دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو رنگ نسکافه ای با طرح های خاص و شیک

  • محدثه خاکشور
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

وقتی حرف از مدل مانتو می شود، کلی تنوع پیش روی شما قرار می گیرد، مدل مانتو رنگ نسکافه ای یکی از این انواع و گوناگونی است که در این مطلب ایده های جذابی از آن و همچنین مواردی کاربردی برای راهنمایی ست مانتو نسکافه ای را با شما به اشتراک می گذاریم.

یکی از تنوع ها و گزینه های انتخابی مانتوها، رنگ آنها است. برخی از رنگ ها در مانتو کمتر استفاده می شوند و البته کمتر محبوب و کاربردی هستند, و اما برخی دیگر مانند مدل مانتو مشکی، مدل مانتو سفید، مدل مانتو طلایی و نیز آبی و نسکافه ای محبوب تر و پرکاربردتر می باشند. هر مدل مانتو با هر رنگ و طرحی که باشد قطعا زیبا است، اما باید پسند فرد به خصوص دخترخانم های حساس و سخت پسند باشد. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از مدل مانتو رنگ نسکافه ای را به نمایش می کشیم.

طرح هایی شیک و بینظیر از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

مدل مانتو رنگ نسکافه ای

رنگ نسکافه ای هم ردیف رنگ طلایی جای می گیرد. رنگ نسکافه ای به رنگ قهوه ای و شکلاتی اطلاق می یابد که به آن رنگ دودی افزوده شده و درصدی از قرمزی هم دارد, چرا که در این طیف از رنگها درصد زیادی از نارنجی و قرمزی موجود است. نسکافه ای درجه های متفاوتی از روشن تا تیره را دارا می باشد. از رنگ نسکافه ای در صنعت های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی، آرایش و زیبایی، دنیای مد و فشن و ….. استفاده می شود که واقعا زیبا و جذاب است.

مدل مانتو نسکافه ای با طرح های زیبا و راهنمای ست با دیگر رنگ ها

 

مانتوهای نسکافه ای در طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارند که متناسب با سلیقه و همچنین شکل بدنی و نیز پوست افراد انتخاب می گردد. نکته ی دیگری که در رابطه با انتخاب و خرید مانتوی نسکافه ای دقت نمایید, ست کردن با مانتوی نسکافه ای است که البته در پاییز و زمستان برای پالتوهای زیبا به رنگ نسکافه ای همین دقت و توجه نیاز می باشد.

  •  آرون گروپس

ایده هایی زیبا و شیک از مانتو رنگ نسکافه ای

ست با مانتوی نسکافه ای

نسکافه ای رنگی زیبا و شیک است که از خانواده ی قهوهای مسحوب می شود. اگر از این رنگ به عنوان رنگ غالب در پوشش خود مثلا برای مانتو استفاده کنید، بهتر است از رنگ های زیبا و متفاوت دیگری که با آن هماهنگی دارند بهره ببرید. در این بحث ما تنها به بعد رنگ می پردازیم، مثلا شما انواع مدل مانتو کوتاه، مدل مانتو جلو باز و مدل مانتو بلند دارای رنگ نسکافه ای را می توانید متناسب با سلیقه ی خودتان برای این منظور به کار ببرید.

37 طرح جذاب از مانتو رنگ نسکافه ای

نسکافه ای با آّبی روشن

طیف های گوناگونی از رنگ آبی وجود دارد که به خوبی می توانند با نسکافه ای و قهوه ای ست شوند. به خصوص آبی روشن که از رنگ های سرد و آرامش بخش است، گرمای نسکافه ای و قهوه ای را که رنگهایی گرم هستند را تعدیل می بخشد.

ایده هایی زیبا و تو دل برو از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

نسکافه ای با زرشکی

در صورتی که از علاقه مندان به رنگ قرمز بوده و به دنبال انتخاب رنگی مناسب برای ست با مانتوی نسکافه یا می باشید، پیشنهاد می کنیم از طیف های تیره قرمز به عنوان مثال زرشکی برای این منظور بهره ببرید. هر دوی این رنگ ها گرم بوده و ست جذاب و پرانرژی را ایجاد می کنند.

37 مدل مانتو رنگ نسکافه ای برای خانم های خوش سلیقه

نسکافه ای با سیاه

یکی از تغییرات در دنیای مد استفاده از رنگ سیاه در پوشش و استایل است که در قدیم نفی و یک اشتباه محسوب می شد و در حال حاضر از پیشنهادات مد تلقی می گردد. و اما نکته ای که بهتر است رعایت کنید اینکه برای ست کردن مانتوی نسکافه ای و قهوه ای تناژهای روشن آن را انتخاب کنید.

مدلهایی جدید و منحصر به فرد از مانتو رنگ نسکافه ای

نسکافه ای با کرم

کرم هم از خانواده ی قهوه ای و از رنگ های گرم می باشد که موجب می گردد هماهنگی شیکی در تیپ شما ایجاد شود. در واقع رنگ کرمی که ریشه هایی از رنگ گرم قهوه ای و کمی از رنگ سفید خنثی دارد، برای ست شدن با مانتوی نسکافه ای ایده ای عالی به شمار می رود.

نسکافه ای با صورتی

بر خلاف تصور اشتباه اولیه ای که هر فردی در ذهن خود در مورد ست نشدن رنگ نسکافه ای با رنگ صورتی دارد, باید بگوییم که ست نسکافه ای و یا قهوه ای با رنگ صورتی، ترکیبی شیک و فانتزی محسوب می شود و به خوبی می تواند رضابیت یک دختر خانم جوان و علاقه مند به ساتایل های فانتزی را جلب کند. صورتی رنگی روشن و سرد می باشد که در ترکیب با قهوه ای رنگی تیره و گرم فوق العاده عمل کرده و تعادل و زیبایی را به ارمغان می آورد.

ایده هایی زیبا و لاکچری از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

نسکافه ای با شتری

نسکافه ای، شتری، طیف های مختلف قهوه ای همگی اعضای خانواده قهوه ای و از گرم های رنگ هستند که می توانید آن ها را با یکدیگر ترکیب نمایید. البته اگر در میان این رنگ های گرم و پرانرژی مانند نسکافه ای و شتری یک رنگ سرد همچون آبی سرد و آرام و اکسسوری های دیگری با رنگ های مختلف استفاده کنید, قطعا ست بینظیری خواهید داشت.

نسکافه ای با سفید

رنگ سفید رنگی است که استفاده از قهوه ای را به عنان رنگ غالب و یا حتی در حد کمتر تعدیل می بخشد که ایده ای فوقالعاده محسوب می شود.

نسکافه ای با زرد

زرد رنگی زیبا و گرم است که با قرار گرفتن در کنار رنگ نسکافه ای و یا قهوه ای، ترکیبی شیک و خیال انگیز را رقم بزند. همه ی طیف های زرد از تیره تا روشن قابل ست شدن با نسکافه ای و قهوه ای می باشند.

37 مدل مانتو نسکافه ای با طرح و مدل جذاب

نسکافه ای با نسکافه ای

یکی از رنگ هایی که می توانید برای ست با مانتوی نسکافه ای انتخاب کنید؛ طیف های مختلف دیگر خود رنگ نسکافه ای است. مثلا اگر از رنگ نسکافه ای تیره برای مانتو استفاده می کنید، می توانید از طیف های رنگی روشن نسکافه ای برای شلوار، شال و یا اکسسوری ها استفاده نمایید که کنتراست درست و رضایت بخشی را برای شما به وجود می آورد.

ایده های لاکچری مدل مانتو نسکافه ای

نسکافه ای با بژ

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید با نسکافه ای و یا قهوه ای ست کنید, رنگ بژ است. این ترکیب همیشه روی مد و زیبا خواهد بود.

37 مدل مانتو نسکافه ای با طرح و مدل متنوع و متفاوت

ایده های شیکی از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

مدلهایی شیک و ایده آل مانتو رنگ نسکافه ای

مدلهایی جذاب و جوان پسند از مانتو رنگ نسکافه ای

نمونه هایی شیک و تو دل برو از مدل مانتو رنگ نسکافه ای
نمونه هایی بینظیر و تو دل برو از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

طرح هایی شیک و تو دل برو از مدل مانتو نسکافه ای

37 مدل مانتو نسکافه ای با طرح و مدل ایده آل

37 مدل مانتو رنگ نسکافه ای برای خانم های خوش پوش

مدلهایی شیک و بینظیر از مانتو رنگ نسکافه ای

ایده هایی زیبا و شیک از مدل مانتو نسکافه ای

طرح هایی ایده آل و جدید از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

ایده هایی زیبا و شیک از مدل مانتو نسکافه ای و راهنمای ست کردن آن

طرح هایی شیک و جذاب از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

مدلهایی جذاب و جوان پسند از مانتو رنگ نسکافه ای

ایده هایی منحصر به فرد و تو دل برو از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

طرح هایی شیک از مدل مانتو نسکافه ای

37 مدل مانتو نسکافه ای با طرح و مدل ایده آل و شیک

طرح هایی شیک و جذاب از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

ایده هایی زیبا وجذاب از مانتو رنگ نسکافه ای

ایده هایی زیبا و بینظیر از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

مدلهایی زیبا از مانتو رنگ نسکافه ای برای خوش سلیقه ها

37 مدل مانتو نسکافه ای با طرح و مدل ایده آل و خاص

ایده هایی زیبا و شیک از مدل مانتو رنگ نسکافه ای

نمونه هایی شیک و جذاب از مدل مانتو رنگ نسکافه ای ایده هایی زیبا از مانتو رنگ نسکافه ای

مانتو نسکافه ای یکی از مانتوهای خوش رنگ و شیک است که به دلیل گرم بودن نسکافه ای و کم تحرک بودن آن بهتر است با رنگهای پرانرژی و شاد مانند زرد، نارنجی، گلبهی و غیره ست نمایید. ممنون از همراهیتان امیدواریم مورد توجه واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *