دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علیرضا زمانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

علیرضا زمانی با نام خانوادگی کامل زمانی نسب بازیگر سینما و تلویزیون است که شاهد حضور فوق العاده ی او در عاشقانه و گیسو بودیم. برای آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی همراه ما باشید.

علیرضا زمانی یکی از بازیگران موفق در حال حاضر سینما و تلویزیون کشورمان محسوب می شود که البته سابقه فعالیت در تئاتر را نیز دارا می باشد. او در یکم فروردین ماه سال ۱۳۵۷ در تهران زاده شد که آغاز به فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ تجربه نمود. بازی خوب او در نمایش های «خرمشهر ۱۱» و «راپورتهای شبانه مصدق» باعث شد تا در عرصه بازیگری قدم بگذارد. در این مطلب شما همراهان آرگایی را با بیوگرافی علیرضا زمانی آشنا خواهیم کرد.

زندگینامه علیرضا زمانی بازیگر فیلم رویای خیس و سریال عاشقانه

بیوگرافی علیرضا زمانی بازیگری با کارنامه درخشان

علیرضا زمانی نسب بازیگر دهه پنجاه است که بازی خود را در دهه هشتاد آغاز کرد, پوران درخشنده او را کشف نمود که با انتخاب وی برای بازی فیلم سینمایی «رویای خیس»، برای اولین بار او را مقابل دوربین برد. او با حضور در این فیلم همبازی هنرپیشگان مطرح و درخشانی مانند افسانه پاکرو، فریبرز قریبیان، بابک انصاری و مجید مشیری گردید و در همین سال یعنی ۸۴ وارد سینما شد.

آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی بازیگر محبوب سریال گیسو

آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی بازیگر شناخته شده

فعالیت های بعدی او در فیلم های «نقطه کور»، «تاج محل»، «بچه های ابدی» با بازی بی نظیر و هم بازی شدن با هنرپیشگان موفق و مطرحی مانند الهام حمیدی، شهاب حسینی، پانته آ بهرام و غیره موجب شد تا بهتر و پررنگ تر دیده شود. فیلم سینمایی «بچه های ابدی» تجربه ی دوم در سینما و همچنین همکاری با خانم کارگردان پوران درخشنده محسوب می شود, این فیلم سینمایی در بیست و پنجمین فستیوال فیلم فجر نامزد جوایز سیمرغ بلورین گردید.

زندگینامه علیرضا زمانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر موفق ایرانی

اما دیده شدن او در تلویزیون با سریال «پرده نشین» در سال ۱۳۹۳ رقم خورد که اولین تجربه حضور او در قاب تلویزیون به صورت جدی به شمار می رود. در این سریال او با دیگر هنرپیشگان موفق و مطرح مانند حامد کمیلی، ویشکا آسایش، هومن برق نورد، آتیلا پسیانی، فرهاد آئیش هم بازی بود که همین حضور در کنار چنین بازیگران موفقی موجب شد تا حسابی مورد توجه قرار بگیرد. پایه های بازیگری او در مجموعه تلویزیون را استحکام بخشید. بازی در سریال های پرمخاطب و محبوب «رقص روی شیشه» و «عاشقانه ۱ و ۲» در نمایش خانگی موجب شد تا حسابی در این زمینه بدرخشد.

زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر موفق کشورمان

آشنای با زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر توانمند ایرانی

آشنای با زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر دهه پنجاه اما آغاز به کار در دهه هشتاد

تشدید شهرت با  کار در تلویزیون

البته که آقای زمانی پیش از این با بازی در فیلم «رویای خیس» و همچنین با بازی در سریال هایی همچون «پرده نشین» و «رقص روی شیشه» مورد توجه قرار گرفته بود و توانسته بود قدرت بازی و هنرمندی را به نمایش بکشد؛ اما با نقش آفرینی در دو سریال « عاشقانه» و نیز «گیسو» به میزان شهرت خود افزود. گیسو و عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی از سریال های محبوب و پربیننده می باشند. جالب است گفته شود که در این فیلم آقای زمانی علاوه بر بازی فوق العاده اش به خاطر استایل و صورت و گریم منحصر به فردش طرفداران بسیاری یافت.

آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی هنرپیشه ایرانی

زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر موفق کشورمان

زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر محبوب ایرانی

زندگی شخصی و ازدواج

البته که هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با ازدواج آقای علیرضا زمانی وجود ندارد، اما گفته می شود وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

زندگینامه علیرضا زمانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی بازیگر توانا و موفق

کارنامه کاری علیرضا زمانی

وی وقتی ۲۷ ساله بوده فعالیت خود در بازیگری را آغاز نموده است که در مقایسه با برخی دیگر از بازیگران می توان گفت که دیرتر وارد عرصه بازیگری شده است. او تعداد آثار کمتری را در کارنامه هنری خود دارد, اما تمامی آثار وی از جمله کارهای قوی و محبوب سینما و یا تلویزیون می باشند که خود همین موضوع یکی از نقاط قوت فعالیت وی محسوب می شود.

آشنایی با بیوگرافی علیرضا زمانی هنرپیشه ایرانی

سینما

  • فیلم سینمایی رویای خیس در سال ۱۳۸۴
  • فیلم سینمایی بچه های ابدی در سال ۱۳۸۵
  • فیلم سینمایی تاج محل در سال ۱۳۹۱
  • فیلم سینمایی نقطه کور در سال ۱۳۹۴
  • فیلم سینمایی منصور در سال ۱۳۹۸
  • فیلم سینمایی الف امنیت

تلویزیون

  • سریال روح الله در سال ۱۳۹
  • سریال پرده نشین در سال ۱۳۹
  • سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۵
  • سریال رقص روی شیشه در سال ۱۳۹۷
  • سریال گیسو در سال ۱۳۹۹
  • سریال روز حسرت در سال ۱۳۸۷
  • سریال رنگ شک در سال ۱۳۹۳
  • سریال نفس گرم در سال ۱۳۹۴

بیوگرافی علیرضا زمانی نسب بازیگر موفق و مطرح کشورمان

آشنای با زندگینامه علیرضا زمانی نسب بازیگر دهه پنجاه اما آغاز به کار در دهه هشتاد

بیوگرافی علیرضا زمانی نسب بازیگر سریال عاشقانه

زندگینامه علیرضا زمانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما

در این مطلب شما همراهان عزیز را با بیوگرافی علیرضا زمانی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون آشنا کردیم که قطعا بسیاری با بازی جذابش در فیلم و سریال هایی مانند رویای خیس، گیسو و عاشقانه حسابی آشنا هستید. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *