری فعال تر پیدا کرد.

گالری تصاویر بابک حمیدیان

با به تصویر کشیدن عکس های مینا ساداتی و همسرش در خدمت شما عزیزان بودیم و مجموعه ای از جدیدترین عکس های این زوج متفاوت و تقریبا جدید سینمای ایران به همراه بیوگرافی آن ها را مرور کردیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد. در صورت تمایل برای مشاهده عکس های بیشتر از بازیگران معروف سینما و تلویزیون می توانید به بخش عکس بازیگران در مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *