دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب خاکستر و معانی نهفته این خواب

  • شقایق ایران دوست
  • ۳ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب قرار است تعبیر خواب خاکستر را برایتان از دیدگاه معبران متفاوت مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید تا بتوانید خواب خود را به درستی معنا نمایید.

برای این که بتوانید خواب های خود را به درستی تعبیر کنید نیاز است تا اطلاعاتی در مورد جزئیات این خواب را به یاد داشته باشید. در ادامه تعبیر خواب خاکستر را برایتان بررسی می کنیم و این خواب را از دیدگاه معبران متفاوت برایتان خواهیم گفت تا بتوانید معنای درستی برای خواب های خود بیابید.

معنی خواب خاکستر

تعبیر خواب خاکستر چیست؟

خاکستر در رویا از دیدگاه معبران بسیار زیادی نشان دهنده ندامت و پشیمانی می باشد. این خواب دارای معنا های بسیار متفاوتی است که معبران آن ها را بیان کرده اند.

منوچهر مطیعی تهرانی

یکی از معبران به نام ایرانی و اسلامی منوچهر مطیعی می باشد و او تا کنون خواب های بسیار زیادی را معنا کرده است و در مورد دیدن خاکستر در رویا نیز تعابیری دارد.

  • اگر در رویای خود مشاهده کردید که در حال گشتن به دنبال خاکستر می باشید بدین معنا است که برای رسیدن به هدفی که دارید در حال انجام یک سری از کار های بیهوده می باشید و باید راه خود را عوض کنید در غیر این صورت به هدفی که دارید نمی رسید.
  • اگر فردی در خواب خود به دنبال خاکستر باشد و آن را پیدا نکند بدین معنا می باشد که در آستانه تحسر است و اگر خاکستر را پیدا کرد بدین معنا می باشد که نادم و پشیمان خواهد شد.
  • نشستن خاکستر بر دست و لباس ها می تواند نشانه ای از این باشد که فرد خواب بیننده یک سری کارهایی را انجام می دهد که می تواند منجر به ایجاد ندامت و پشیمانی شود و آبروی او در خطر قرار بگیرد.
  • فرو رفتن پا در خاکستر از دیدگاه این معبر بدین معنا می باشد که کار بیهوده ای را انجام می دهید و این کار می تواند منجر به ایجاد ندامت شود.
  • اگر فردی در آشپزخانه خانه خود خاکستر را مشاهده نماید بدین معنا می باشد که همسر او برایش ملالت و اندوه می آورد بنابراین بهتر است حواستان را به اطراف بدهید.
  • اگر فردی در رویای خود دیده است که خاکستر بر سر او نشسته است بدین معنا می باشد که یک سری از کارها را انجام می دهد و این کارها می تواند سرزنش دیگران را با خود به هرماه داشته باشد بنابراین بهتر است حواس خود را جمع نمایید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد گردد.
  • اگر در خواب خود مشاهده کردید که خاکستر بر چهره شما نشسته است بدین معنا می باشد که از کار های خود خجالت می کشید و در مورد انجام آن ها بسیار پشیمان هستید زیرا در حال رسوا شدن هستید و این مورد می تواند مشکلات بسیاری برایتان به همراه داشته باشد.

ابن سیرین و تعبیر خواب

ابن سیرین

این معبر نیز یکی از معبران اسلامی می باشد و تعابیری در مورد خواب خاکستر دارد. وی بیان کرده است که این خواب می تواند نشانه ای از مال باطل باشد، بنابراین بهتر است به آن چه که امروز بدست آورده اید اطمینان نکنید زیرا روزی از بین خواهد رفت. از دیدگاه دیگر این معبر این خواب می تواند نشانه ای از کارهایی باشید که هیچ نفعی برای شما نداشته باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

محد العنبری

این معبر بیان کرده است که اگر فردی در رویای خود خاکستر ببیند بدین معنا است که کاری بیهوده را انجام می دهد و این کار هیچ سود و منفعتی برای فرد ندارد.

امام صادق (ع)

امام صادق (ع) یکی از امامانی می باشند که به علم تعبیر خواب آگاهی داشتند از این رو برای دیدن خاکستر ۹ تعبیر متفاوت در نظر گرفتند. از نظر ایشان دیدن خاکستر در رویا می تواند دارای معناهایی باشد که عبارتند از :

  1. مال حرام
  2. کار حرام
  3. عمل پذیرفته نشده در جامعه
  4. خصومت
  5. فسق و فجور
  6. مکر و حیله
  7. حسادت به دیگران
  8. پشیمانی و ندامت
  9. کار بیهوده

تعبیر خواب خاکستر

آنلی بیتون

این معبر غربی تعابیری برای این خواب در نظر گرفته است که به واقعیت ها بسیار شبیه می باشند. در واقع او معتقد می باشد که این خواب می تواند نشانه ای از نا امیدی و رو به رو شدن با حوادث بد و غم انگیز می باشد. از این رو معنا های زیر را بیان نموده است :

  • اگر تاجری در خواب خود این مورد را ببیند بدین معنا می باشد که در کار های خود شکست می خورد و اگر تاجر هستید بهتر است سعی کنید در کار های خود با دقت بیش تری عمل نمایید تا در معاملات خود دچار شکست نشوید.
  • اگر فردی که خواب را می بیند کار های کشاورزی را انجام می دهد بدین معنا می باشد که محصولات او آفت زده می شوند و دسترنج او و تمامی زحماتی که کشیده است از بین خواهد رفت.
  • اگر فرد خواب بیننده پدر و یا مادر فردی باشد بدین معنا است که در زندگی از دست فرزندان خود درد و رنج بسیاری می کشد.

کتاب سرزمین رویاها

این کتاب نیز یکی از بهترین رفرنس هایی می باشد که شما می توانید برای معنا کردن خواب های خود از آن استفاده نمایید. این کتاب خواب ها را با جزئیات بیش تری معنا می کند و اطلاعات بسیار خوبی در اختیارتان می گذارد. در ادامه تعبیر خواب خاکستر را از دیدگاه این معبر برایتان بررسی می کنیم.

  • دیدن خواب خاکستر به صورت کلی از دیدگاه مولف این کتاب بدین معنا می باشد که فرد خواب بیننده از روی حواس پرتی که دارد یکی از وسایل خود را گم می کند.
  • اگر در خواب خود یک سری از خاکسترها را در اطراف بخاری مشاهده نمایید بدین معنا است که یک ضرر مالی را تجربه خواهید کرد.
  • اگر در رویای خود مشاهده کردید که خاکستر یکی از افراد و نزدیکان فوت شده خود را در دست دارید بدین معنا می باشد که پول و عمر بسیار طولانی نصیب شما می شود.

تعبیر خواب خاکستر

برای این که بتوانید خواب های خود و دیگران را تعبیر کنید حالت روحی خود و دیگران را نیز در نظر داشته باشید زیرا همین گونه و به صورت ساده نمی توانید این خواب ها را معنا نمایید زیرا بسیاری از خواب ها هستند که می توانند نشانه ای از افکار روزانه شما باشد. در ادامه می توانید تعبیر خواب آتش و تعبیر خواب زغال را نیز مشاهده نمایید و اطلاعات خود را در مورد این خواب ها افزایش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *