دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

جاکفشی کلاسیک و سلطنتی در ابعاد و طرح های مختلف

  • منصوره رمضان زاده
  • ۵ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

جاکفشی کلاسیک در انواع و اقسام طرح ها وجود داشته و به دلیل ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که دارد نوعی وسیله تزیینی جذاب به حساب آمده که برای دیزاین سنتی منزل گزینه مناسب و پرکاربردی محسوب می شود.

یکی از وسایل ضروری که جزئی از دکوراسیون منزل محسوب شده جاکفشی می باشد که معمولا در سبک ها و مدل های متنوعی در بازار موجود بوده و برای تمامی سلیقه ها و انواع دکوراسیون ها طراحی شده و در دسترس می باشد. انواع تجهیزات و تزیینات بکار رفته در هر کدام متفاوت بوده و همین امر باعث تمایز و دسته بندی آن ها شده است. در همین راستا سعی داریم در این مطلب برای مشاهده و راهنمایی شما عزیزان مدل هایی جذاب و جدید از انواع جاکفشی کلاسیک را به نمایش بگذاریم.

مدل های شیک جاکفشی کلاسیک

به طور کلی باید گفت دکوراسیون و طراحی داخلی هر منزلی از سبکی خاص پیروی می کند که در نتیجه چیدمان وسایل باید بر اساس آن انجام گیرد. افرادی که به دکوراسیون سلطنتی و در واقع کلاسیک علاقه دارند باید تمامی اشیا و اجزای داخلی منزل خود را مطابق با آن انتخاب نمایند که یکی از این اجزا جاکفشی کلاسیک است که از طرحی جذاب و خاص برخوردار بوده و از لحاظ ظاهری و کارایی کاملا با این فضا و سبک هماهنگ می باشد.

طرح های شیک جاکفشی سنتی

شاید تصور کنید که قسمت ورودی منزل اهمیت بسیاری ندارد و می توان از دقت به سبک دیزاین آن چشم پوشی نمود ولی باید بدانید که کل جزئیات در یک چیدمان و طراحی در جایگاه خود موثر هستند و بهتر است در رابطه با کل اشیا و اجزای کوچک و بزرگ منزل توجه لازمه را داشت که بکار بردن و انتخاب جاکفشی مناسب یکی از این موارد می باشد.

جاکفشی ها در انواع مدرن و سنتی وجود داشته که موضوعی که این دو سبک را از هم متمایز می کند جزئیات بکار رفته در آن ها می باشد. به عنوان مثال در یک جاکفشی سنتی برخی از بخش های آن همچون لبه ها، پایه ها و قسمت های دیگر از انحناهایی برخوردار می باشند که این نوع طراحی در یک جاکفشی مدرن اجرا نشده است.

مدل های شیک جاکفشی کلاسیک

مبحث دیگری که این مدل جاکفشی را نسبت به مدل های دیگر متفاوت ساخته است تزیینات به وجود آمده بر روی درب ها می باشد. این تزیینات دربردارنده طرح های گل و نقش و نگار های خاص می باشد که در اغلب موارد به شکل جداگانه درست شده و بر روی درب ها چسبیده می شوند. این گونه طرح ها و نقش ها و سبک چیدمان و نصب آن ها بر روی درب نیز در مدل های مختلف کاملا متفاوت می باشد.

  •  آرون گروپس

بخش دیگری از جاکفشی سنتی یا سلطنتی که باید نسبت به آن دقت نمود دستگیره های آن می باشد. این مدل دستگیره ها طرح های مختص به خود را داشته و به طور معمول به رنگ طلایی می باشند. حالت خمیده و انحنا دار آن ها که بسیار زیبا و ظریف ساخته شده در اولین نگاه توجه را به خود جلب می کند.

تصاویری زیبا از انواع جاکفشی سلطنتی

مدل های متنوعی از این سبک جاکفشی وجود داشته که در ادامه طرح های جذابی از آن را به نمایش گذاشته ایم. برای قسمت دکور این وسیله احتیاجی به گذاشتن اشیا تزیینی متنوع ندارید و بهتر است از وسایلی مثل یک شمعدان، مجسمه طلایی رنگ، ظرف تزیینی سنتی، گلدان و … استفاده نمایید.

طرح های خاص جاکفشی سنتی سبک های جدید جاکفشی سلطنتی سبک های جذاب جاکفشی سنتی انواع جاکفشی سنتی خاص انواع جاکفشی کلاسیک جذاب مدل های شیک جاکفشی سنتی مدل های به روز جاکفشی سلطنتی سبک های جالب جاکفشی سلطنتی انواع شیک جاکفشی سنتی انواع جاکفشی سنتی شیک مدل های جالب جاکفشی کلاسیک مدل های زیبا جاکفشی سنتی طرح های جدید جاکفشی سلطنتی مدل های جدید جاکفشی سنتی طرح های خاص جاکفشی سلطنتی مدل های به روز جاکفشی سلطنتی مدل های خاص جاکفشی کلاسیک انواع جدید جاکفشی سلطنتی طرح های جالب جاکفشی سلطنتی مدل های جذاب جاکفشی سلطنتی مدل های خاص جاکفشی سنتی  انواع جاکفشی کلاسیک شیک طرح های متفاوت جاکفشی سلطنتی انواع جدید جاکفشی سنتی مدل های شیک جاکفشی سلطنتی مدل های زیبا جاکفشی سنتی طرح های جذاب جاکفشی سنتی

مدل هایی که مشاهده نمودید تصاویری جذاب از انواع جاکفشی کلاسیک بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. برای مشاهده مدل میز کنسول و همچنین دکوراسیون راهرو می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *