دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی برک اوکتای مدلینگ و بازیگر بلند قامت ترکیه ای

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

مرور بیوگرافی برک اوکتای از بازیگران موفق و مطرح ترکیه ای را با همراهی شما آرگایی دوست داشتنی در این مطلب به انجام خواهیم رساند.

برک اوکتای همچون هانده ارچل، چاعاتای اولوسوی، جان یامان، برن سات از بازیگران محبوب و مطرح ترکیه ای محسوب می شود که در فیلم های معروف جنگجو، کوچه های پشتی و سریال سیب ممنوعه شاهد حضور پررنگ و درخشان او بوده ایم. در این مطلب می خواهیم به بیوگرافی بک اوکتای بپردازیم.

آشنایی با بیوگرافی برک اوکتای

بیوگرافی برک اوکتای مدل و بازیگر قد بلند ترکی

اوکتای بازیگری است با قد بلند و اندام کشیده (۱۹۱ سانتی متر قد)، همچنین توانایی های بازیگری چشمگیر که موجب شده تا علاوه بر مورد توجه در زمینه بازیگری و موفق شدن در آن، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت داشته و موفق باشد. وی در ۲۸ اکتبر سال ۱۹۸۲ در ترکیه متولد شد که کار هنری خود را از سال ۲۰۰ میلادی آغاز نمود. با مرور بعد زندگی شخصی او به یک مرتبه ازدواج ناموفق بر می خوریم. او هم در تلویزیون و هم در سینما سابقه فعالیت دارد.

مرور زندگینامه برک اوکتای بازیگر سریال سیب ممنوعه

مرور زندگینامه برک اوکتای بازیگر قد بلند و مطرح ترکی

مرور زندگینامه برک اوکتای و ازدواج اول و رابطه در حال ازدواج دوم او

زندگینامه برک اوکتای از دو بعد حرفه ای و شخصی

  •  آرون گروپس

شغل پدر برک حسابداری و شغل مادر او معلمی می باشد. او تحصیلات خود را در رشته ی مهندسی زمین شناسی از دانشگاه آنکارا اخذ نمود. و وقتی تنها ۱۶ سال سن داشت، به عنوان مدل وارد صنعت مدلینگ گردید.

برک اوکتای وقتی ۱۸ سال سن داشت (سال ۲۰۰۰) در آژانسی مدلینگ نام نویسی نمود و بعد از کمی به استانبول رفت و فعالیت خود را با آژانس مدلینگ Erez Ugurkan شروع نمود. در سال ۲۰۰۱ بود که در رقابت های برترین مدل ترکیه مشارکت و توانست عنوان مدل امید دهنده ی آینده را به دست آورد. وی در سال ۲۰۰۳ نیز در رقابت های برترین مدل ترکیه مشارکت نمود و موفق شد تا بهترین مدل ترکیه شناخته شود. و از این پس بود که او چهره ی تبلیغاتی برندهای مطرح زیادی گردید. اوکتای از ۲۰۰۰ – ۲۰۰۶ وارد عرصه ی مدلینگ گردید که در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را به عنوان مدل در بیرون از مرزهای ترکیه در پیش گرفت و به شهر پاریس مهاجرت نمود. او در شهرهای بسیاری مانند توکیو، مسکو، میلان و دبی با شرکت های فرره، پرادا، D&G، گوچی همکاری نمود.

آَشنایی با بیوگرافی برک اوکتای هنرپیشه جوان و مطرح

آَشنایی با بیوگرافی برک اوکتای بازیگر ترکی موفق

مرور زندگینامه برک اوکتای بازیگر شناخته شده ترکی

بازیگر شدن

اوکتای پس از اینکه به عنوان مدل به خوبی شناخته شد و تقریبا توانست موفقیت های خوبی را از آن خود کند، در پایان سال ۲۰۰۶ جهت اتمام تحصیلاتش که نیمه تمام رها کرده بود، به کشورش رفت و بعد از پذیرفتن پیشنهاد بازیگری و پشت سر گذاشتن دوره های آموزشی بازیگری به صورت خصوصی در سال ۲۰۰۸ جهت نخستین بار با بازی در سریال فادیمه، بلای شیرین وارد عرصه بازیگری گردید.

وی بعد از آن در سریال هایی به اسم «ایستگاه آکسایا» و «کوچه های پشتی» مقابل دوربین رفت. در سال ۲۰۱۲ با بازی در سریال Alev Alev همراه هنرپیشگان مطرحی مانند روجدا دمیرز و هانده سورال به بازی مشغول شد.

آشنایی با بیوگرافی برک اوکتای هنرپیشه مطرح و خوش چهره ترکی

وی در سال ۲۰۱۳ با بازی در نقش هاکان (نقش اصلی) سریال «من هنوز امید دارم» همبازی شوکرو اوزیبلدیز گردید. بازی نهایی برک به بازی در سریالی به نام «جنگجو» در سال ۲۰۱۹ بازمیگردد. در این سریال او با نقش اصلی کاعان بوزاک مقابل دوربین رفت.

بیشتر شهرت او در ایران به نقش آفرینی اش در سریال «Yasak Elma» مربوط می شود. او در برنامه های تلویزیونی زیادی حضور داشته که از مهم ترین این فعالیت ها می توان به «سیب ممنوعه» و «Fox TV Benim Hala Umudum Var»اشاره داشت. از برندهای معروفی که او در صنعت مدلینگ با آنها فعالیت داشت می توان به «Prada» و «Gucci» اشاره کرد.

آشنایی با بیوگرافی برک اوکتای و ماجرای طلاق از همسرش

آشنایی با زندگینامه برک اوکتای بازیگر و مدل ترکی

زندگی شخصی و ازدواج

در بیوگرافی برک اوکتای مطالعه می کنید که بازیگر و مدل مطرح ترکیه ای در سال ۲۰۱۰ با مروه شرابچی اوغلو ازدواج نمود و در سال ۲۰۱۰ از یکدیگر جدا شدند. مدت زمان تقریبا ۱۱ ساله و یک ماه و ۱۳ روزه زندگی مشترک آن ها در نهایت در سال ۲۰۲۰ به جدایی ختم گردید.

مروه از برک شکایت نموده که او را کتک می زند و اینکه به علت خیانت او درخواست طلاق دارد. برک نیز شکایت کرده که مروه پس از قهر تصاویر برهنه وی را انتشار داده است. خانم بازیگر همسر برک برای این کار به حبس محکوم شد. حاصل این ازدواج فرزندی دختر می باشد.

پس از طلاق از همسر خود شایعاتی مبنی بر وجود رابطه مخفی با هنرپیشه خوش چهره ترکی به نام «ادا اجه» منتشر شد. همان طور که گفته شد این خبر به عنوان یک خبر تایید نشده و شایعه در رسانه ها و مجلات ترکیه بررسی می گردد.

 

آشنایی با زندگینامه برک اوکتای بازیگر و مدل ترکی

آشنایی با زندگینامه برک اوکتای بازیگر و مدل ترکی

آشنایی با زندگینامه برک اوکتای بازیگر و مدل ترکی

در بیوگرافی برک اوکتای آمده است که او پس از ازدواج ناموفق اول خود بیان داشته که قصد دارد با «بیلدیز چاغری آتاسوی» ازدواج نماید.

زندگینامه برک اوکتای از دو بعد حرفه ای و شخصی

کمتر شنیده ها

  • سگ خانگی برک اوکتای در سال ۲۰۱۶ به او حمله کرد که موجب شد تا به بیمارستان انتقال یابد. برای این زخم به او ۳۵ بخیه زده شد.
  • وی در سال ۲۰۱۶ با زنی به نام «مروه شرابچی اوغلو» ازدواج نمود که در سال ۲۰۲۰ برای خیانت برک به مروه از یکدیگر شدند. البته برک اداعا کرده که دلیل این طلاق انتشار عکس های برهنه او از سوی همسرش بوده است.
  • برک اوکتای و همسرش مروه از یکدیگر جدا شدند اما همچنان پرونده ی شکایت آنها بی نتیجه باز می باشد.
  • در سال ۲۰۱۸ اموال برک اوکتای تقریبا ۷ میلیون دلار محاسبه شده است.
  • برک در انتهای سال ۲۰۱۷ کار خود را در اینستاگرام آغاز نمود که فالورهای زیادی را کسب و تیک آبی گرفت.

مرور زندگینامه برک اوکتای بازیگر سریال سیب ممنوعه

مرور زندگینامه برک اوکتای بازیگر و مدل ترکی

 

زندگینامه برک اوکتای از دو بعد حرفه ای و شخصی

زندگینامه برک اوکتای از دو بعد حرفه ای و شخصی

برک اوکتای هنرپیشه و مدل جوان و موفق ترکی فعال در سینما و تلویزیون این کشور می باشد که برای بازی در سریال «یاساک الما» در نقش چاتای خیلی زیاد به ویژه در ایران مشهور گردید. در این مطلب که به پایان رسید بیوگرافی برک اوکتای را با یکدیگر مرور کردیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *