دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی بازیگران سریال یاغی و تصاویر جذاب بازیگران این مجموعه داستانی پر مخاطب

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی بازیگران سریال یاغی را برای آشنایی شما عزیزان به قلم خواهیم کشید. ایمدواریم مفید و مورد توجه شما واقع شود.

سریال یاغی محصول سال ۱۴۰۰ است که دارای ژانر درام جنایی پر از اتفاقات معمایی و متفاوت می باشد. این سریال از تازه ترین کارهای محمد کارت، کارگردان مطرح ایرانی است که کارگردانی فیلم پرمخاطب و جذاب «شنای پروانه» را نیز پیش از این بر عهده داشته و این بار قرار است در تلویزیون نیز به خوبی بدرخشد. این سریال راوی حکایت یک نوجوان فاقد شناسنامه از پایین شهر تهران می باشد که به دلیل دارا نبودن هویت؛ مشقت های بسیاری را متحمل شده و اکنون در پی راهکاری برای ثابت کردن فرزند مرحوم محمود گنجی است. در این اثر هنرپیشگان بااستعداد شناخته شده ی زیادی حضور دارند که در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال یاغی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال یاغی

آشنایی با بیوگرافی بازیگران سریال پرمخاطب یاغی

یاغی نام سریالی است که می خواهد داستان زندگی یک نوجوان پایین شهر در تهران جویای هویت به اسم جاوید را بیان کند که به دلیل رخ دادن وقایعی در زندگی خود شناسنامه ندارد. وی به دلیل اینکه هویتی ندارد عذاب و رنجش های بسیاری را پشت سر گذاشته که اکنون در پی پیدا کردن راه چاره ای است تا هویت خود، یعنی پسر مرحوم محمود گنجی بودن را ثابت کند. همه ی مسیرها برای این منظور با شکست مواجه گردیده که در نهایت چاره ای غیر از آزمایش ژنتیک برای او وجود ندارد. مشکل این است که خانواده پدری او با این آزمایش مخالف هستند و او باید موافقت آنها را به دست آورد که در این مسیر با مشکل هایی روبرو می شود. بازیگر نقش جاوید «علی شادمان» است. کارگردان آن محمد کارت، نویسندگان آن حسین دوماری و پدرام پور امیری، تهیه کننده آن سید مازیار هاشمی می باشد. این سریال نمایش خانگی از ۲۹ اردیبهشت امسال به طور رسمی آغاز به پخش شده است. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال یاغی خواهیم پرداخت.

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال یاغی در حال پخش از شبکه نمایش خانگی

– علی شادمان (نقش اصلی)

این بازیگر در چهارم آذر سال ۱۳۷۵ در ایلام تولد یافت، بازیگر تلویزیون و سینمای کشورمان می باشد که تحصیلات دانشگاهی خویش را در رشته کارگردانی به پایان رسانده است. پدر وی دکترای تاریخ و از اساتید دانشگاه و مادر وی آموزگار علوم می باشد. او تنها دارای خواهری کوچکتر از خودش به اسم آرینا است. علی شادمان هنوز مجرد است.

زندگینامه بازیگران سریال یاغی و خلاصه ای از داستان

  •  آرون گروپس

– پارسا پیروز فر

وی در بیست و دوم ماه شهریور ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد, او در تلویزیون و سینما بازیگری می کند, همچنین در سایر زمینه های هنری همچون ترجمه، تدریس تئاتر، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و نقاشی فعالیت دارد. او فوق لیسانس نقاشی اش را از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نمود و در آموزشگاه هنرهای نمایشی استاد سمندریان دوره های رشته بازیگری را پشت سر گذاشت. اطلاعات دقیقی مبنی بر متاهل و یا مجرد بودن این بازیگر وجود ندارد. پارسا پیروز فر در این سریال رد نقش بهمن حضور پیدا می کند.

زندگینامه بازیگران سریال یاغی داستان یک نوجوان جویای هویت

– نیکی کریمی

خانم بازیگر از هنرپیشگان مطرح و محبوب ایرانی است که در ۱۹ آبان سال ۵۰ در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در کارگردانی و ترجمه نیز فعالیت دارد. اصالت او به تفرش باز می گردد. این بانوی هنرمند هنوز ازدواج نکرده است. خانواده او نیز در آمریکا و یا انگلستان سکونت دارند.

مرور بیوگرافی بازیگران مطرح و توانای سریال یاغی

– طناز طباطبایی

وی در ۲۰ اردیبهشت سال ۶۲ در تهران به دنیا آمد که در عرصه های متفاوت تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت دارد. تحصیلات خانم طباطبایی لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد. شروع فعالیت او در بازیگری به سال ۷۹ باز می گردد که دوره های آزاد بازیگری را در هیوا فیلم پشت سر گذاشت.

بیوگرافی بازیگران سریال یاغی سریال متفاوت و اجتماعی

– امیر جعفری

این بازیگر در دهم شهریور سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. او در عرصه های تلویزیون، سینما و تئاتر فعالیت داشته و آثار جالب و متفاوتی را از خود بر جای گذاشته است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته ی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه می باشد.

و اما بازیگری را در دوره ای به مدت ۲ سال تحت نظر استاد سمندریان طی کرده است. همسر امیر جعفری ریما رامین فر از بازیگران کشورمان است که حاصل آن پسری به اسم آیین می باشد.

آشنایی با بازیگران سریال جذاب یاغی

– عباس جمشیدی فر

آقای جمشیدی فر در سال ۵۹ به در تهران به دنیا آمد. او در عرصه های مختلف سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت می کند. وی در نقش علی آقا در سریال یاغی ایفای نقش می کند که در هفدهم شهریور ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده است. آقای جمشیدی فر دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد که با رفتن به روی صحنه در سن ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را آغاز نمود و با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا در سال ۸۴ به صورت جدی و حرفه ای وارد دنیای بازیگری گردید. اما مشهور شدن او با نقش آفرینی در ۳ دونگ ۳ دونگ رقم خورد. او در حال حاضر مجرد می باشد که از همسر خود فریبا امینیان طلاق گرفته اند.

زندگینامه بازیگران سریال یاغی داستان یک نوجوان جویای هویت

– مه لقا باقری

در بیوگرافی بازیگران سریال یاغی به بیوگرافی خانم مه لقا باقری بر می خوریم. ایشان در ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده که لیسانس خود را در رشته ی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس خود را از دانشگاه تربیت مدرس اخذ نموده است. خانم باقری بالای ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر را دارا می باشد. این بانوی هنرمند با جواد عزتی هنرپیشه موفق و مطرح کشورمان ازدواج نموده است.

زندگینامه بازیگران مطرح و توانمند ایرانی در سریال یاغی

– امیر رضا دلاوری

این بازیگر در هفدهم مرداد سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد, او در عرصه های مختلف تلویزیون، تئاتر و سینما بازی داشته که شروع فعالیت هنری او به حضور در فیلم «ماه مهر» مربوط می شود. تحصیلات وی دیپلم تجربی است که پدر او بازنشسته نیروی هوایی و مادر او نیز معلم ریاضی می باشد. آقای دلاوری دارای ۲ برادر کوچکتر از خودش به اسم های اشکان و احسان می باشد.

امیررضا دلاوری ازواج و متاهل است، همسر او الهام مردادی بوده که نتیجه ی این ازدواج دختری به اسم دیار می باشد.

بیوگرافی بازیگرهای سریال یاغی محصول 1400

– آبان عسکری

این بازیگر که نویسندگی هم می کند در پنجم اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران تولد یافت. او فوق لیسانس تئاتر بوده که با بازی در تئاتر برای اولین بار؛ کار بازیگری خود را شروع نمود. خانم آبان عسکری همسر محمد کارت هستند.از جمله کارهای او می توان به نمایش های فیروزه ای، سریال های پرستاران، حوالی پاییز، هشت و نیم دقیقه، روزگار و یاغی و فیلم های شنای پروانه، مات، سوفی و دیوانه و …. شااره داشت.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال یاغی

– الیکا ناصری

این بازیگر کم سن و سال یکی دیگر از بازیگران سریال یاغی می باشد که در نقش «ابرا» رفیق جاوید ایفای نقش می کند. در مورد تولد او تنها می توان گفت که در دهه ۸۰ تولد یافته است. پیش از این او در نمایش های متفاوت و متعددی به روی صحنه رفته و نیز در فیلم سینمایی «میان ماندن و رفتن» در سال ۸۸ همبازی هنرمندانی چون بیوگرافی گلاره عباسی، محمود جعفری، ساعد سهیلی، فریبا جدیکار گردد و توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

بیوگرافی بازیگرهای سریال یاغی محصول 1400

– فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی از دیگر بازیگران سریال یاغی می باشد که در سال ۱۳۴۵ در شهر بیجار کردستان به دنیا آمده است. این بازیگر اصالتا کردستانی در تهران زندگی می کند که در زمینه بازیگری مطرح و مورد توجه می باشد. او به واسطه ی نقش آفرینی در فیلم سینمای «مغزهای کوچک زنگ زده» توانایی را به رخ همه کشید.

بیوگرافی هنرپیشگان سریال یاغی

– مهدی حسینی نیا

وی از سایر بازیگران سریال یاغی است که به طور کلی می توان گفت در دهه ۶۰ در شیراز به دنیا آمده و فعالیت خود در بازیگری را از سال ۸۸ به طور جدی آغاز نموده است. او پیش از در سریال «می خواهم زنده بمانم» و فیلم سینمایی «شنای پروانه» نیز مقابل دوربین رفته است.

زندگینامه بازیگران سریال یاغی و خلاصه ای از داستان

– محمد هادی دیباجی

این بازیگر در ۱۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است که کارشناسی خود را در رشته ی بازیگری از دانشکده ی هنرهای زیبای تهران گرفته است. او فرزند شهید است.شروع فعالیت هنری او با چهره پردازی همراه بود که در سال ۸۴ موفق شد با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «جایی در دور دست» به طور جدی قدم در عرصه ی بازیگری بگذارد.

در ۱۳۹۳ در یک سریال تلویزیونی به اسم «عملیات ۱۲۵» بازی کرده و سپس بعد از مدتی در سریالی به نام گاندو ایفای نقش نمود که بر همین اساس مشهور گردید.

آشنایی با بازیگران سریال یاغی

– بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی در سال ۱۳۲۴ در قم تولد یافته است. او اصالتا یزدی است که لیسانس خود را در رشته ی نمایش از دانشکده هنرهای دراماتیک اخذ نمود، وی با نقش آفرینی در نمایش رادیویی «رستم و سهراب» به صورت جدی وارد دنیای هنر و بازیگری گردید. و اما با بازی در سریالی به نام « صخره سیاه» وارد قاب تلویزیون گردیده و با حضور در سریال «بی گناهان» شناخته شد. ایشان ازدواج کرده و صاحب دو پسر می باشند.

آشنایی با بازیگران سریال یاغی و نگاهی گذرا به تولد و تحصیلات آنها

– جواد خواجوی

وی در سومین ماه بهار ۱۳۷۱ در مشهد به دنیا آمد. این بازیگر دانشجوی انصرافی رشته سینما است که کار خود را از کارگردانی و نویسندگی در تئاتر شروع کرده است. جواد خواجوی از سال ۹۶ فعالیت خود را با ویدیوهای صداگذاری اینستاگرام به صورت جدی پیش گرفت، بعد با حاضر شدن در برنامه ی پربیننده خندوانه توانست به خوبی شناخته شده و مشهور گردد.

بیوگرافی جذاب و خواندنی بازیگران سریال یاغی

– ناهید مسلمی

خانم مسلمی یکی دیگر از بازیگران سریال یاغی است که در بیست و پنجم ماه آذر سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمده است. وی دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ می باشد که فعالیت هنری خود را پیش از انقلاب با تئاتر دانشجویی آغاز نمود. با بازی در فیلم سینمایی «آخرین نگاه» در سال ۱۳۶۸ به صورت جدی مقابل دوربین رفته و به واسطه ی بازی در سریال شهرزاد مورد توجه قرار گرفت و شناخته شد. ایشان ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر به نام شیدا خلیق هستند که او نیز بازیگر می باشد.

آشنایی با زندگینامه بازیگران سریال یاغی در حال پخش از شبکه نمایش خانگی

– لادن ژاوه وند

خانم بازیگر در دهم بهمن سال ۱۳۳۴ در تهران به دنیا آمده که وقتی تنها ۱۲ سال داشت ازدواج نموده است. دو سال بعد یعنی در سن ۱۴ سالگی از همسر خود جدا شده و طعم تلخ کارتون خوابی و خرید و فروش مواد مخدر را چشید.در سال ۱۳۶۰ به جرم قاچاق مواد مخدر حکم اعدام گرفت، ولی پس از هفت سال به دلیل حسن نیت عفو گردید. در سال ۱۳۹۶ به وسیله ی هومن سیدی کشف شده و فرصت بازی در فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» را پیدا کرد.

بیوگرافی کوتاه و مختصر بازیگران سریال پربیننده یاغی

در این مطلب به بیوگرافی بازیگران سریال یاغی پرداختیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. موسیقی این سریال بر عهده ی بامداد افشار، طراح صحنه حجت اشتری، تدوین اسماعیل علیزاده، طراح لباس محمد کارت، منشی صحنه ماریا میرنژاد، دستیار اول کارگردان ایمان توکلی، مدیر تدارکات سید رسول حاتم می باشد که در پشت صحنه حضور به هم رسانده و موجب به نمایش کشیده شدن این سریال پرمخاطب و جذاب شده اند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *