دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

۳۸ استایل خیابانی جذاب برای افراد خوش پوش

  • محدثه خاکشور
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

استایل خیابانی یکی از استایل های زیبا و راحتی محسوب می شود که چه آقایان و چه خانم ها می توانند از آن برای یک قدم زدن، خرید و دیدار و ملاقات های روزمره استفاده کنند. در این مطلب ایده های متنوع و متفاوتی از استایل خیابانی را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به نمایش خواهیم کشید.

استایل خیابانی و یا همان استریت استایل از زیر شاخه های دنیای مد و یکی از استایل های منحصر به فرد برای افراد مدگرا به شمار می رود که اصالت آن به پایین شهر و فرهنگ های متفاوت جوانان می رسد. البته که در حال حاضر ممکن است با توجه به قرار گرفتن در رده تیپ های زیبا و شیک و شناخته شدن به عنوان یک استایل از جمله پوشش های دنیای اصلی و لاکچری مد با جایگاهی خاص معرفی گردد, اما از خیابان های پایین شهر برای خلق یک استایل متنوع و منحصر با لباس های ساده و در دسترس نشات گرفته است. در حال حاضر استایل خیابانی جایگاهی منحصر به فرد در دنیای مد یافته و اشخاص با مدل پوشش های گوناگون بر حسب سلیقه فردی استایلی ویژه را به خود اختصاص می دهند. در این مطلب ایده های زیبا و متنوعی را از استایل خیابانی در اختیار شما قرار می دهیم.

38 طرح زیبا و متفاوت از استریت خیابان

۳۸ استایل خیابانی شیک و متفاوت برای همه جور سلیقه

احتمالا نام استایل خیابانی را به دلیل پرکاربرد بودن شنیده اید، یا شاید هم نه! ممکن است با خود فکر کنید که لابد این نام به دلیل اینکه مناسب پوشیدن در خیابان و خرید است به آن اطلاق شده و اصلا از کجا نشات گرفته و به دنیای مد راه یافته است. بله کاربرد این استایل برای حضور در قرارهایی دوستانه و عبور و مرورهای بلند مد در خیابان و خرید بوده و منشا این استایل خاص از فرهنگ دنیای مد بریتانیا می باشد که خود این سبک گستره ی وسیعی را شامل می شود. و اینکه چه اصولی چارچوب آن را شکل می دهند. می توان گفت سبکی است که بر اساس فردگرایی استوار بوده و توجه ای به ترندهای متداول آن دوره ندارند.

38 طرح زیبا و متفاوت از استریت خیابان

ایده های جذاب و تو دل برویی از استایل خیابانی

ایده هایی زیبا و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

مواردی برای داشتن یک استایل خیابانی دلخواه

البته که استریت استایل یک سبک آزاد و بی قید و بند می باشد که راحتی در کنار سلیقه فردی پیش می رود, اما با رعایت چند مورد می توان شکل گیری دلچسب و زیباتری به آن بخشید,

  •  آرون گروپس

38 ایده و طرح زیبا و جوان پسنداز استایل خیابانی

38 ایده زیبا و راحت تیپ خیابانی

ایده های جذاب و لاکچری از استایل خیابانی

-تلفیقی از آیتم ساده و شلوغ

برای به وجود آوردن جلوه بصری زیباتر در صورت تمایل پارچه های دارای طرح شلوغ را با پارچه های دارای طرح ساده به صورت تلفیقی استفاده کنید. مثلا در صورت انتخاب یک مانتوی طرحدار, از شلوار پارچه ای ساده و یا یک شومیز ساده استفاده کنید. انتخاب یک لوفر زیبا و هارمونی دار با ترکیب رنگی دیگر اجزای تیپ شما ایده ای جذاب به شمار می رود. استفاده از یک کیف مورب می تواند این استایل را کامل کند.

ایده هایی زیبا و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

استایلهای خیابانی ایده ای عالی برای قرارهای دوستانه و حضورهای روزمره

-حفظ راحتی در استایل

با توجه به اینکه این سبک استایل برای حضور در قرارهای دوستانه و صمیمی و نیز خرید و عبور و مرورهای بلند مدت است؛ خوب است از آیتم های راحتی بهره ببرید.

38 ایده و طرح جذاب و ایده آل از استایل خیابانی

-دقت به هارمونی در استایل

هر چند در دنیای مد قاعده خاصی مبنی بر هارمونی میان رنگها موجود نیست, اما با این کار جذابیت بصری خوبی ایجاد می گردد. تلاش کنید تا دستکم برای شومیز و یا مانتوی خود از یک رنگ و نیز کفش و کیف به همین صورت از یک رنگ استفاده کنید. هدف اسیر شدن در قانون هماهنگی و هارمونی نیست بلکه تنها هدفمان ست بودن برای زیبایی بهتر می باشد.

ایده های زیبا و جذابی از استایل خیابانی

-اکسسوری های زیبا و پر زرق و برق

با افزودن گردنبندی بلند و یا رو مانتویی، کیفی طرحدار، روسری و یا شال طرحدار، کفشی زیبا و مدل منحصر به فرد و نیز عینک های دارای شیشه رنگی و روی مد به استایل خودتان تنوع و زیبایی خاصی ببخشید.

ایده هایی متفاوت و زیبایی از استایل خیابانی

البته که برای آقایان چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور پوشش و چگونگی استایل ها با توجه به قرار نگرفتن در قاعده و محدودیت حجاب تفاوتی ندارد، اما خانم های ایرانی در نوع پوشش دارای تفاوت هایی هستند. استایل های خیابانی خانم های ایرانی شامل مانتوهای مختلف جلوباز، جلو بسته و … و روسری و شال و مدل های مختلفی از شلوارها و یا سارافون ها و شومیزها می گردد که از ایده های ارائه شده بدون پوشش روسری و مانتو می توانید جهت الهام گرفتن و هارمونی و ست کردن جذاب و زیبای آن الهام بگیرید.

ایده هایی منحصر به فرد و زیبا از استریت خیابان

ایده های شیکی از استریت خیابان

38 ایده و طرح زیبا و خاص پسنداز استایل خیابانی  ایده هایی زیبا و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

ایده هایی خاص و راحت از استریت خیابان

ایده هایی زیبا و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

ایده هایی زیبا و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها   ایده هایی زیبا و راحتی از استایل خیابانی    ایده هایی ایده آل و زیبا از استریت خیابان   ایده هایی زیبا و لاکچری از استایل خیابانی ایده های شیک و جذاب از استایل خیابانی 38 ایده منحصر به فرد و زیبا تیپ خیابانی    ایده هایی زیبا و خاص از استریت خیابان

ایده هایی راحت و زیبا از استایل خیابانی

ایده های زیبا و جذابی از استایل خیابانی

ایده هایی زیبا و راحت از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

ایده هایی منحصر به فرد و جذاب از استریت خیابان

38 طرح زیبا و متفاوت از استریت خیابان

استایلهای خیابانی ایده ای عالی برای قرارهای دوستانه و حضورهای روزمره

38 ایده زیبا و منحصر به فرداز استایل خیابانی

استایلهای خیابانی انتخابی مناسب برای جذاب و راحت بودن

ایده هایی جذاب و شیک از تیپ خیابانی برای آقایان و خانم ها

38 ایده زیبا و شیک تیپ خیابانی

ایده هایی زیبا و شیک از استایل خیابانی

در این مطلب از شما عزیزان بابت همراهیتان قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. برای آشنایی با استایل شاد تابستانی، استایل تابستانه تینیجری، استایل گارکون بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *