دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نحوه ست کردن مانتو چهارخونه

  • فرهاد هاشمی
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

مانتو به عنوان پرکاربردترین البسه بانوان در ایران شناخته می‌شود. امروزه طراحان مد، مانتو‌های زنانه را در طرح و رنگ‌های متنوعی روانه بازار کرده‌اند که هر کدام مناسب برای استایل و اندامی خاص هستند. خارج از اینکه شما چه سلیقه‌ای دارید لازم است قبل از خرید مانتو از قواعد پوشیدن آن به خوبی مطلع باشید تا مانتویی سازگار با استایل خود را انتخاب کنید. مانتو چهارخونه از پرطرفدارترین مانتو‌های تابستانی موجود در بازار است که با رنگ‌بندی متنوع نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. مانتو چهارخونه بسیار خنک و سبک بوده و بهترین انتخاب برای فصل تابستان به شمار می‌رود. پوشیدن این مانتو نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنید.

نحوه ست کردن مانتو چهارخونه

ویژگی‌های مانتو چهار خانه تابستانی

  • سبکی و راحتی: مهم‌ترین ویژگی مانتو چهارخونه سبکی و راحتی است. به همین جهت اغلب خانم‌ها بدون توجه به ترند روز، هر ساله این مانتو را در سر لیست خرید‌های تابستانی خود قرار می‌دهند. این سبکی و راحتی حاصل استفاده از پارچه‌ای نرم و نازکی است.
  • مناسب برای هر استایل: تیپ دانشجویی، روزمره، قرار در یک کافی شاپ و… مانتو چهارخانه تابستانی همواره و در هر شرایط مکانی قابل استفاده است. نه سن و سال می‌شناسد، و نه از مد می‌افتد.
  • خنکی: بارزترین ویژگی مانتو چهارخانه خنکی است. این مانتو بهترین انتخاب برای فصل گرم سال است.
  • مناسب برای اندام درشت و لاغر: از ویژگی‌های مانتو چهارخانه ایجاد تناسب اندام شما است. اگر درشت اندام هستید با پوشیدن مانتو‌های چهارخانه ریز، اندام خود را باریک‌تر نشان دهید. اگر لاغر اندام هستید چهارخانه درشت انتخاب مناسب‌تری است.
  • قیمت مناسب: قیمت یکی از فاکتور‌هایی است که سبب شده مانتو‌های چهارخانه طرفداران بیشماری داشته باشند.
  • تنوع رنگ: رنگ‌بندی شاد و متنوع مانتو‌های چهارخانه امکان ست کردن با هر استایلی را به شما می‌دهد. شما می‌توانید از مانتو چهارخونه قرمز مشکی یا ترکیب رنگ‌های دیگر استفاده کنید.
  • در دسترس: برای خرید یک مانتو چهارخانه کافی است چرخی در فضای مجازی بزنید یا به اولین بوتیک نزدیک به منزل خود مراجعه کنید. عموم فروشگاه‌های البسه زنانه چندین طرح از این مانتو را در کالکشن تابستانی خود گنجانده‌اند.

نحوه استایل کردن مانتو چهارخونه

نحوه ست کردن مانتو چهارخونه

ست کردن مانتو یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌های شیک پوش و سخت پسند است. برای ست کردن مانتو‌های چهارخانه پیشنهاد‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

استایل با مانتو چهارخونه به همراه شال تک رنگ

برای ست کردن مانتو چهارخانه بهتر است سراغ لباس‌های ساده بروید. انتخاب یک شال بلند و تک رنگ بدون طرح خاص بهترین انتخاب برای شماست. توجه داشته باشید که مانتو‌های چهارخانه دو رنگ اصلی را در خود دارند، پس نیاز است شال شما به یکی از این دو رنگ نزدیک باشد.

استفاده از مانتو چهارخونه با کفش ساده یا اسپورت

پیشنهاد ما، ست کردن مانتو چهارخانه با کفش راحتی ساده یا اسپورت است. با این حال انتخاب کفش به سایر اجزای پوشش شما نیز بستگی دارد.

ست مانتو چهارخونه قرمز با شلوار کتان یا جین

اگر قصد پوشیدن شلوار دارید از شلوار‌های ساده و تک رنگ کتان و جین استفاده کنید. این ترکیب با رنگ قرمز فوق‌العاده است.

مانتو چهارخونه با دامن

اگر مانتو جلو باز چهارخانه می‌پوشید دامن بلند نیز انتخاب مناسبی است. در صورتی که از دامن استفاده می‌کنید حتماً مانتو خود را از بین رنگ‌های اصلی انتخاب کنید.

استفاده از کیف‌های کوچک

استفاده از کیف‌های کوچک با رنگ‌بندی خاص، دیگر پیشنهادی است که می‌تواند ست شما را کامل کند. اگر مانتو شما رنگی شاد دارد می‌توانید از کیف‌های طرحدار و کوچک استفاده کنید.

استفاده از شلوار‌های گشاد و راحت

پوشیدن شلوار‌های گشاد و راحت پارچه‌ای را فراموش نکنید. خصوصاً اگر مانتو شما کوتاه است، این شلوار‌ها می‌توانند استایلی جذاب برایتان بسازند.

 

انتخاب تیشرت بلند و راحت

از پوشیدن تیشرت‌های خنک، بلند و راحت در زیر مانتو چهارخانه غافل نشوید. اگر مانتو شما جلو باز است رنگی متضاد با مانتو را انتخاب کنید که با شلوار یا دامن‌تان ست باشد.

انواع مدل‌های مانتو چهارخانه تابستانی

مانتو جلو باز و بلند

مانتو‌ چهارخونه تابستانه جلوباز و بلند ظاهری مدرن و لاکچری دارند و پوشیدن آن‌ها می‌تواند استایلی جذاب را برای شما بسازد. پوشیدن این مانتو در جلسات کاری، قرار با دوستان در کافی شاپ و مسافرت پیشنهاد می‌شود. راحتی و خنکی از دیگر مزیت‌های این نوع مانتو جلو باز است.

ست مانتو چهارخونه طوسی کتی

یکی از مدل‌های پرطرفدار مانتو چهارخانه مدل کتی است که برای ست کردن آن می‌توانید از شلوار‌های چهارخانه همرنگ مانتو استفاده کنید. راحتی و جذابیت مانتو‌های چهارخانه کتی آن‌ها را به یکی از پرفروش‌ترین مانتو‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

ست مانتو چهارخونه سبز درشت

مانتو چهارخانه درشت و رنگی انتخاب مناسبی برای افراد لاغراندام مناسب‌تر است. رنگ‌بندی خاص و جذاب از دیگر ویژگی‌های مانتو چهارخانه درشت است.

مانتو چهارخانه ریزاگر درشت اندام هستید بهتر است از مانتو‌های چهارخانه ریز انتخاب استفاده کنید. رنگ‌های اصلی برای شما مناسب‌تر است و از دو رنگ مشکی و سرمه‌ای غافل نشوید.

هنگام خرید مانتو چهارخانه به این موارد دقت کنید.

نحوه ست کردن مانتو چهارخونه

کیفیت: کیفیت پارچه را به خوبی بررسی کنید. از آنجایی که مانتو را برای فصل گرم سال انتخاب کرده‌اید، مسلماً نیاز به شستشوی بیشتری دارد. پس دقت کنید کیفیت پارچه آنقدر بالا باشد که مانتو شما در هنگام شستشو، آب نرود.

نرمی و راحتی: شما قرار است در فصل گرم سال این مانتو رو بر تن کنید، پس از نرمی و راحتی آن مطمئن شوید. مانتویی را انتخاب کنید که آزادی عمل را به شما بدهد و دست و پا گیر نباشد.

خنکی: خنکی از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که بهنگام خرید مانتو چهارخانه باید به آن دقت کنید. از پارچه‌های ظریف و روشن غافل نشوید.

انتخاب سایز مناسب: سایزی را انتخاب کنید که آزادی عمل را به شما بدهد و بهنگام تعرق بدن به اندام شما نچسبد. مانتویی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید، چرا که مانتو چهارخانه در هر موقعیت و شرایطی قابل استفاده است.

انتخاب رنگ: رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رنگی که با استایل شما ست می‌شود. از مانتو‌های روشن که مناسب برای روز‌های گرم سال است، غافل نشوید.

قیمت: قیمت را با توجه به کیفیت ارزیابی کنید. صرف ارزان یا گران بودن، مانتو را خریداری نکنید.

خرید از فروشگاه‌های معتبر: پیشنهاد ویژه ما خرید از فروشگاه‌های معتبر است که لحاظ کیفیت و قیمت تضمین‌کننده اجناس خود هستند. آفر‌های فصلی این فروشگاه‌ها را از دست ندهید و از خرید خود لذت ببرید.

 

سخن پایانی

امروزه در کمد لباس هر خانمی، یک مانتو چهارخانه پیدا می‌شود. این مانتو‌های خاص، خوشرنگ و پرکاربرد انتخابی مناسب برای فصل گرم سال هستند. از خرید و پوشیدن آن‌ها غافل نشوید. در این مطلب به طور کامل در مورد نحوه ست کردن مانتو چهارخونه صحبت کردیم، تا بتوانید با ایده گرفتن از آنها بهترین استایل را برای خود بسازید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *